2023-04-05, 09:07
  #37
Medlem
Hej gossar,

La en beställning som jag nämnde ovan. Några röda dagar framöver, så det kommer nog inte denna vecka, utan får det nog kanske nästa vecka. Vill inte vara off allt för länge...

Har bestämt att jag slutar med arimidex så länge jag inte pinnar. Kommer att fortsätta med anavar och enclo.citrate!

Testot ifrån Deus, som jag nu slutar med, känns verkligen av. Kände mig helt annorlunda när jag tränade igår. Ville inte sluta köra, så krut är det i de. Får hoppas det nya håller samma nivå samt inte sånna fruktansvärda inflammationer efter varje stick... Anavaren fungerar också svinbra. Fibrer, ådror på både axlar och bröst har börjat komma! Kanske slänger ut en bild på fysiken om nån vecka!

Återkommer när jag får hem oljan!

Mvh
SM
Citera
2023-04-05, 11:36
  #38
Medlem
Tråkigt att bli en invalid av stor PIP!
Släpper inte PIP:en vid rörelse, aktivitet, blodgenomströmning? PIP för mig är precis som en träningsvärk. Stelhet. Släpper till 90% när väl börjar träna. Minns dock att jag hade extrem PIP i vänsterskinkan en gång som kändes av tydligt i knäböj, även när uppvärmd.
Du får ingen sjukdomskänsla? Känt dig dålig efter något stick?

Varför kör du test-P och inte långsammare ester, förresten?
Ser du sticker EOD/E2D - hur många stickställen har du?
Vad för ny olja test-P har du beställt?

Äter du arimidex för hålla mindre vätska? Har du inga andra symptom på högt östrogen? Vätskeansamling (av högt östrogen) ger dock ofta högt/högre blodtryck, möjligt du sänker ditt blodtryck en del av adexen (vilket är positivt för hälsan).

Det du upplever av anavaren låter legit! Du har inte märkt av tajtat till dig vid midjan, mindre bukfett, eller håller mindre vätska där?
Känner du av någon kramp/pump i ländrygg? Anavar är nog inte så farligt där om låg/medeldos. När jag åt 50 anavar + 25 dbol så fick jag sådan sjuk kramp/pump/mjölksyra i mina axlar av militärpress. Kändes som de skulle explodera efter bara två set med stången. Påverkade inte prestationen tur nog.
Ländryggen krampig/pump när böjde mig för lasta på vikter i marklyft. Påverkade inte heller prestationen.
Citera
2023-04-05, 15:48
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talfy
Tråkigt att bli en invalid av stor PIP!
Släpper inte PIP:en vid rörelse, aktivitet, blodgenomströmning? PIP för mig är precis som en träningsvärk. Stelhet. Släpper till 90% när väl börjar träna. Minns dock att jag hade extrem PIP i vänsterskinkan en gång som kändes av tydligt i knäböj, även när uppvärmd.
Du får ingen sjukdomskänsla? Känt dig dålig efter något stick?

Varför kör du test-P och inte långsammare ester, förresten?
Ser du sticker EOD/E2D - hur många stickställen har du?
Vad för ny olja test-P har du beställt?

Äter du arimidex för hålla mindre vätska? Har du inga andra symptom på högt östrogen? Vätskeansamling (av högt östrogen) ger dock ofta högt/högre blodtryck, möjligt du sänker ditt blodtryck en del av adexen (vilket är positivt för hälsan).

Det du upplever av anavaren låter legit! Du har inte märkt av tajtat till dig vid midjan, mindre bukfett, eller håller mindre vätska där?
Känner du av någon kramp/pump i ländrygg? Anavar är nog inte så farligt där om låg/medeldos. När jag åt 50 anavar + 25 dbol så fick jag sådan sjuk kramp/pump/mjölksyra i mina axlar av militärpress. Kändes som de skulle explodera efter bara två set med stången. Påverkade inte prestationen tur nog.
Ländryggen krampig/pump när böjde mig för lasta på vikter i marklyft. Påverkade inte heller prestationen.
Det brukar kännas bäst på morgonen. Känns det som en rejäl smäll bara. Desto mer jag går och anstränger mig desto värre blir det. Vissa kväller kunde jag knappt gå, det gick inte. Knänen vek sig. Inte känt mig dålig eller så alls faktiskt.
Kör test-p då jag planerat att endast köra typ 8-10v, tycker det blir för kort tid för exempelvis enan. Snurrar på 4 ställen, quads samt glutes medius, och sticker varannan dag.

Nya oljan blev Vis*on L*bs. Osäker om jag får skriva hela namnet, därav *...

Främsta syftet med arimidex är att slippa gynokänningar samt vätskeansamlingar. Har normalt sett alltid legat rätt högt i blodtryck (mätte 140/88 vilo för ett bra tag sen). Dock inte mätt blodtrycket under denna kur någon gång.

