2023-03-04, 19:50
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jultomtenbrannupp
Nej jag är inte Liverpool-supporter. Lessen men du får ragga på nån annan snubbe

"Snubbe" - var helt säker du var transexuell, men där ser man...
Citera
2023-03-04, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teren
Shitty… vad ledsen jag blir. Vad är du, 12? 😂

Arsenal har maximalt flyt just nu. Det håller aldrig.

Någonstans är det förstås flyt att vända 0-2 men att förlora en match med över 80% bollinnehav torde vara unikt - efter 50 min var siffran hiskeliga 87-13 innan spelet jämnades ut något eller vad man ska säga. Barca hade 79-21 i bollinnehav i någon 7-0-seger för tiotalet år sedan, kan inte dra mig till minnes liknande siffror. Nu vinner man förstås inga matcher på bollinnehav men ändå.

Oavsett vilket, Arsenals trupp är tunnare än ett manglat lakan från 50-talet och jag håller City som favoriter till titeln. Samtidigt bevisar Chelsea att man kan kan köpa spelare för miljarder och åter miljarder och ändå vara ett mediokert PL-lag.

Men apropå turliga 3-2-segrar så var Citys avslutande vinst vid PL-vinsten 2013 jäkligt mycket mer flyt än Arsenal hade idag.
Citera
2023-03-04, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Helt makabert att man inte fortsatte med extratiden som lades till i alla VM-matcher i PL och alla ligor, för den delen, när man hade chansen - det blev riktigt bra och lagen blev "straffade" när de fejkade skador. VM gjorde något bra, men nej - skithögarna sket på sig och vågade inte ändra till detta...

Synnerligen enig - jag trodde det skulle bli ”paradigmskifte” som det populärt kallas men icke.

Sedan var det förstås löjligt med 10 minuters tillägg i båda halvlekar men det hade kunnat bli något bra.
Citera
2023-03-04, 20:10
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Citat:
"Snubbe" - var helt säker du var transexuell, men där ser man...
Lol du har verkligen alla taggar utåt idag. Är det nerverna inför matchen imorgon kanske? Er sista chans till att få nåt att le åt i år
Citera
2023-03-04, 20:34
Medlem
Citat:
Lol du har verkligen alla taggar utåt idag. Är det nerverna inför matchen imorgon kanske? Er sista chans till att få nåt att le åt i år

Ja, för du bjöd ju inte upp till kamp, eller hur? "När vi gör det..."

Vi vinner med 3-0, i morgon så inga problem, sötnos!
Citera
2023-03-04, 20:37
Medlem
Pusselhelvetes avatar
Citat:
Jepp, såh det på repriserna efter matchen...
Bör också tilläggas att detta kommer tydligen beivras ännu mer nästa säsong med mer "VM-lika" övertidstider. En som satt med stoppur idag klockade in att bollen var ute ut spel i över 16 minuter i andra halvlek. SEXTON jävla minuter!! I en jävla halvlek. Många antifotbollslag som kommer lida när detta införs nästa säsong.
Citera
2023-03-04, 20:38
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Citat:
Ja, för du bjöd ju inte upp till kamp, eller hur? "När vi gör det..."

Vi vinner med 3-0, i morgon så inga problem, sötnos!
Okej Nostradamus! Grattis till segern och grattis till mig som vinner en fin summa pengar på Liverpool-vinst!
Citera
2023-03-04, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pusselhelvete
Bör också tilläggas att detta kommer tydligen beivras ännu mer nästa säsong med mer "VM-lika" övertidstider. En som satt med stoppur idag klockade in att bollen var ute ut spel i över 16 minuter i andra halvlek. SEXTON jävla minuter!! I en jävla halvlek. Många antifotbollslag som kommer lida när detta införs nästa säsong.

Wow! Det var inte illa, eller jo, det var det ju! Ja, man kan hoppas att något som liknar effektiv tid införs - det skulle fotbollen såsom spel verkligen gynnas utav.
Citera
2023-03-04, 20:41
Medlem
Citat:
Okej Nostradamus! Grattis till segern och grattis till mig som vinner en fin summa pengar på Liverpool-vinst!

Vassego!
Citera
2023-03-04, 20:44
Medlem
Pusselhelvetes avatar
Citat:
Wow! Det var inte illa, eller jo, det var det ju! Ja, man kan hoppas att något som liknar effektiv tid införs - det skulle fotbollen såsom spel verkligen gynnas utav.
Precis. Sean Dyche o andra jävla liknande tränare kan börja leta ny karriär.

Bra om det blir så. Kanske inte effektiv tid, men att "nån" klockar de där ggr som målisen håller på, inkast fittas runt etc etc. Skulle gynna fotbollen oerhört.
Citera
2023-03-04, 20:55
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Den maskningen varven dålig investering.
Nu hade han visserligen ont men hade varit bättre att göra ett byte för då ska de egentligen bara lägga till 20 s.
Citera
2023-03-04, 21:59
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Blir så när bortalaget inte gör annat än att maska.

Jo såg nu anledningen. Grattis till dig också!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in