Citat:
Ursprungligen postat av
Entrecoten
Tveksamt tycker jag. Platsen där kvinnan hittades var precis bredvid en relativt vinglig brygga... Det var -13 grader i morse. Så kombinationen vinglig och hal brygga i kombination med nollgradigt vatten låter som det troligaste förloppet i mina ögon. Man klarar sig inte skitlänge i så kallt vatten...Bortsett från att bågon har knuffat i henne.
Jojo, men va fan skulle hon ut dit och göra på morgonen om hon inte hade en orsak till de, nä jag tror att hon var deppig eller något så avslutade hon de på detta sättet, och då kan man vända och vrida på de och säga att de finns massa andra sätt att göra de på, och ja, de kan man, vissa väljer att ställa sig framför ett tåg, andra väljer att hoppa från en bro, andra tar en överdos och andra gör på detta sättet. Det var en tjej i Göteborg för några år sedan som var i 30års åldern, hon tog av sig skorna, och vandrade ut i en å som var väldigt ström, hon lät strömmen ta henne så hon drunknade till slut. Och polisen säger ju själv att dom inte misstänker något brott, så dom har på fötterna när dom säger så, då har dom säkert snackat med anhöriga som sagt de att, ja hon mådde väldigt dåligt och hade tankar på att avsluta sitt liv eller liknande.