• 1
  • 2
2023-03-02, 22:56
Medlem
Offerviljas avatar
En sak som överraskade mig när jag upptäckte den nationella rörelsen var hur otroligt skvallrig den är. Titta bara på hur nationalisterna här på Flashback uppför sig, de enda gångerna som det t.ex. blir lite liv i trådarna om Radio Svegot, Det fria Sverige och Alternativ för Sverige är när det finns någonting smaskigt att skvallra om. Just nu är de jävlarna otroligt sexuellt upphetsade av avhoppen från AfS styrelse.

Den nationella rörelsen består kanske av 80% snubbar, och man tänker ju lite grann att snubbar ska vara tuffa och inte så skvallriga av sig, men det verkar inte riktigt stämma.

Varför är den nationella rörelsen så skvallrig, sliskig och töntig av sig?

"Är det någon som vet var Conrad har tagit vägen?"
Citera
2023-03-03, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
En sak som överraskade mig när jag upptäckte den nationella rörelsen var hur otroligt skvallrig den är. Titta bara på hur nationalisterna här på Flashback uppför sig, de enda gångerna som det t.ex. blir lite liv i trådarna om Radio Svegot, Det fria Sverige och Alternativ för Sverige är när det finns någonting smaskigt att skvallra om. Just nu är de jävlarna otroligt sexuellt upphetsade av avhoppen från AfS styrelse.

Den nationella rörelsen består kanske av 80% snubbar, och man tänker ju lite grann att snubbar ska vara tuffa och inte så skvallriga av sig, men det verkar inte riktigt stämma.

Det finns inte mycket annat att prata om. Det är kul att skriva "Svammelman" ett tag men det blir tröttsamt efter ett tag det med.

Ja, var har vi Conrad? Det sista vi såg var en bejublad cameo innan någon AfS:are stod och gapade på ett torg.
Citera
2023-03-03, 01:15
Medlem
CrackerPowers avatar
-
Håller med. Men är det inte framförallt Lögnarnas tempel?
Det är som Hänt Extra för "tuffa" högerkillar. Chris e oftast insiktsfull och bra men infighting och skvaller klarar jag mig utan. Brukar bara spola förbi det eller klicka vidare.
Citera
2023-03-03, 13:50
Medlem
malva123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja

Tycker du har helt rätt i dina spaningar som alltid, Offervilja. Kanske är "nationella" män inte det av ideologisk övertygelse utan ett sätt att hantera sina egna personliga tillkortakommanden och sökande av en gemenskap?
Citera
2023-03-03, 14:50
Medlem
De flesta som kommenterar i det här delforumet är troll av olika slag, rödingar och liberaler som vill sprida defaitism osv. Det mesta som sägs bör därför tas med en grävskopa salt.
Citera
2023-03-03, 15:49
Medlem
VillBaraChillas avatar
Inte överraskad. Varje politisk rörelse eller förening brukar ha infighting. Speciellt politiska extrema grupper.

Det är bara att observera vilken högerextrem grupp som helst. NSDAP hade en stor bråk mellan Hitler och Strasserister/SA. Krävdes flertal mord från Hitlers sida för att lösa konflikten. Tror även svenska nazistgrupper förr i tiden bråkade. Furugård vs Lindholm.
Citera
2023-03-03, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av malva123
Tycker du har helt rätt i dina spaningar som alltid, Offervilja. Kanske är "nationella" män inte det av ideologisk övertygelse utan ett sätt att hantera sina egna personliga tillkortakommanden och sökande av en gemenskap?

Konstigt nog snackar män betydligt mer skitsnack än fruntimmer.

Männen är de EGENTLIGA fruntimmerskitsnackarna.

Du ska bara se hur det är i de allra mest av manliga miljöer, t ex militär, högriskfängelsen etc.

Garanterar det är MINDRE skitsnack hos den lokala syföreningen.

Finns säkert biologiska förklaringar till detta, hur hjärnan tänker, bearbetar info, riskbeteenden osv.
Citera
2023-03-04, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvartGulFantast
Konstigt nog snackar män betydligt mer skitsnack än fruntimmer.

Männen är de EGENTLIGA fruntimmerskitsnackarna.

Du ska bara se hur det är i de allra mest av manliga miljöer, t ex militär, högriskfängelsen etc.

Garanterar det är MINDRE skitsnack hos den lokala syföreningen.

Finns säkert biologiska förklaringar till detta, hur hjärnan tänker, bearbetar info, riskbeteenden osv.
Kvinnor skvallrar, män diskuterar.
Citera
2023-03-04, 17:10
Medlem
Offerviljas avatar
Jag måste sluta bry mig om psykiskt sjuka braksuccéorganisationer, TV-spelsgubbar som åker på knullresor till Sydamerika och fula Flashback-incels som lever för att skvallra. Bäst i den "nationella rörelsen" är ledningen i Det fria Sverige och Jonas Nilsson på Palaestra Media, för det märks att de på riktigt vill vårt folk väl. De ägnar sig aldrig någonsin åt skvaller eller pratar skit om andra nationalister.
Citera
2023-03-04, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden309
Kvinnor skvallrar, män diskuterar.

Haha

Så är det ju!

Citera
2023-03-04, 19:13
Medlem
Lelianas avatar
För att det är otroligt lätt att prata, men bara få lyckas leva de ideal de förespråkar. Och ska de på det tjäna pengar på att repetera vad andra människor har sagt genom åren, bör de granskas särskilt. Sedan skvallrar några extra mycket för nöjesskull, javisst, men i överlag görs för att säkra kvalité före kvantitet.
Citera
2023-03-04, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psoglav
De flesta som kommenterar i det här delforumet är troll av olika slag, rödingar och liberaler som vill sprida defaitism osv. Det mesta som sägs bör därför tas med en grävskopa salt.

Ja ni intalar er gärna det för att dölja ert misslyckande de senaste decennierna. Konstigt att yngre inte väljer att söka sig till era egotrippade rörelser. Fullt av förlorare överallt som inte bryr sig om Sverige i slutet av dagen.

Rädda för minsta lilla förändring. Trots att ni har misslyckats med precis allt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in