Citat:
Ursprungligen postat av
swebarb
Ja smällen måste ha varit rejält kraftig, men frågan återstår fortfarande vem och vilka länder orsakade detta ?
Ryzzfittorna själva, naturligtvis. Opålitliga lögnhalsar som försöker sälja in ett falskt narrativ för att omvärlden ska börja tycka synd om den.
Lika falskt som Peskovs lilla ”fredstrevare” idag.
Nä, dom där jävlarna är det naturligtvis helt omöjligt att ha någon slags tilltro till.
Och - som väntat - dom har inte presenterat något enda litet bevis än. Vilket dom naturligtvis hade gjort, med värsta acklamationen, om de hade haft någotsånär torrt på fötterna.