2022-05-09, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krejxan
Jag kör firestick 4k, pröjsa runt 600 för den!

Juste, känner igen namnet. Ska kolla upp!
Citera
2022-05-09, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alfonsg00
Tack för tips! Appen fungerar med olika ip tv leverantörer då? Antar att man får se till att ip leverantören stödjer 4k också?
Japp... Du kan lägga in flera olika playlists på appen.

Ja, du får testa dig fram tills du hittar rätt leverantör som har ett vettigt 4K-utbud.
Citera
2022-05-10, 01:47
Medlem
Någon som använder/har använt Xiaomi TV Stick 4K? Verkar vara bättre än Mi box s eftersom den har senare android och stöd för bland annat dolby vision.
Citera
2022-05-10, 09:12
Medlem
Mattias71s avatar
Citat:
Tack för svar!

Under en 1000 lapp

Kollat lite på en Xiaomi Mi Box S 4K. Verkar prisvärd för runt 600 kr. Dock osäker om den går till iptv. Men borde alla med android funka?
Google chromecast TV.
Citera
2022-05-10, 10:19
Medlem
Citat:
Någon som kan tipsa på en prisvärd tv box som klarar 4k? Med fjärr. Hoppas det är ok att ställa denna fråga.
Under 1000 lappen helst.

Formuler Z Alpha 4K.
Köps från Amazon för strax under lusentappen!
Citera
2022-05-10, 10:30
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattias71
Google chromecast TV.

Mi Box är mycket bättre.
Citera
2022-05-10, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Mi Box är mycket bättre.

Tror du det är samma med Xiaomi TV Stick 4K? Nyare android och supportar dolby vision tex.
Citera
2022-05-10, 12:51
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Tror du det är samma med Xiaomi TV Stick 4K? Nyare android och supportar dolby vision tex.

Sure thing
Citera
2022-05-10, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Mi Box är mycket bättre.
Utveckla? Folk som skriver att något är "bättre" utan förklaring grundar sig nästan alltid i en personlig åsikt som är relativ men jag förmodar att du syftar på en objektiv jämförelse och blir nyfiken till källan för ditt påstående.
Citera
2022-05-10, 17:28
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av criztal
Utveckla? Folk som skriver att något är "bättre" utan förklaring grundar sig nästan alltid i en personlig åsikt som är relativ men jag förmodar att du syftar på en objektiv jämförelse och blir nyfiken till källan för ditt påstående.

Bättre, kraftfullare, mer utrymme
Citera
2022-05-10, 17:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av criztal
Om du tycker 85kr/år eller 285kr/livstid är mycket så råder jag dig till att lägga tiden på att hitta ett jobb istället för att se på tv.
Jaha så antingen är det 85 kr om året eller 285 livstid, då är det ok.

Citat:
Ursprungligen postat av Krejxan
Har för mig att 285 kr är för ett livstidsabonnemang annars 85 kr varje år. När du är inne i tivimate appen kan du välja att logga in med xtream codes.
Då får du manuellt med fjärran i första rutan skriva in din serveraddress som är det som står innan /get.php i din m3u länk. I andra rutan får du kolla i din m3u länk igen o skriva in ditt username och i den sista rutan får du skriva in ditt password. Går ganska snabbt👍
Ok, men jag fattar inte detta med xtreamcodes? Skaffar jag inlogg gneom att registrera mig i appen eller är det nåt som IPTV leverantören ska ge?

Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Du hittar inte en bättre och mer prisvärd app än Tivimate.
Betala strax under 300 kr för livstidsabonnemang som du kan köra på 5 olika enheter är rena kapet.

Men om din gräns går vid 13 kr så fortsätt med IPTV Extreme Pro.
Då kan du ju dessutom aktivera det via deras hemsida så slipper du använda fjärren till stickan.
Du verkar ju ha stora problem med att skriva in länken med fjärren eller via mobilen som fjärr.
Jag håller med om att TIVI mate är grym, tycker den är den bästa.

Den appen du skicka via apk mirror fungerade inte, jag kan inte installera appen trots att jag tillåter okända källor, min mobil verkar vara för ny för den.

Det jag bara vill förstå som sista sak är vad är xtreamcodes? har dom nån hemsidan? Hur skaffar jag inlogg till tivimate appen, finns det två inlogg alltså en som är xtreamcodes eller en som är tivimate? jag fattar inte vill bara förstå detta nu innan jag går vidare med köp av leverantör.
Citera
2022-05-10, 18:38
Medlem
Haloumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bidragsnegern
Jaha så antingen är det 85 kr om året eller 285 livstid, då är det ok.

Ok, men jag fattar inte detta med xtreamcodes? Skaffar jag inlogg gneom att registrera mig i appen eller är det nåt som IPTV leverantören ska ge?

Jag håller med om att TIVI mate är grym, tycker den är den bästa.

Den appen du skicka via apk mirror fungerade inte, jag kan inte installera appen trots att jag tillåter okända källor, min mobil verkar vara för ny för den.

Det jag bara vill förstå som sista sak är vad är xtreamcodes? har dom nån hemsidan? Hur skaffar jag inlogg till tivimate appen, finns det två inlogg alltså en som är xtreamcodes eller en som är tivimate? jag fattar inte vill bara förstå detta nu innan jag går vidare med köp av leverantör.

När du lägger in din playlist i Tivimate så frågar Tivimate hur du vill lägga in den. Via m3u-länk, via portal eller via Xtream Codes. Du väljer då Xtream Codes.

Uppgifterna får du från din säljare och dom finns i länken som du får från din säljare. Det är server, användarnamn och lösenord du knappar in.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in