• 2
  • 3
2023-03-13, 13:40
Medlem
JEGS76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ficace
Jag kollar upp folks löner ibland och tycker det är bra. Jag kan få över 10 000 I löneökning om jag byter jobb vilket jag ska göra när jag orkar. Kan alltså se vad andra med likadant yrke och skills tjänar efter de bytt jobb mer än mig.

Ja, det är ju förnämligt i syfte att eliminera riskerna för underbetalt arbete. Tycker baske mig du borde säga upp dig på stört. Det är ju ändå 10.000 vi pratar om. Innebär det att du måste flytta till Stockholm? Isåfall skulle jag tänka dig för en extra gång. Annars förstår jag inte varför du inte orkar nu. Lycka till!
Citera
2023-07-09, 00:10
Medlem
Alfrids avatar
Hittade en på ratsit som tjänar 23 miljoner per år. Bor på Strandvägen. Det är bra lön. Nummer 1 på rankingen.
Citera
2023-07-09, 09:30
Medlem
Atamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alfrid
Tänk om grannen har massa fina bilar och bygger en pool. Sen ser du att han tjänar inte alls det som borde krävas. Då kan du vidta åtgärder. Då det är i grunden ett bra system om man kan se vad folk tjänar. Sen finns det många andra anledningar till att det kan vara bra. Ett rent samvete är den bästa huvudkudden.

Han kan ha stira helt lagliga inkomster från aktier som är svåra eller omöjliga att se i deklarationen.
Vad tjänar du själ på ett år i lön och i inkomst av kapital, berätta det nu, det är ju grunden i ett bra system att vi får veta det.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in