• 1
  • 2
2023-03-08, 17:02
Medlem
Adelaides avatar
Vad tycker ni om denna? Den har brjat sljas lite hr och var i Sverige nu, frmst i vissa kiosker och godisaffrer.

Jag kpte en pse idag och testade nyss. Jag blev inte besviken, ven om den r lite vl stark. Bla fingrar och tunga fr man ocks.
Citera
2023-03-08, 17:20
Medlem
carle2s avatar
Som det mesta frn usa som ska vara starkt, en konstig syrlig smak sedan kommer det goda.

Jag vet inte om det r ngot amerikanskt medel fr lnge hllbarhet eller det r ngot de uppskattar.
Alla hot natchos och cheetos har samma bismak.
Men visst de var helt okej, fast de som inte r bl var lite trevligare.
Citera
2023-03-08, 17:35
Medlem
Halloween2s avatar
Efter att sett p ntet blev jag sugen men skulle aldrig bestlla hem d det r svin dyrt.

Men s sg jag den i en affr jag brukar g till och ptja... Vldigt starka.
Citera
2023-03-08, 18:01
Bannlyst
Smsta jag tit. Billiga nachos hoprullade och drnkta med bl frg. Snackslskare lr inte gilla detta ofog fr 50 spnn psen. Fr det fr man spanska delikatesschips som r ljusr bttre.

Dlig hetta dessutom.
Citera
2023-05-29, 04:45
Bannlyst
Frgmnena i dessa r nog inte vidare hlsosamma
Citera
2023-07-19, 21:53
Medlem
Klarabella79s avatar
Har smakat alla varianter och tycker verreklamerat skit. Inte alls imponerad. Tycker de starka koreanska chipsen man kper i asiatbutiker r godare, mer styrka och bttre smak
Citera
2023-07-24, 18:36
Moderator
rotadents avatar
Har kpt dem ett par gnger, inte till mig sjlv utan till en Takis-fantast. Kilopriset r helt vansinnigt p dem, men mottagaren har varit vldigt njd. Har kpt den bl men ven Queso volcano. Det r dock de bl som r favoriten. Ngra gnger har jag haft tur och Hemmakvll har haft extrapris p dem, annars r de som sagt hysteriskt dyra. Psen r ju vldigt liten. Sen kanske man inte vill ha s mycket mer n den mngden om de r s pass starka...
Citera
2023-07-24, 20:50
Medlem
Adelaides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotadent
Har kpt dem ett par gnger, inte till mig sjlv utan till en Takis-fantast. Kilopriset r helt vansinnigt p dem, men mottagaren har varit vldigt njd. Har kpt den bl men ven Queso volcano. Det r dock de bl som r favoriten. Ngra gnger har jag haft tur och Hemmakvll har haft extrapris p dem, annars r de som sagt hysteriskt dyra. Psen r ju vldigt liten. Sen kanske man inte vill ha s mycket mer n den mngden om de r s pass starka...

Priset beror nog p att de r USA-importerade.
De bla har jag kpt ngra gnger. Goda absolut, men starka fifan...
Citera
2023-07-24, 20:57
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide
Priset beror nog p att de r USA-importerade.
De bla har jag kpt ngra gnger. Goda absolut, men starka fifan...

Takis r mexikanska, men kan tnka mig att de som letar sig till Sverige kanske r importerade frn USA. S klart driver det upp priset. De r alldeles fr starka fr mig, men jag r inget jttefan av stark mat sjlv.
Citera
2023-07-24, 23:21
Medlem
sturdyoxs avatar
Fullstndigt otbara. Vet inte vad det r fr jvla pack som gillar dem, antagligen samma idioter som finner Fruity Pebbles eller Froot Loops goda.
Citera
2023-07-29, 12:03
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carle2
Som det mesta frn usa som ska vara starkt, en konstig syrlig smak sedan kommer det goda.

Jag vet inte om det r ngot amerikanskt medel fr lnge hllbarhet eller det r ngot de uppskattar.
Alla hot natchos och cheetos har samma bismak.
Men visst de var helt okej, fast de som inte r bl var lite trevligare.

Det r limesmak p dem, det r drfr de smakar syrligt.
Citera
2023-07-29, 19:47
Medlem
Bertil85s avatar
Hade velat prva dem. Ska kolla p hemmakvll.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in