2023-03-11, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ENTP
Nej men hur har jag någon världsjälslig skuld gentemot Syrien? Det som drabbar den syriska familjen är den syriska familjens förfäders fel, inte mitt. Inte mina föräldrars, inte mitt samhälles. Ja det finns platser på jorden där det är mindre fördelaktigt att födas just på grund av tidigare generationers totala oförmåga men vad har det med mig att göra? Jag har inte kausal skuld i det. Jag har ingenting med katastroferna och det medföljande mänskliga lidande som finns i mellanöstern att göra och ser inget som helst ansvar att avhjälpa det. Om jag gör det, och jag gör nog det på en mycket högre och mer effektfull nivå än dig, så är det för att jag vill det. Inte för att jag måste, för jag måste ingenting.

Återigen, vadå vinstlott? Det finns ingenting som har med tur att göra. Att den person jag är, den själ som jag benämner som "mig", föddes i Sverige har ingenting med slumpmässighet att göra. Att jag har haft mat på bordet som barn? Inte slumpmässigt. Att jag har kunnat gå i skolan (nåväl ni sosseråttor kvaddade det med)? Inte slumpmässigt. Att landet jag föddes i är relativt rikt? Inte slumpmässigt det heller. Du bär på, och baserar hela din världsbild på, survivor guilt. Det är okej att du mår piss över att se lidandet i världen men att du har dragit in mig och resten av Sverige i din jävla psyksjukdom är INTE okej.

Du är den verkliga fienden i det som har drabbat Sverige. Jag märker att du är svensk på hur du skriver och resonerar, åtminstone är du uppfostrad svenskt. Att några afrikaner har insett att man får gratis pengar i Sverige och tar tillvara på det är en sak, det är förståeligt men det du står för är någonting helt annat. Det är dig vi kommer hänga först din jävla folkförrädare.

Fan vad ni snackar om att hänga folk, ska ni inte börja ta tag i det? För enligt er blir det ju värre för varje dag, vilket gör att ert mål blir svårare att uppnå. Hur länge ska ni vänta innan er stora återtagande av Sverige sker? Ni bara snackar, fegisar som inte gör något. Skyll er själva. Rösta på ett parti utan makt, detta kommer säkert lösa era problem.

Säg till när ni börjar hänga folkförrädera, så ska vi se hur det går. Nollor.
Citera
2023-03-11, 13:30
Medlem
ENTPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aboutblanci
Fan vad ni snackar om att hänga folk, ska ni inte börja ta tag i det? För enligt er blir det ju värre för varje dag, vilket gör att ert mål blir svårare att uppnå. Hur länge ska ni vänta innan er stora återtagande av Sverige sker? Ni bara snackar, fegisar som inte gör något. Skyll er själva. Rösta på ett parti utan makt, detta kommer säkert lösa era problem.

Säg till när ni börjar hänga folkförrädera, så ska vi se hur det går. Nollor.
Du har ingenting att säga, inte ett enda argument till ditt försvar. Det enda du har att komma med är förolämpningar och mer förstörelse. Du vill att sådana som jag ska börja agera på riktigt (som om det inte redan händer) men så fort någonting sådant händer så gråter ni floder. Du vill att jag ska tortera dig din svaga jävla förlorare. Men fortsätt hetsa för all del, det är inte mig emot.
Citera
2023-03-11, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aboutblanci
Haha nej det kommer inte hända. Allt ni gör är att gnälla och rösta på sd vart fjärde år. Ni är inget, på gatan har alla högergrupper alltid fått stryk. Där är leden fyllda av bottenskrapet deluxe. Detta tugg om att slänga ut alla invandrare hör ni kört sen 90-talet. Hur har det gått? Är det färre invandrare nu?
Svensken är svag, klen och dumsnäll.
Du borde vara glad för det då vi säkrat din tillvaro.

Problemet är att när svensken inte längre är i majoritet, och när olika etniska grupper tagit kontrollen, kommer även du få ta del av detta..
Citera
2023-03-11, 13:31
Medlem
Citat:
Du har ingenting att säga, inte ett enda argument till ditt försvar. Det enda du har att komma med är förolämpningar och mer förstörelse. Du vill att sådana som jag ska börja agera på riktigt (som om det inte redan händer) men så fort någonting sådant händer så gråter ni floder. Du vill att jag ska tortera dig din svaga jävla förlorare. Men fortsätt hetsa för all del, det är inte mig emot.

