Citat:
Ursprungligen postat av
varmkorvwillemsson
Jag bor i Malmö så jag har nära till både Polen och Köpenhamn men också till lufthavnene Sturup och Kastrup. För mig lönar det sig knappt att åka till t.ex. Thailand för att få kuken avrunkad, även om detta sker på daglig basis. Varken i tid, pengar eller besvär.
Först vid en stor mängd sexköp under lång tid kombinerat med ett i övrigt snålt leverne så lönar det sig. Men då går jag back på tid och besvär.
Även om jag hade bott i säg Borlänge eller typ Boden liksom så hade jag nog tyckt det vore billigare och enklare att köpa avsugning på massagesalonger. Villkorlig dom vore ju inte hela världen.
Hur resonerar ni som åker ända till t.ex. Sydostasien, Thailand och andra avlägsna sexdestinationer för att spruta?
Lönar det sig ???
Absolut inte jämfört med att tanka porr gratis på nätet. Köpa ACO caring glide och runka så mycket du vill..
Annars har du ju Sverige:
Massagesalonger där tjejen vill hem till sin pojkvän och skicka pengar till sina släktingar.
Snålblåst i Malmö. Ska du ta en favorittjej. Nej roligare att pröva något nytt.
Salong 1, ingen positiv upplevelse -400 kronor.
Salong 2, Ännu en katastrof -350 kronor.
Salong 3, ett inte perfekt men ok BJ -400 + 500 kronor.
Summa summarum 1 650 kronor snålblåst och halvdant BJ.
Bangkok:
Solen skiner och det är +34 grader. Maten är bra och billig. Ölen kall och överkomlig.
På förmiddagen kan du gå på BJ-bar och få välja en trevlig vän för BBBJ -300 kronor.
Framåt eftermiddagen mätt och belåten efter en god lunch kan du ta massage med AO -700 kronor.
Framåt kvällskröken kan du sitta på barer och hinka lite bira och när det drar ihop sig till att gå hem få med dig en vän som stannar över natten -1000 kronor.
Du har då spenderat 2 000 kronor, men för ett gott BBBJ + fullservice BBFS+CIP och en helnatt med minst två omgångar (en på kvällen och en på morgonen).
Vad är värt vad. Skippa eftermiddagsknullet och spara 700 kronor per dag..
Vill du bara bli avrunkad fixar dom det för 100 spänn i Bangkok..