2023-03-06, 12:03
Medlem
JustZlatans avatar
Jag bajsar varje dag mellan kl 09 och 11. Det trycker på under denna tid så att hålla sig finns inte på kartan. Detta är inte bra då jag måste ha extra bra koll på börserna just mellan kl 09-11. Vad ska jag göra för att antingen tidigarelägga bajsandet till kl 08 eller senarelägga bajsandet till kl 12-13?

Går det ens att göra det? Man kanske har en inbyggd klocka i kroppen som säger åt en när det är dags att bajsa och denna klocka rubbar man inte på så lätt. Jag vill heller inte bajsa på kvällen för jag tycker det är skönt att få det avklarat innan lunch.
Citera
2023-03-06, 12:05
Avstängd
Melange5738s avatar
Drick starkt svart kaffe till frukosten så skiter du 15 minuter senare. Om du gör det varje dag så kommer du ställa in tarmflyttningen till frukosten, det är en av huvudanledningarna att jag dricker kaffe på morgonen för jag vill inte heller avbrytas av att behöva gå till toaletten under arbetstid.
Citera
2023-03-06, 12:06
Medlem
AdMortems avatar
Du behöver kanske gå till läkaren snarare. Det är inte normalt att sitta två timmar på dass. Din klocka kan inte vara särskilt bra när den går så långsamt.
Citera
2023-03-06, 12:06
Medlem
hur vore det om du bajsade i en blöja som du byter på kvällen?
Citera
2023-03-06, 12:08
Medlem
Severlohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Jag bajsar varje dag mellan kl 09 och 11. Det trycker på under denna tid så att hålla sig finns inte på kartan. Detta är inte bra då jag måste ha extra bra koll på börserna just mellan kl 09-11. Vad ska jag göra för att antingen tidigarelägga bajsandet till kl 08 eller senarelägga bajsandet till kl 12-13?

Går det ens att göra det? Man kanske har en inbyggd klocka i kroppen som säger åt en när det är dags att bajsa och denna klocka rubbar man inte på så lätt. Jag vill heller inte bajsa på kvällen för jag tycker det är skönt att få det avklarat innan lunch.

Ta med datorn in på toaletten om du ändå ska sitta så länge.
Citera
2023-03-06, 12:08
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Drick starkt svart kaffe till frukosten så skiter du 15 minuter senare. Om du gör det varje dag så kommer du ställa in tarmflyttningen till frukosten, det är en av huvudanledningarna att jag dricker kaffe på morgonen för jag vill inte heller avbrytas av att behöva gå till toaletten under arbetstid.

Jag dricker inte kaffe då jag är känslig mot koffein.
Citera
2023-03-06, 12:10
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdMortem
Du behöver kanske gå till läkaren snarare. Det är inte normalt att sitta två timmar på dass. Din klocka kan inte vara särskilt bra när den går så långsamt.

Jag kanske var otydlig. Bajsandet tar högst 10 minuter.
Citera
2023-03-06, 12:13
Avstängd
Melange5738s avatar
Citat:
Jag dricker inte kaffe då jag är känslig mot koffein.

Drick decaf då. Finns annat du kan stoppa i dig på frukosten också som påkallar en snabbare tarmrörelse som frukt och bär, dadlar och diverse naturpreparat.
Citera
2023-03-06, 12:19
Medlem
sommarlovs avatar
Men du har ju en rytm, det är hälsosamt, varför ändra på det?
Citera
2023-03-06, 12:28
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Jag kanske var otydlig. Bajsandet tar högst 10 minuter.
Är inte det väldigt lång tid för nummer två?

Prova katrinplommon. Havregrynsgröt och andra fibrer. Låter som om du har långsamma tarmar.
Citera
2023-03-06, 12:29
Medlem
CaptainInsane-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Men du har ju en rytm, det är hälsosamt, varför ändra på det?

Börserna mannen. Börserna. Zlatan ska bli en riktig Wolf of Wall Street. Då håller det inte att sitta på skithuset.

Till Zlatan: Har du funderat på vuxenblöja?
Citera
2023-03-06, 12:30
Medlem
En sån här kanske kan passa

https://storage.googleapis.com/gcp-bloggse-storage/748/748181/sam_9256_53010b90ddf2b372b6f6b07e.jpg
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in