Jag vill inte att ni ska agera? Men ifrågasätter bara ert tänkande. Ni är bara balla på nätet, men ni har ingen koll på hur man ska göra skillnad på riktigt. Att sitta på forum och twitter där ni bara kommunicerar med likasinnade gör ingen skillnad.

Hade jag varit så jävla deprimeras och uppgiven som er, där era tankar enbart kretsar kring detta så hade i alla fall jag gjort något. Men ni har det inte i er. Ni är slagpåsar, alla grupper som startat upp som är anti-islam har fått stryk och sen lagts ner.
Senast redigerad av aboutblanci 2023-03-11 kl. 13:38.
Citera
2023-03-11, 13:32
Känns som att det är för sent.
Det va länge sedan jag kände mig hemma i Sverige.

Bor inte i Sverige, så det kommer som en chock varje gång jag besöker Stockholm eller gbg eller Malmö.

Det första man hör och ser när man kommer dit är utlänningar som skriker.
Svenska är ett språk som många gånger inte hörs alls. Det är fan sorgligt när man inte känner sig hemma i sitt egna land
Citera
2023-03-11, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bollenrullar
Du har alltså inte sätt den förändring landet genomgått de senaste 40 åren?
Kanske är du för ung.. ?
Hade du bara följt med nyheterna det senaste året, borde du givetvis förstå att landet Sverige inte mår bra.

De "fyra läkarna" du nämner tar jag med en nypa sakt.. jo det finns invandrare med hlg utbildning och bra arbete som bidrar.
Men tyvärr är en stor majoritet det rakt motsatta.
Har du suttit på en akutavdelning, speciellt en helg..? Jag har, många gånger..
Invandrare som skriker och är otrevliga och endast ställer till problem..

Svårt att relatera till det fetade. Har du hört talas om https://svenska.se/
Jag är i den åldern där 1/3 av klassen bestod av greker. Några blev läkare, tandläkare, landskapsarkitekt. Tja fy fann för invandrare och deras värdelösa barn.

Jag bor för övrigt i ett utanförskapsområde du vet ett sådant där där majoreten inte är svennar..
Totalt under min boendetid har 4 personen vräkts som varit grannar. En svennetjackpundare som försökte mörda en "vän" i sin lägenhet, en svennetjackpundare som höll på med trafficking, en svennewhitetrashhora som inte kunde lära sina barn förstånd eller ha det själv.
Då återstår en .. ja det var en haschblatte som rökte på så lägenheten var tvungen att saneras.. och vräktes...

För övrigt jagade några blatteungar mig och en kompis på stan en gång med såna där fyrverkerirör som skjuter "kulor" en åt gången.. när vi sa åt dom att inte skjuta sånt på en gågata mitt i stan.

Men allt detta gör ändå inte mig till rasist.

Vården har jag inga problem med. Varför är du ofta på akuten? Är du kriminell eller har du något fysiskt/psykiskt handikapp som gör att du är där ofta?

Jag har själv inga problem med vården.. det gäller att veta vilka "knappar" man ska trycka på.. men sånt övergår säkerligen ditt förstånd.

Sist var på akuten så var det inte bara så att det tog jättekort tid.... Jag slapp jag dessutom ett planerat läkarbesök veckan efter för läkaren jag skulle träffa hade arbetspass på akuten så så fort han såg mitt namn så tog han mig direkt. Du kanske bara har otur eller så är du ett blockmongo dom inte gillar.

PS en gång råkade jag kvadda ett finger av dumhet... in på akuten.. undersökt.. sövd för operation då en knoge var trasig sedan uppvak och lite observation så... vips efter 12 timmar från ankomst så fick jag sjuktransport hem....
Citera
2023-03-11, 13:33
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qvarne2
Etniskt homogent Sverige kan du bara glömma. Isåfall 100% bruna. Detta har pågått sedan 80 talet. Finns absolut inget att göra åt saken speciellt i nte gnälla på fb. Eller tänkte du dra en Breivik eller ?
Jag tänker att det nog behövs ca. 300 "Breivik"
Citera
2023-03-11, 13:34
Medlem
ENTPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bollenrullar
Svensken är svag, klen och dumsnäll.
Du borde vara glad för det då vi säkrat din tillvaro.

