2021-01-17, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Det ett jävla lotteri när man köper på t.ex Aliexpress. Du kan ha turen och få det bästa av dem bästa iptv för få hundra, eller så får du något halvt okej för också några få hundra. Min kollega har blivit scammad 1 gång på 6500kr från någon leverantör, kan vara på riktigt svårt alltså. Ännu en konstig grej är säljare som säljer från samma leverantör kan skilja över 500k i pris. ”Du får bättre service från mig” jo tjena, sysslat med skiten i många år lär mig något jag inte redan kan. Säkert 40 åriga bor hos morsan grabbar det 😅

Hur blev han scammad på 6500 kr?
Citera
2021-01-17, 15:23
Medlem
Citat:
Det ett jävla lotteri när man köper på t.ex Aliexpress. Du kan ha turen och få det bästa av dem bästa iptv för få hundra, eller så får du något halvt okej för också några få hundra. Min kollega har blivit scammad 1 gång på 6500kr från någon leverantör, kan vara på riktigt svårt alltså. Ännu en konstig grej är säljare som säljer från samma leverantör kan skilja över 500k i pris. ”Du får bättre service från mig” jo tjena, sysslat med skiten i många år lär mig något jag inte redan kan. Säkert 40 åriga bor hos morsan grabbar det 😅

Men hur då? Är du inte nöjd med tjänsten får du pengarna tillbaka. Har själv utnyttjat den rätten och fick pengarna tillbaka för nåt skit IPTV. Som bara strula.
Citera
2021-01-17, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jolert
Men hur då? Är du inte nöjd med tjänsten får du pengarna tillbaka. Har själv utnyttjat den rätten och fick pengarna tillbaka för nåt skit IPTV. Som bara strula.

Aldrig varit med om få pengarna tillbaka eller ens sett/hört om något sådant. Tycker inte heller ska finnas vid en sån marknad. Det är därför det finns trials och testa 1 månad för typ 50kr
Citera
2021-01-17, 16:48
Medlem
Citat:
Det ett jävla lotteri när man köper på t.ex Aliexpress. Du kan ha turen och få det bästa av dem bästa iptv för få hundra, eller så får du något halvt okej för också några få hundra. Min kollega har blivit scammad 1 gång på 6500kr från någon leverantör, kan vara på riktigt svårt alltså. Ännu en konstig grej är säljare som säljer från samma leverantör kan skilja över 500kr i pris. ”Du får bättre service från mig” jo tjena, sysslat med skiten i många år lär mig något jag inte redan kan. Säkert 40 åriga bor hos morsan grabbar det 😅

Hur lyckades han bli scammad på 6500 kr?
Köpte han 5 års abonnemang på en gång?
Citera
2021-01-17, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Hur lyckades han bli scammad på 6500 kr?
Köpte han 5 års abonnemang på en gång?

Han förlängde med 12 år sina abonemang trodde han. Fungerade felfritt för honom 2 år innan.

Edit: nej nej, han körde med säljaren ett tag och förlängde alla abb samtidigt
Citera
2021-01-17, 17:31
Medlem
Citat:
Han förlängde med 12 år sina abonemang trodde han. Fungerade felfritt för honom 2 år innan.

Edit: nej nej, han körde med säljaren ett tag och förlängde alla abb samtidigt
Stor familj eller han sålde vidare?

La säljaren ner?
Citera
2021-01-17, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Stor familj eller han sålde vidare?

La säljaren ner?

Stor familj. Nej säljaren verkade vara kvar då han svarade på mejl från andra. Jättekonstigt!
Citera
2021-01-17, 17:46
Medlem
Citat:
Stor familj. Nej säljaren verkade vara kvar då han svarade på mejl från andra. Jättekonstigt!

Låter ju korkat av säljaren.

Hade han skött sig så hade ju din kompis köpt mer från han. 🤔
Citera
2021-01-17, 17:59
Medlem
Citat:
Har du provat göra en dispyt hos försäljningsplattformen där du köpte från?

Gissar att du köpt på någon av de stora sidorna där det finns tusentals försäljare.

Har fått pengarna tillbaka om tex varan jag köpt aldrig blivit levererad eller varan inte fungerat som den ska.
Citera
2021-01-17, 18:41
Medlem
Är det någon som kan förklara varför nästan alla nya filmer i VOD bara läggs upp med Arabisk sub? Börjar bli lite tråkigt.
Citera
2021-01-17, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J-Daniel
Är det någon som kan förklara varför nästan alla nya filmer i VOD bara läggs upp med Arabisk sub? Börjar bli lite tråkigt.

Då kollar du väl bara i AR-kategorin?

Kollar jag i alla kategorier så kommer det nya hela tiden.
Senast igår kom dessa med svensk text:

The Retreat [PRE] [2020]
Outside the Wire [PRE] [2021]
One Night in Miami... [PRE] [2021]
Misbehaviour [PRE] [2020]
Infamous [PRE] [2020]
Hunted [PRE] [2020]
Giving Voice [PRE] [2020]
Freaky [PRE] [2020]

Teen Beach 2 [KIDS] [MULTI-AUDIO] [2015]
Surf's Up[KIDS] [MULTI-AUDIO] [2007]
Stitch! The Movie [KIDS] [2003]
The Pirates! In an Adventure with Scientists! [KIDS] [MULTI-AUDIO] [2012]
Recess: School's Out [KIDS] [MULTI-AUDIO] [2001]
Leroy & Stitch [KIDS] [MULTI-AUDIO] [2006]
Cloud 9 [KIDS] [MULTI-AUDIO] [2014]

Servant - S02E01

WandaVision - S01E02
WandaVision - S01E01
Citera
2021-01-17, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clubsms
Har du provat göra en dispyt hos försäljningsplattformen där du köpte från?

Gissar att du köpt på någon av de stora sidorna där det finns tusentals försäljare.

Har fått pengarna tillbaka om tex varan jag köpt aldrig blivit levererad eller varan inte fungerat som den ska.

Citat:
Ursprungligen postat av Jolert
Exakt!

Läser ni mina inlägg ser ni det inte handlar om mig. Jag vet vad som är bra iptv behöver aldrig testa nå skit kina.

Skulle aldrig i livet köpa från en hemsida.
Senast redigerad av Cachero 2021-01-17 kl. 19:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in