2023-03-06, 08:59
Medlem
TheJackets avatar
Undrar lite om det inte är så att de kvinnor dessa män stämmer träff med kanske är "lite för bra för att vara sant" och att de kanske borde insett det?
Citera
2023-03-06, 09:09
Medlem
Stockholmsjevels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Misstänker att han bokat eskort.

Självklart är det så…
Citera
2023-03-06, 09:16
Medlem
MrDonutss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Hur dum får man bli?

Jag hade också gått på den. Vad gör man inte för lite fitta?
Citera
2023-03-06, 09:24
Medlem
Polisen skriver; "Istället för en dejt blir en man rånad" (Klockan 02:01)
En man i 25-årsåldern har stämt träff med en kvinna i Akalla via en dejtingapp, men istället för kvinnan dyker tre män upp och hotar honom med en pistolliknande föremål och tvingar honom att ta ut pengar på en bankomat vid Akalla torg. Därefter åker männen från platsen i bil.
https://polisen.se/aktuellt/handelse...ran-stockholm/
Citera
2023-03-06, 09:37
Medlem
halaltarzans avatar
Är man verkligen säker på att dejten har med rånet att göra då? Jag menar lallar man runt i Akalla mitt i natten så kan väl vad fan som helst hända.
Citera
2023-03-06, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Undrar lite om det inte är så att de kvinnor dessa män stämmer träff med kanske är "lite för bra för att vara sant" och att de kanske borde insett det?

Sen kan det ju vara en sån där kille som har föräldrar som inte låtit honom vara ute efter 21.00 på kvällarna och testa alkohol etc och utvecklas socialt på ett normalt sätt så man kan läsa av sådana här situationer.

Har man haft en Josef Fritzel karaktär till pappa och varit inlåst upp till vuxen åldern är det säkert lätt hänt när väl föräldrarna släpper greppet att få för sig att det är troligt att en kanonsnygg tjej som är normal i huvudet är svinkåt och vill ha besök i Akalla 02.00 en måndag natt.
Citera
2023-03-06, 10:18
Medlem
soicowboys avatar
Det är jävligt farligt med daiting, det kan nämligen sluta med att man blir gift !
Citera
2023-03-06, 10:26
Medlem
gofigurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dryckeshorn
Dejta okänd mitt i natten.... i Akalla-Husby-Kista...
Inte något fel med det egentligen, alltid gärningsmännen som bär den slutgiltiga skulden....
Tycker bara att vissa kunde vara lite mera försiktiga med vad de ger sig ut på...

Men en del såna här upptåg är så dumma att man funderar på om det är försäkringsbedrägerier. För visst får man ut från hemförsäkringen vid personrån i många fall? Fattigt med information i detta fallet dock. Finns det kött på benen i form av gärningsmän som flyr förbi nå övervakningskameror, så visst...

Bra inspel!

Vad säger att gärningsmännen inte är med på bedrägeri?
Bor BO i Akalla?

Kriminella tjänar mycket stålar på bedrägerier sägs det
Citera
2023-03-06, 10:40
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Sen kan det ju vara en sån där kille som har föräldrar som inte låtit honom vara ute efter 21.00 på kvällarna och testa alkohol etc och utvecklas socialt på ett normalt sätt så man kan läsa av sådana här situationer.

Har man haft en Josef Fritzel karaktär till pappa och varit inlåst upp till vuxen åldern är det säkert lätt hänt när väl föräldrarna släpper greppet att få för sig att det är troligt att en kanonsnygg tjej som är normal i huvudet är svinkåt och vill ha besök i Akalla 02.00 en måndag natt.

Hahahaha spot on!
Citera
2023-03-06, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmsjevel
Självklart är det så…

Exakt.

Dejt 2 på natten?

Dejt i fucking Akalla?

🤣🤣🤣

Nej detta stinker prostitution dom incitament.
Citera
2023-03-06, 22:40
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrDonuts
Jag hade också gått på den. Vad gör man inte för lite fitta?

Som tur är är jag monk jag vet inte vad du snackar om ens.
Citera
2023-03-06, 22:42
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CLUB
Undra om de två hade webbkamera eller bara chatt.

Finns inga garantier, allt kan hända, att vara extra vaksam är det bästa, helst om kvinnan
på dejtingsajten är extra påstridig att få till en dejt i detta fall i Akalla

Kanske det är spännande jakten på fitta. Jag känner samma sak när jag fiskar lax faktiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in