Citat:
Ursprungligen postat av
lokesTwitter
Jag bodde i Göteborg men flyttade till Skåne 2021. Jag valde Helsingborg. Det som avgjorde var att det tar 20 minuter till Danmark med båt mellan Helsingborg och Helsingør medan drygt 30 minuter med tåg mellan Malmö och Köpenhamn, samt viss prisskillnad.
Köpenhamn har större sexuellt utbud men tre bordeller och någon "asiatiska källare" som inte ligger på svensk mark räcker för mig.
Var tycker ni att den geografiska gränsen går för när det är värt besväret och/eller transportkostnaden att ta sig till Danmark från Sverige för att inte riskera att bli tagen av polis och sexbrottsdömd?
Bor i Stockholm och åker då och då till Köpenhamn eller Tyskland för att besöka prostituerade. Svårt att vara spontan, men däremot uppskattar jag själva reseplanerandet. Det är en spännande utmaning att få resan att passa med jobb och familj.
Som längst har jag åkt till Frankfurt från Stockholm. Totalkostnad med resa för 2 dagar på FKK har landat på ca 12-20.000, beroende på biljett- och hotellpriser samt hur många sessioner det blivit.
Där nånstans ligger väl min gräns 👍🏻