• 1
  • 2
2023-03-10, 14:51
Medlem
Hejsan,

Jag funderar på att hoppa på min andra Sarms kur. Jag har tidigare kört en 8 veckors kur med Ostarine och Cardanine under en deff (minns inte hur mycket) som ungefär gav de resultaten jag förväntade mig helt utan bieffekter sjukt nog. Denna gång tänkte jag enbart köra Mk-677 för att ge en liten boost inför sommaren med målet att även gå ner några enheter fett %. Jag har läst att Mk-677 ökar hungern vilket kommer göra det svårare för mig att gå ner i vikt men tänkte ändå testa för jag tror inte att det kommer få mig att äta mer om jag håller mig till en strikt diet.

Varför jag bara kör Mk-677 är för att jag är begränsad med mina pengar, det behövs ingen pct, det stänger inte ner bollarna och för att jag bara vill ha en liten boost. Har pinnat innan med Testo E 250mg e5d och även ätit T-bol under kuren men är inte sugen nog för att köra en till sådan kur så därför håller jag det enkelt denna gång.

Tänkte beställa från en svensk sida som jag tror att man inte får nämna? Men märket Sarmsxxl som tydligen ska ha tredjepartsrapporter som visar på 98% renlighet i sin Mk-677.

Planerad kur:
Mk-677 30mg ed i 50-60 dagar.

Ålder: 20-23

Vikt: 86 kg

Uppskattad BF%: 16%

Medicinska problem: Inga

Nuvarande Styrkestats: 135 bänk, 170 böj, 200 marklyft.
Testosteron Styrkestats: 140 bänk, 200 böj, 220 marklyft. (2 år sedan)

Nuvarande kostupplägg: Jag kommer nog ligga på 2600-2700 kcal förhoppningsvis. Jag har redan förberett mig nu genom att inte äta godis, snacks, bakelser osv i ca. 2 veckor och kommer sluta med skräpmat osv då jag får grejerna för att gå ner ännu mer.

Träningserfarenhet: Jag har tränat seriöst i ca. 5 år men har aldrig skött kosten ordentligt i mer än 4 månader så mycket gains som har förlorats därav.

Tidigare kurer: Testo e 250mg e5d, Testo e 450mg/w + Turinabol men den avslutades tidigt för att det var dåligt prepp, Cardanine + Ostarine i cirka 8 veckor.

PCT: Har ingen planerad PCT eftersom Mk-677 inte ska stänga av.

Det enda som jag funderar över är om det är hungern eller aptiten som ökar? Om någon har något att tillägga får ni jättegärna göra det såklart, så ska jag se till att uppdatera er när gainsen är på ingång.
Citera
2023-03-17, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juice777Wrld
Hejsan,

Jag funderar på att hoppa på min andra Sarms kur. Jag har tidigare kört en 8 veckors kur med Ostarine och Cardanine under en deff (minns inte hur mycket) som ungefär gav de resultaten jag förväntade mig helt utan bieffekter sjukt nog. Denna gång tänkte jag enbart köra Mk-677 för att ge en liten boost inför sommaren med målet att även gå ner några enheter fett %. Jag har läst att Mk-677 ökar hungern vilket kommer göra det svårare för mig att gå ner i vikt men tänkte ändå testa för jag tror inte att det kommer få mig att äta mer om jag håller mig till en strikt diet.

Varför jag bara kör Mk-677 är för att jag är begränsad med mina pengar, det behövs ingen pct, det stänger inte ner bollarna och för att jag bara vill ha en liten boost. Har pinnat innan med Testo E 250mg e5d och även ätit T-bol under kuren men är inte sugen nog för att köra en till sådan kur så därför håller jag det enkelt denna gång.

Tänkte beställa från en svensk sida som jag tror att man inte får nämna? Men märket som tydligen ska ha tredjepartsrapporter som visar på 98% renlighet i sin Mk-677.

Planerad kur:
Mk-677 30mg ed i 50-60 dagar.

Ålder: 20-23

Vikt: 86 kg

Uppskattad BF%: 16%

Medicinska problem: Inga

Nuvarande Styrkestats: 135 bänk, 170 böj, 200 marklyft.
Testosteron Styrkestats: 140 bänk, 200 böj, 220 marklyft. (2 år sedan)

Nuvarande kostupplägg: Jag kommer nog ligga på 2600-2700 kcal förhoppningsvis. Jag har redan förberett mig nu genom att inte äta godis, snacks, bakelser osv i ca. 2 veckor och kommer sluta med skräpmat osv då jag får grejerna för att gå ner ännu mer.

Träningserfarenhet: Jag har tränat seriöst i ca. 5 år men har aldrig skött kosten ordentligt i mer än 4 månader så mycket gains som har förlorats därav.

