2023-03-04, 16:45
Medlem
Drickbacks avatar
Bournemouth har haft 2 lägen att hänga in 0-2 men sumpar bort det, framförallt i läget 2 mot målvakt.
Citera
2023-03-04, 16:46
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av srsbiz
Ja det är ju något helt unikt för Arsenalspelare, tror jag aldrig sett ett lags spelare skrika efter hands någonsin.
Det är bara dom, var inte ens nära straff!!!
Citera
2023-03-04, 16:46
Medlem
RatchNixons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Har Chelsea slutat göra mål?

Jo, det kan man säga. 7 mål gjorde sen november och i februari gjorde laget 1 mål.
Citera
2023-03-04, 16:48
Medlem
laddkingens avatar
arse är usla hur kan dom leda pl
Citera
2023-03-04, 16:49
Medlem
DenlysandeJarls avatar
Närmare 0-2 för Bournemouth än 1-1 och vad gött att det inte blev straff där på "handsen" för det var det VERKLIGEN INTE
Citera
2023-03-04, 16:54
Medlem
DenlysandeJarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen
arse är usla hur kan dom leda pl

Eller hur, pass pass pass pass pass men händer inte ett skit. De kommer inte att vinna PL, sanna mina ord
Citera
2023-03-04, 16:59
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Skapligt tråkig match som avslutar lördagens kampschema...
Citera
2023-03-04, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Arsenalspelarna måste lära sig vad hands är innan det gapar som gastar!! Bollen klart och tydligt strax under axeln och regeln säger få att det inte är straff.. Obegripligt att VAR behöver en titta på det mer än en gång.. jäkla ofog till beteende.
Tja enligt Bojan en solklar straff. 9/10 enligt ljungberg. Så jättekonstigt att dom protesterade då?

Men du vet nog bättre
Citera
2023-03-04, 17:05
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnIde
Tja enligt Bojan en solklar straff. 9/10 enligt ljungberg. Så jättekonstigt att dom protesterade då?

Men du vet nog bättre
Ja det gör jag, du glömmer bla bort armtröjans slut och vad regeln säger om det.
Ljungberg tyckte inte var straff men tyckte det för att de brukar blåsa i liknande läge. Ska du återge saker gör då det korrekt, åtminstone till mig.

Ps VAR & domaren var överens med mig
Citera
2023-03-04, 17:06
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Varför heter det "hands/handball" när hela armen räknas i vissa fall? Började det med en regel som enkom innefattade handen, eller? Någon som vet? Borde annars heta "armball", eller något...
Citera
2023-03-04, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Ja det gör jag, du glömmer bla bort armtröjans slut och vad regeln säger om det.
Ljungberg tyckte inte var straff men tyckte det för att de brukar blåsa i liknande läge. Ska du återge saker gör då det korrekt, åtminstone till mig.

Ps VAR & domaren var överens med mig
Nu tar den ju på hans armbåge och han har ju långarmat på sig. Sluta göra bort dig nu. Ljungberg sa att dom bedömde det nog att det var så att armen var i en naturlig position.
Citera
2023-03-04, 17:11
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnIde
Nu tar den ju på hans armbåge och han har ju långarmat på sig. Sluta göra bort dig nu. Ljungberg sa att dom bedömde det nog att det var så att armen var i en naturlig position.
Du får titta igen eller gå till optikern
Som du ser är det kortärmat med tunn långärmad under. Dvs du ser ärmslutet ovan armbåge.

Om man beskriver något med nog är man inte klar över vad som gäller.
Senast redigerad av Drickback 2023-03-04 kl. 17:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in