Citat:
Ursprungligen postat av
Ali-Ahmed-Ghanem
Problemet här är att vi då hade haft massor av telemetri, radarbilder, satellitfoton och annat om de hade varit ryssarna. Den delen av Östersjön är nog bevakad av multipla västländers underrättelsetjänster och USA. Skulle inte finnas någon tvekan och man hade sedan länge lagt fram bevisen för oss.
Istället:
“When you have eliminated all which is impossible, then whatever remains, however improbable, must be the truth.”
Sherlock Holmes

Lugn bara lugn.
Det kommer. Svensk åklagare jobbar med en omfattande förundersökning.
I sverige, som är en demokrati och ett rättssamhälle lägger man inte fram "bevisen till oss" utan till, en oberoende från politiker, domstol, som bedömer och avgör ev straff, som regleras av straffsatser som, i demokratisk ordning
beslutats i svensk riksdag.
Är du alldeles ryssk, vatnik?