2023-03-04, 15:06
Medlem
Hoppas Isak kan göra mål idag. Nu har han spelat många matcher utan att göra mål..
Citera
2023-03-04, 15:07
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Lyckat inhopp utav Silva.
Kom väldigt psykologiskt läge, kändes som Newcastle var på G att måla.
Tror matchen är klar, City verkar tillbaka i gott slag.
Citera
2023-03-04, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Lite tråkigt att Newcastle rasat ihop som ett korthus det senaste. Frågan är om det blir EL plats ens? :/

Ja.. jag tror att dom hamnar precis utanför el-plats. Nästa säsong kan bli bättre tror jag om dom köper en mittfältare o en till back.
Citera
2023-03-04, 16:01
Medlem
srsbizs avatar
1-0 Bournemouth efter typ 15 sek. Vaket där...
Citera
2023-03-04, 16:01
Medlem
Drickbacks avatar
Arsenal börjar starkt! 0-1…
Citera
2023-03-04, 16:02
Medlem
laddkingens avatar
som väntat ligger loser laget nr 1 under redan pls bästa försvar enligt samhall men det har jag aldrig sett prov på själv med egna ögon
Citera
2023-03-04, 16:24
Medlem
Drickbacks avatar
Arsenal köpte in Trossard, nu klev han ut skadad. Såg inte allt för allvarligt ut.
Citera
2023-03-04, 16:25
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Hade varit spännande att se Bournemouth leda med 2 mål - Arsenal kommer vända detta nu...
Citera
2023-03-04, 16:30
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity
Hoppas Isak kan göra mål idag. Nu har han spelat många matcher utan att göra mål..

Många matcher är väl att ta i, har inte spelat många från start.
Det är fan konstigt att Howe väljer att fortsätta starta med Wilson när han inte är i en bra form. Tyckte att Howe startade med fel spelare idag. Men överlag gör vi en bra insat tycker jag men oförmågan att göra mål samt släpper till billiga mål (tänker franförallt på 2-0 där det är slarv från tripps). 1-0 målet är ju oflyt att det tar på Botman men man bör kunna stoppa Foden innan den chansen uppstår. Men vi måste bryta detta läge där vi slarvar samt inte kan göra mål. ASM, Gordon och Isak MÅSTE starta nästa match mot wolves,
Citera
2023-03-04, 16:37
Medlem
Drickbacks avatar
Arsenalspelarna måste lära sig vad hands är innan det gapar som gastar!! Bollen klart och tydligt strax under axeln och regeln säger få att det inte är straff.. Obegripligt att VAR behöver en titta på det mer än en gång.. jäkla ofog till beteende.
Citera
2023-03-04, 16:43
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Har Chelsea slutat göra mål?
Citera
2023-03-04, 16:44
Medlem
srsbizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Arsenalspelarna måste lära sig vad hands är innan det gapar som gastar!! Bollen klart och tydligt strax under axeln och regeln säger få att det inte är straff.. Obegripligt att VAR behöver en titta på det mer än en gång.. jäkla ofog till beteende.

Ja det är ju något helt unikt för Arsenalspelare, tror jag aldrig sett ett lags spelare skrika efter hands någonsin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in