Tidigare kurer: Testo e 250mg e5d, Testo e 450mg/w + Turinabol men den avslutades tidigt för att det var dåligt prepp, Cardanine + Ostarine i cirka 8 veckor.

PCT: Har ingen planerad PCT eftersom Mk-677 inte ska stänga av.

Det enda som jag funderar över är om det är hungern eller aptiten som ökar? Om någon har något att tillägga får ni jättegärna göra det såklart, så ska jag se till att uppdatera er när gainsen är på ingång.
kan du skicka ett PM till mig om vart?
Citera
2023-03-21, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torreira
kan du skicka ett PM till mig om vart?

I got you.

Edit: Jag har gjort för lite inlägg för att få skicka PM men förkortningen är VG, en vanlig sida som säljer alla möjliga preparat. Men rapporten om renligheten finns på SarmsXXL egna hemsida.
Senast redigerad av Juice777Wrld 2023-03-21 kl. 21:24.
Citera
2023-03-21, 21:21
Medlem
Jag har ännu inte påbörjat min kur då paketet inte har kommit. Men jag funderar på om en carnivore diet skulle passa med Mk-677 och om jag borde testa det. Just för att det ska dämpa aptiten så då kanske det blir enklare att tappa fett och ändå bygger lite lite massa under kuren.
Citera
2023-03-27, 16:18
Medlem
Nosstocks avatar
Hur går det?
Citera
2023-03-27, 17:08
Medlem
ilikeroidss avatar
Det var inga dåliga stats du hade. 99% här verkar bänka över 100

Är du orolig för hungern så köp stackers (lagliga som olagliga) då uppiggande saker har en dämpande effekt på hungern.
Citera
2023-03-29, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nosstock
Hur går det?

Tjoo,

Hade missat att mina piller låg hos ombudet men hämtade ut dem idag och knaprade nyss i mig det först pillret. Längtar till lite placebo imorgon.

I övrigt så har jag inte börjat med någon diet ännu men ska göras på måndag, om det så blir carnivore eller bara ett gammalt hederligt kaloriunderskott har jag ännu inte bestämt.
Citera
2023-04-11, 19:35
Medlem
Tjena! Hur går det? Nyfiken
Citera
2023-04-12, 13:17
Medlem
Gött, smaska piller först för att sedan planera maten. Låter som ett stadigt upplägg.

MK-677 gör en galet hungrig och är nog det sämsta alternativet utifrån din målsättning. Min uppfattning är att du inte har kampkänsla i relation till målsättningen och då kommer dessa piller in som en kompensation. Du verkar dessutom lita på labbtester trots att de är fullständigt intetsägande.

Livet måste vara enkelt med en så här trivaliserad syn på komplexa frågor

Ung och dum blir gammal och vis så jag önskar dig lycka till, TS.
Citera
2023-04-14, 19:03
Medlem
Kommer gå in här och kika lite då och då pga jag är rätt anti sarms. Men har å andra sidan väldigt dålig koll på det, de har ju blivit väldigt poppis på sociala medier att prata sarms och aldrig läser man något dåligt om det (de hittar man bara på flashback )Har du någon plan för hur du ska agera vid eventuella biverkningar?

Din hunger sitter i huvudet. De bara ta en proteinshake, dricka vatten så kan du stilla ditt sötbehov och lura magen du är mätt, men funkar ej de så köp stackers alt snus. Nicotinpåsar och koffeintabletter de höjer blodtrycket och bör göra dig mindre sugen på mat.
Citera
2023-08-26, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Kommer gå in här och kika lite då och då pga jag är rätt anti sarms. Men har å andra sidan väldigt dålig koll på det, de har ju blivit väldigt poppis på sociala medier att prata sarms och aldrig läser man något dåligt om det (de hittar man bara på flashback )Har du någon plan för hur du ska agera vid eventuella biverkningar?

Din hunger sitter i huvudet. De bara ta en proteinshake, dricka vatten så kan du stilla ditt sötbehov och lura magen du är mätt, men funkar ej de så köp stackers alt snus. Nicotinpåsar och koffeintabletter de höjer blodtrycket och bör göra dig mindre sugen på mat.

Fortfarande ingen uppdatering?

Hade varit intressant att veta om man drabbas av bieffekter på 8v
Citera
2023-08-31, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juice777Wrld
I got you.

Edit: Jag har gjort för lite inlägg för att få skicka PM men förkortningen är VG, en vanlig sida som säljer alla möjliga preparat. Men rapporten om renligheten finns på SarmsXXL egna hemsida.

Tjena kan du pma mig om det fungerar nu om vart?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in