• 1
  • 2
2023-03-10, 17:16
Medlem
Körde en maskin och insåg att jag glömde att ha i tvättmedel. Gör det något att köra samma maskin igen när alla kläder är klassblöta och tyngre?
Citera
2023-03-10, 17:17
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LongTimeNoSee
Körde en maskin och insåg att jag glömde att ha i tvättmedel. Gör det något att köra samma maskin igen när alla kläder är klassblöta och tyngre?
Nej, det är bara kasta i lite tvättmedel och starta om maskinen.
Citera
2023-03-10, 17:18
Medlem
Citat:
Vad tror du skulle kunna gå fel?
Citera
2023-03-10, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ichwill
Nej, det är bara kasta i lite tvättmedel och starta om maskinen.

Tack!
Citera
2023-03-10, 17:36
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Tack!
Det var så lite så...
Citera
2023-03-10, 18:05
Medlem
Då måste de kasseras och så får du köpa nytt. Vad skulle bli fel, du kan tvätta dem hur många gånger du vill? Men gör du det utan tvättmedel så är det bättre att lufta den en stund ute. Var inte mamma hemma?
Citera
2023-03-10, 18:12
Medlem
53....so whats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Då måste de kasseras och så får du köpa nytt. Vad skulle bli fel, du kan tvätta dem hur många gånger du vill? Men gör du det utan tvättmedel så är det bättre att lufta den en stund ute. Var inte mamma hemma?

Det där finns det väl ingen vetenskap som stödjer, blött som blött!
Citera
2023-03-10, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 53....so what
Det där finns det väl ingen vetenskap som stödjer, blött som blött!
Jag menade inte att du skulle lufta de nu blöta kläderna men om du kör utan tvättmedel så vore luftningen bättre. Är det Köping frågar?
Citera
2023-03-10, 18:31
Medlem
53....so whats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Jag menade inte att du skulle lufta de nu blöta kläderna men om du kör utan tvättmedel så vore luftningen bättre. Är det Köping frågar?

Slingra dig inte. Bara att starta om och tvätta på. Luftning...? BS
Citera
2023-03-10, 18:42
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
När man tvättar kläder så blir de blöta. Jag förstår inte riktigt din fundering.

Typ, duschade och glömde använda schampo, måste jag torka mig innan jag duschar igen, med schampo?
Citera
2023-03-10, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormpiskare
När man tvättar kläder så blir de blöta. Jag förstår inte riktigt din fundering.

Typ, duschade och glömde använda schampo, måste jag torka mig innan jag duschar igen, med schampo?

Tvätten blir mycket tyngre när den är blöt och maskinen var proppfull så tänkte om tyngden kunde ha påverkan på maskinen när centrifugen drar igång
Citera
2023-03-10, 18:49
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Inga problem, kör om eländet med skillnaden att du hystar i lite tvättmedel denna gång så blir det rent och fint.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in