Problemet är att när svensken inte längre är i majoritet, och när olika etniska grupper tagit kontrollen, kommer även du få ta del av detta..
Du beskriver svenska kvinnor, inte män. I Sverige bestämmer kvinnorna. Ända tills det inte är så och då händer saker. Vi är nära det nu och var inte så dum, din jävla svartskalle, att du ber om det. Då är det slut med den "humanitära stormakten", bara så du vet Mehmet.
Citera
2023-03-11, 13:35
Citat:
Ursprungligen postat av MuppetMinnieMe
Jag är i den åldern där 1/3 av klassen bestod av greker. Några blev läkare, tandläkare, landskapsarkitekt. Tja fy fann för invandrare och deras värdelösa barn.

Jag bor för övrigt i ett utanförskapsområde du vet ett sådant där där majoreten inte är svennar..
Totalt under min boendetid har 4 personen vräkts som varit grannar. En svennetjackpundare som försökte mörda en "vän" i sin lägenhet, en svennetjackpundare som höll på med trafficking, en svennewhitetrashhora som inte kunde lära sina barn förstånd eller ha det själv.
Då återstår en .. ja det var en haschblatte som rökte på så lägenheten var tvungen att saneras.. och vräktes...

För övrigt jagade några blatteungar mig och en kompis på stan en gång med såna där fyrverkerirör som skjuter "kulor" en åt gången.. när vi sa åt dom att inte skjuta sånt på en gågata mitt i stan.

Vården har jag inga problem med. Varför är du ofta på akuten? Är du kriminell eller har du något fysiskt/psykiskt handikapp som gör att du är där ofta?

Jag har själv inga problem med vården.. det gäller att veta vilka "knappar" man ska trycka på.. men sånt övergår säkerligen ditt förstånd.

Sist var på akuten så var det inte bara så att det tog jättekort tid.... Jag slapp jag dessutom ett planerat läkarbesök veckan efter för läkaren jag skulle träffa hade arbetspass på akuten så så fort han såg mitt namn så tog han mig direkt. Du kanske bara har otur eller så är du ett blockmongo dom inte gillar.

PS en gång råkade jag kvadda ett finger av dumhet... in på akuten.. undersökt.. sövd för operation då en knoge var trasig sedan uppvak och lite observation så... vips efter 12 timmar från ankomst så fick jag sjuktransport hem....

Du kan inte basera allt på personlig erfarenhet.
Det finns folk som va i Afghanistan under kriget och inte upplevde något skrämmande.
Men visst vore det dumt att basera kriget i Afghanistan på endast deras upplevelser..
Citera
2023-03-11, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuppetMinnieMe

Jag har insett att du är mytoman.
Och inte bara det.. du utövar härskarteknik och hittar på egna lögner om varför jag ofta varit på akuten...

Jag kan berätta för dig är att min dotter är sjuksköterska och arbetat på akuten i ett av de största sjukhusen i landet.
Citera
2023-03-11, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnlitenUggla
Du kan inte basera allt på personlig erfarenhet.
Det finns folk som va i Afghanistan under kriget och inte upplevde något skrämmande.
Men visst vore det dumt att basera kriget i Afghanistan på endast deras upplevelser..

Jag skrev att mina erfarenheter inte gör mig till rasist.
Anser du att jag borde vara det på grund av mina erfarenheter eller andras skitsnack?

Eller var problemet att jag skrev om hårt arbetande invandrare och deras barn som bidrar till det svenska samhället?

Eller han som dissade mig när jag skrev om att mina 4 läkare (olika specialiteter) som typ nångång om året har kontakt med så är dom alla är blattar, och att jag inte har problem med det?

Brodera gärna ut ditt skitsnack.

Särskilt förklara vad Afghanistan har med Sverige att göra.... är du dum på riktigt?
Citera
2023-03-11, 13:52
Medlem
Citat:
Du beskriver svenska kvinnor, inte män. I Sverige bestämmer kvinnorna. Ända tills det inte är så och då händer saker. Vi är nära det nu och var inte så dum, din jävla svartskalle, att du ber om det. Då är det slut med den "humanitära stormakten", bara så du vet Mehmet.
Du borde läsa tråden och vem jag svarade innan du gör inlägg..
Btw..jag är pursvensk sedan minst 320 år. Har inte kommit längre i min släktforskning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in