• 2
  • 3
2023-03-06, 22:51
Medlem
Han blev ”goad” som blattarna kallar det. Vanligt fenomen bland våra intergrationsprojekt idag både vid mord och rån tyvärr.
Citera
2023-03-06, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Som tur är är jag monk jag vet inte vad du snackar om ens.
Jag också. Fattar ingenting.
Citera
2023-05-11, 19:46
Medlem
Slaskmedias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Inte helt nytt beteende tyvärr. Samma sak hände väl Stefan Billborn, dåvarande tränare i Hammarby för några år sen.
Ja, det stämmer. Billborns ständiga jakt efter unga flickor att utnyttja ledde till sist till att han blev rånad. Det har inte hindrat honom från att fortsätta på samma spår, och det beteendet har garanterat följt med till Norge. Kanske mindre risk att bli rånad av somalier där?
Citera
2025-01-28, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskmedia
Ja, det stämmer. Billborns ständiga jakt efter unga flickor att utnyttja ledde till sist till att han blev rånad. Det har inte hindrat honom från att fortsätta på samma spår, och det beteendet har garanterat följt med till Norge. Kanske mindre risk att bli rånad av somalier där?

Haha spot on! Patetiskt beteende som förmodligen alltid kommer finnas kvar hos honom. Sorgligt att Billborn nu har fått en dotter. Hoppas att hon slipper få reda på att hennes pappa åker runt i sportbil på kvällar och nätter för att ragga på småtjejer.
Citera
2025-01-29, 02:39
Medlem
Slaskmedias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosavasen
Haha spot on! Patetiskt beteende som förmodligen alltid kommer finnas kvar hos honom. Sorgligt att Billborn nu har fått en dotter. Hoppas att hon slipper få reda på att hennes pappa åker runt i sportbil på kvällar och nätter för att ragga på småtjejer.
Är väl yngre tjejer i Göteborg med omnejd som får se upp på dejtingapparna, han har väl status som tränare i IFK. Har en väninna som blev utnyttjad av honom i en rätt utsatt situation, han hade inga problem att höra av sig till henne flera år senare för att fiska. Tror aldrig ens han förstod problemet med att sätta på nån som var för full för att stå eller hålla sig vaken.
Citera
2025-01-29, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskmedia
Är väl yngre tjejer i Göteborg med omnejd som får se upp på dejtingapparna, han har väl status som tränare i IFK. Har en väninna som blev utnyttjad av honom i en rätt utsatt situation, han hade inga problem att höra av sig till henne flera år senare för att fiska. Tror aldrig ens han förstod problemet med att sätta på nån som var för full för att stå eller hålla sig vaken.
Usch! Min vän blev också utsatt för honom i en beroendeställning. Ganska stor åldersskillnad (såklart). Synd att det är så nedtystat i media. Han förtjänar att bli uthängd.
Citera
2025-01-30, 07:37
Medlem
Slaskmedias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosavasen
Usch! Min vän blev också utsatt för honom i en beroendeställning. Ganska stor åldersskillnad (såklart). Synd att det är så nedtystat i media. Han förtjänar att bli uthängd.
Förjävligt. Undrar hur många offer det finns? Försökte starta en tråd om det under kändisskvaller, men av någon ytterst märklig anledning ansågs inte en av Sveriges mest profilerade fotbollstränare som en kändis. Han har iaf hållit på att jaga unga tjejer via Tinder sedan minst 2018, gissningsvis tidigare. Jag har inget problem med ifall Billborn vill knulla lammkött, men när han gör det manipulativt, i beroendeställning och med tjejer som däckat så blir det rätt äckligt. Skulle vara intressant att få höra fler stories, mörkertalet lär vara stort. Frågan är bara hur det ska gå till?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in