Citat:
Ursprungligen postat av
criztal
Om du tycker 85kr/år eller 285kr/livstid är mycket så råder jag dig till att lägga tiden på att hitta ett jobb istället för att se på tv.
Jaha så antingen är det 85 kr om året eller 285 livstid, då är det ok.
Citat:
Ursprungligen postat av
Krejxan
Har för mig att 285 kr är för ett livstidsabonnemang annars 85 kr varje år. När du är inne i tivimate appen kan du välja att logga in med xtream codes.
Då får du manuellt med fjärran i första rutan skriva in din serveraddress som är det som står innan /get.php i din m3u länk. I andra rutan får du kolla i din m3u länk igen o skriva in ditt username och i den sista rutan får du skriva in ditt password. Går ganska snabbt👍
Ok, men jag fattar inte detta med xtreamcodes? Skaffar jag inlogg gneom att registrera mig i appen eller är det nåt som IPTV leverantören ska ge?
Citat:
Ursprungligen postat av
instagam
Du hittar inte en bättre och mer prisvärd app än Tivimate.
Betala strax under 300 kr för livstidsabonnemang som du kan köra på 5 olika enheter är rena kapet.
Men om din gräns går vid 13 kr så fortsätt med IPTV Extreme Pro.
Då kan du ju dessutom aktivera det via deras hemsida så slipper du använda fjärren till stickan.
Du verkar ju ha stora problem med att skriva in länken med fjärren eller via mobilen som fjärr.
Jag håller med om att TIVI mate är grym, tycker den är den bästa.
Den appen du skicka via apk mirror fungerade inte, jag kan inte installera appen trots att jag tillåter okända källor, min mobil verkar vara för ny för den.
Det jag bara vill förstå som sista sak är vad är xtreamcodes? har dom nån hemsidan? Hur skaffar jag inlogg till tivimate appen, finns det två inlogg alltså en som är xtreamcodes eller en som är tivimate? jag fattar inte vill bara förstå detta nu innan jag går vidare med köp av leverantör.