Citat:
Nej men hur har jag någon världsjälslig skuld gentemot Syrien? Det som drabbar den syriska familjen är den syriska familjens förfäders fel, inte mitt. Inte mina föräldrars, inte mitt samhälles. Ja det finns platser på jorden där det är mindre fördelaktigt att födas just på grund av tidigare generationers totala oförmåga men vad har det med mig att göra? Jag har inte kausal skuld i det. Jag har ingenting med katastroferna och det medföljande mänskliga lidande som finns i mellanöstern att göra och ser inget som helst ansvar att avhjälpa det. Om jag gör det, och jag gör nog det på en mycket högre och mer effektfull nivå än dig, så är det för att jag vill det. Inte för att jag måste, för jag måste ingenting.
Återigen, vadå vinstlott? Det finns ingenting som har med tur att göra. Att den person jag är, den själ som jag benämner som "mig", föddes i Sverige har ingenting med slumpmässighet att göra. Att jag har haft mat på bordet som barn? Inte slumpmässigt. Att jag har kunnat gå i skolan (nåväl ni sosseråttor kvaddade det med)? Inte slumpmässigt. Att landet jag föddes i är relativt rikt? Inte slumpmässigt det heller. Du bär på, och baserar hela din världsbild på, survivor guilt. Det är okej att du mår piss över att se lidandet i världen men att du har dragit in mig och resten av Sverige i din jävla psyksjukdom är INTE okej.
Du är den verkliga fienden i det som har drabbat Sverige. Jag märker att du är svensk på hur du skriver och resonerar, åtminstone är du uppfostrad svenskt. Att några afrikaner har insett att man får gratis pengar i Sverige och tar tillvara på det är en sak, det är förståeligt men det du står för är någonting helt annat. Det är dig vi kommer hänga först din jävla folkförrädare.
Återigen, vadå vinstlott? Det finns ingenting som har med tur att göra. Att den person jag är, den själ som jag benämner som "mig", föddes i Sverige har ingenting med slumpmässighet att göra. Att jag har haft mat på bordet som barn? Inte slumpmässigt. Att jag har kunnat gå i skolan (nåväl ni sosseråttor kvaddade det med)? Inte slumpmässigt. Att landet jag föddes i är relativt rikt? Inte slumpmässigt det heller. Du bär på, och baserar hela din världsbild på, survivor guilt. Det är okej att du mår piss över att se lidandet i världen men att du har dragit in mig och resten av Sverige i din jävla psyksjukdom är INTE okej.
Du är den verkliga fienden i det som har drabbat Sverige. Jag märker att du är svensk på hur du skriver och resonerar, åtminstone är du uppfostrad svenskt. Att några afrikaner har insett att man får gratis pengar i Sverige och tar tillvara på det är en sak, det är förståeligt men det du står för är någonting helt annat. Det är dig vi kommer hänga först din jävla folkförrädare.
Fan vad ni snackar om att hänga folk, ska ni inte börja ta tag i det? För enligt er blir det ju värre för varje dag, vilket gör att ert mål blir svårare att uppnå. Hur länge ska ni vänta innan er stora återtagande av Sverige sker? Ni bara snackar, fegisar som inte gör något. Skyll er själva. Rösta på ett parti utan makt, detta kommer säkert lösa era problem.
Säg till när ni börjar hänga folkförrädera, så ska vi se hur det går. Nollor.
nte gnälla på fb. Eller tänkte du dra en Breivik eller ?