• 1
  • 2
2023-03-11, 21:54
Inleder med en textrad ”det finns aldrig några krav, vi ska bara leva klart”

Personer runt mig. I min evinnerliga cirkulation, tycks kvarstå med förhoppningar och drömmar från andra dimensioner, ändå ageras det som att det som syns är det som finns. Jag begriper till viss del det prekära i livssituationen men kan ändå inte sluta undra.
Citera
2023-03-11, 21:58
Jag frågar ständigt mig själv vad jag kan få ut av mitt liv. Och jag kan inte se något vettigt. Vad? Vara en pinsam idiot som snubblar och famlar omkring på flashback? Är det något jag vill? Har jag någonsin velat det? Är det något någon vill?

Ja. Jag skäms. Jag önskar bara jag kunde hitta något positivt i mitt liv att ta till vara på och sluta gräva ner mig i omvärldens misär jag ändå inte kan påverka och göra något åt. Jag önskar att jag aldrig var här och bara hållt tyst. Jag har varit så sjukt respektlös mot andra och mig själv. Det känns som att jag bränt alla broar en människa kan bränna vid det här laget.

Jag mår som jag förtjänar.
Senast redigerad av torstenferdinand 2023-03-11 kl. 22:00.
Citera
2023-03-11, 21:59
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Jag frågar ständigt mig själv vad jag kan få ut av mitt liv. Och jag kan inte se något vettigt. Vad? Vara en pinsam idiot som snubblar och famlar omkring på flashback? Är det något jag vill? Har jag någonsin velat det? Är det något någon vill?

Ja. Jag skäms. Jag önskar bara jag kunde hitta något positivt i mitt liv att ta till vara på och sluta gräva ner mig i omvärldens misär jag ändå inte kan påverka och göra något åt. Jag önskar att jag aldrig var här och bara hållt tyst.
Tack som fan för att du delar med dig
Citera
2023-03-11, 22:05
Citat:
Ursprungligen postat av Huhhhhh
Tack som fan för att du delar med dig

Jag vill bara två mina händer från det här och aldrig vända åter. Jag vill bara fokusera på något positivt hädanefter. Något som får mig och min omgivning på bättre humör. Jag har kämpat med mig själv så pass länge och fått de verktyg och det stöd jag behöver. Jag vill inte sumpa allt igen. Jag vill inte bränna fler broar. Jag vill bygga nya.
Citera
2023-03-11, 22:17
Medlem
Sverighiztans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huhhhhh
Inleder med en textrad ”det finns aldrig några krav, vi ska bara leva klart”

Personer runt mig. I min evinnerliga cirkulation, tycks kvarstå med förhoppningar och drömmar från andra dimensioner, ändå ageras det som att det som syns är det som finns. Jag begriper till viss del det prekära i livssituationen men kan ändå inte sluta undra.

Ska jag vara ärlig så har jag faktiskt inte en jävla aning just nu.
Brukar drömma mig bort i hur det är att just drömma även om det oftast är jävligt diffust.

Har alltid en återkommande dröm att jag och en hel del kollegor från förr i tiden från olika arbetsplatser är på väg någonstans. Eller ifrån.
Tror man kan likna känslan som att du har checkat in på en flygplats irl och du vet att du är på g.

Många tåg har gått i mitt liv kan man nog säga.
Antingen så missade jag dem, sket i, glömde. Kanske tog en båt istället liksom, vet fan knappt vart jag varit och vart jag är på väg. Rätt svårt att säga idag ändå.
Om man fått gjort om saker och ting så hade det inte varit någon tvekan om det.

Fiifan.
Citera
2023-03-11, 22:24
Medlem
snurresprettiss avatar
Så mycket som möjligt.
Citera
2023-03-11, 22:26
Medlem
Zaedrewss avatar
Den som har mest prylar när den dör vinner! Det är nog vad man vill ha utav livet.

Det enda klara med livet är att vi alla kommer dö. Men tills dess får man ju göra det till en tävling.
Citera
2023-03-11, 22:27
Medlem
Mitt mål i livet är att tjäna en massa pengar och sen köpa mig nått hus vid havet i Thailand och levt på mina besparingar livet ut, Fyfan va härligt de hade vart.
Citera
2023-03-11, 22:29
Medlem
Tomtatpolls avatar
Vad är den största skillnaden mellan liv och död? Intryck och upplevelser. Så är väl det som är "meningen" med livet.

Följer väl det spåret lite, men kryddar med knark.
Citera
2023-03-11, 22:31
Medlem
Tjäna lite pengar och ut och resa lite, helst till något varmt och knäcka några öl på flyget.
Senast redigerad av Alva-zin 2023-03-11 kl. 22:38.
Citera
2023-03-11, 22:32
För mig börjar livet lida mot sitt slut på så sätt att det det inte finns något särskilt mer jag vill ha ut av det. Jag vill ha mina sista perversioner utlevda och allting fint sparat på ett usb 512gb att ha att titta på inför ålderdomshemmet.
Om jag skulle ha inspelningar från Venedig, Hawaii etc och liknande skit så kommer det för det första inte vara skoj och för det andra bara göra nostalgiskt ont att titta på.
Det och kanske ett barn om jag hittar någon som jag vill befrukta. Men kommer inte vilja ta hand om det mer än till en första början. Sen vill jag vara fri. Mer finns inte för min del. Allt övrigt är redan gjort.

"Tjäna lite pengar och ut och resa lite" Till vilken jäkla nytta? Vad är det du ska uppleva eller som du förväntar dig ska bli bättre?
Citera
2023-03-11, 22:37
Citat:
Ursprungligen postat av Alva-zin
Tjäna lite pengar och ut och resa lite, helst till något varmt och knäcka några öl på flyget. Dock är jag flygrädd så kommer sitta med min fallskärm på, nu är man anonym här på fb, så jag kan erkänna.
Din hemlighet är trygg

Kul med lite deltagare
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här