Citat:
Ursprungligen postat av
SvenskaLejonet
Bla bla bla. Jag är hemsk för att jag ser det skadliga med hbtq-vansinnet?
Förstår att karaktärssvaga som dig inte direkt håller värderingar speciellt högt. Men det är ju också därför jag tar sånt otroligt avstånd från dig och kompani.
Samma som om mitt barn började attackera andra barn eller våldta eller vad fan som helst som verkligen inte är okej.
Du är ju en del av problemet trots att jag bara berättar hur jag ser på det hela så är jag en "dålig framtida förälder" osv.
Du tror inte att din egen trångsynthet är bra mkt skadligare för barn än mina eventuella funderingar kring framtiden? Tönt!
Sen att det skulle vara 100% biologiskt. Kika på samkönade par. Kika på deras barn så får du dig en chock!
Jag är ingen PK-fantast, jag säger bara att man kan inte hjälpa att man blir homosexuell. Spelar ingen roll med värderingar. Varför skaffar du barn om du inte vill ha någon framtida relation med dem om de "föds fel", vad är poängen? Betala för ungen i 18 år sen aldrig prata med hen? För om du lär dem att homosexualitet är fel, kommer de bryta kontakten med dig så fort de kan, det kan jag lova, om de är gay så att säga.
Inga värderingar, ingen uppfostran, ingenting kan förändra vad en person har för attraktion, om din son är bög så är han, du kanske hatar det, men synd, otur, det är bara så.
Och om du inte kan acceptera din sons läggning som INTE är ett val, kommer ni aldrig ha en vettig relation.
Samkönades par kanske inte blir vettiga, de kanske blir PK-idioter men deras läggning kan aldrig påverkas. Det föds man med.