Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2026-01-02, 20:07
Medlem
Ja det är det som är grejen. Man får inte nämna leverantörer här. Jag har själv varit på gränsen ibland. Det dämpar ju verkligen informationsutbytet.
Citera
2026-01-03, 01:25
Medlem
Har N***IC ip **.Funkade i 5 dagar.Legat nere nu i 3 veckor ca.Supporten svarar inte...
Citera
2026-01-03, 13:21
Medlem
Trots detta fortsätter de skicka ut mail om "tjänsten"...
Citera
2026-01-03, 13:22
Medlem
Kör N.S, mina kanaler funkar inte alls.
Kör via portal url på apple tv, filmer funkar tror jag men kanaler får upp felmeddelande. Provat olika portal url men ingen verkar vilja spela upp innehåll, märkligt

Citat:
Ursprungligen postat av Ironi1981
Strular det för någon nu? Använder n* . Segar som fan med att byta Kanal
Citera
2026-01-03, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kulmagen69
Vågar man betala IPTV med vanligt kreditkort ??

Undrar samma sak !!!
Citera
2026-01-03, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coldinc
Undrar samma sak !!!

Det kommer ju inte stå IPTV på ditt kontoutdrag om du tror de 😂 alla köp innefattar ju ett köp utav krypto där transaktionen sköts automatiskt.
Sålänge du köper utav en pålitlig tjänst.
Gemene man är ju på tok för efterbliven för att kunna fixa en vanlig krypto transaktion så tjänsterna tvingas ju ta till kortlösningar
Citera
2026-01-04, 19:13
Medlem
det finns ca 10 st sidor med det namnet, vilken av dem menar du?

Citat:
Ursprungligen postat av ibutu
Röd flagg för Viking IP TV. Undvik.
Citera
2026-01-05, 19:03
Medlem
therealcosmokramers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr4k3n
https://t.me/NordenTvs, testa kör via dessa kört dem i 3 år nu. 600kr 1 år billigt och bra

Ej tillåtet
* Eftersök inte tips på operatörer då ett eventuellt svar kan utgöra reklam.
* Rekommendera eller tipsa inte om en specifik IPTV-operatör/ÅF.
* Berätta inte om erfarenheter (dina egna eller någon annans) av en specifik IPTV-operatör/ÅF.
* Ställ inte frågor om en IPTV-operatör/ÅF på sätt som kan tolkas som försök att framställa den i god eller dålig dager, t.ex. i ett senare svar.
* Efterfråga eller uppmana inte till kontakt via PM, epost, sociala medier eller annan kanal, i anknytning till IPTV-tjänster.
* Posta inte direktlänkar till videoströmmar (eller spellistor) vars innehåll bryter mot regel 1.02.
* Spekulera inte i huruvida trådens skribenter är återförsäljare eller ej. På förekommen anledning, tydligen inte helt självklart för alla...

Inlägg som bryter mot ovanstående kan raderas, och varning kan även utdelas för brott mot 0.03. Vid flagranta överträdelser behandlar vi inlägget som brott mot 1.01, 1.02 eller 1.06, vilket kan leda till avstängning - även permanent. Vid utvärdering av ev. regelbrott beaktar vi även användarens tidigare aktiviteter på Flashback.

Utöver detta gäller även Flashbacks allmänna regelverk i tråden.
Citera
2026-01-06, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bataljen
Har N***IC ip **.Funkade i 5 dagar.Legat nere nu i 3 veckor ca.Supporten svarar inte...

Samma här så frågan är ju om det bara var en scam?
Deras hemsida uppdateras ju men med nya erbjudanden. Klickar man på deras länkar för X, fb, insta så kommer man till olika andra leverantörer eller så är sidan borta.
Någon som har koll om det varit så innan med??
Citera
2026-01-06, 21:43
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Min premiumtjänst border ha slutat fungera 23/12 och jag var beredd att förlänga men den rullar på som vanligt. Känns rätt osannolikt att säljaren inte har bättre koll men jag klagar inte

/#LOUDmouth#
Citera
2026-01-06, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av #LOUDmouth#
Min premiumtjänst border ha slutat fungera 23/12 och jag var beredd att förlänga men den rullar på som vanligt. Känns rätt osannolikt att säljaren inte har bättre koll men jag klagar inte

/#LOUDmouth#

Om du kollar på settings eller account info i din player, står det expiration 2025-12-23 där?
Citera
2026-01-07, 08:02
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kakkaduva
Om du kollar på settings eller account info i din player, står det expiration 2025-12-23 där?

Haha, nu hittade jag det i Tivimate och stod det 2026-01-24 vilket är lite märkligt eftersom jag är helt hundra på att jag köpte ett år precis innan förra julen.

Men jag har helt enkelt blivit bjuden på en extra månad antar jag.

/#LOUDmouth#
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in