Jo alltså tajtare midja, definitivt! Ådror har börjat dra sig uppåt samt smalare överlag. Sånt här som gör mig så otroligt taggad och bara vill fortsätta nöta på gymmet, då jag haft extra mycket fett på nedre magen samt ryggen. Iallafall där jag inte haft några konturer alls...

Någon kramp/mjölksyra som du beskriver har jag inte känt av, tur nog! Snarare tvärtom. Tycker jag kan kriga på mer nu utan att få mjölksyra, speciellt i diverse flyes samt raises.

Mvh
SM
Citera
2023-04-06, 13:36
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sportmonstret
Det brukar kännas bäst på morgonen. Känns det som en rejäl smäll bara. Desto mer jag går och anstränger mig desto värre blir det. Vissa kväller kunde jag knappt gå, det gick inte. Knänen vek sig. Inte känt mig dålig eller så alls faktiskt.
Kör test-p då jag planerat att endast köra typ 8-10v, tycker det blir för kort tid för exempelvis enan. Snurrar på 4 ställen, quads samt glutes medius, och sticker varannan dag.

Nya oljan blev Vis*on L*bs. Osäker om jag får skriva hela namnet, därav *...

Främsta syftet med arimidex är att slippa gynokänningar samt vätskeansamlingar. Har normalt sett alltid legat rätt högt i blodtryck (mätte 140/88 vilo för ett bra tag sen). Dock inte mätt blodtrycket under denna kur någon gång.

Jo alltså tajtare midja, definitivt! Ådror har börjat dra sig uppåt samt smalare överlag. Sånt här som gör mig så otroligt taggad och bara vill fortsätta nöta på gymmet, då jag haft extra mycket fett på nedre magen samt ryggen. Iallafall där jag inte haft några konturer alls...

Någon kramp/mjölksyra som du beskriver har jag inte känt av, tur nog! Snarare tvärtom. Tycker jag kan kriga på mer nu utan att få mjölksyra, speciellt i diverse flyes samt raises.

Mvh
SM
Fyfan. Låter mycket värre än min PIP. Din låter nästan som någon allergisk reaktion? Det blev inte bättre desto mer stick du gjorde, kroppen vänja sig tänker jag?

Hoppas du får nya oljan nästa veckan då! Läser hb-tråden och många verkar ha leveransproblem av säljaren. Att det skulle vara någon tvivel på oljan finns inte för mig. Bra märke/tillverkare/labb!

Hade hållit koll på blodtrycket då, om jag vore du. Om du har på gränsen till hypertension som naturell (kanske missförstod)? Orala rampar upp blodtrycket för de flesta. Anavar dock milt ur blodtryckperspektiv.
Du kan trösta dig att det är bevisat, studerat att högt blodtryck = starkare.

Yes, mjölsyrakänslan jag hade på orala kom nog mest från dbollarna.
Citera
2023-04-06, 14:55
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talfy
Fyfan. Låter mycket värre än min PIP. Din låter nästan som någon allergisk reaktion? Det blev inte bättre desto mer stick du gjorde, kroppen vänja sig tänker jag?

Hoppas du får nya oljan nästa veckan då! Läser hb-tråden och många verkar ha leveransproblem av säljaren. Att det skulle vara någon tvivel på oljan finns inte för mig. Bra märke/tillverkare/labb!

Hade hållit koll på blodtrycket då, om jag vore du. Om du har på gränsen till hypertension som naturell (kanske missförstod)? Orala rampar upp blodtrycket för de flesta. Anavar dock milt ur blodtryckperspektiv.
Du kan trösta dig att det är bevisat, studerat att högt blodtryck = starkare.

Yes, mjölsyrakänslan jag hade på orala kom nog mest från dbollarna.
Ja alltså min tanke lutar mer mot något åt det hållet..

Precis. Läste att några tog det någon vecka för. Hade en bra konversation med vision och de skulle skicka de direkt på morgonen. Tror dock problemet med leveransen inte ligger hos dem, utan hos postnord. Så jag får helt enkelt vänta.

När skulle vara bäst läge att mäta blodtrycket anser du?

Allt gott!
SM
Citera
2023-04-06, 15:40
  #42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sportmonstret
Skriver detta då jag måste göra någon ändring gällande min PIP. Får sån otrolig inflammation, svullnad, stelhet etc vid varje stick. Kan inte gå riktigt (ibland inte alls), oavsett om jag pinnar i quads eller glutes. Kan inte sätta på mig strumporna riktigt, vaknar på nätterna när jag förmodligen rullat runt och lagt mig på svullnaden. Känns som en jävla hästspark x10

Jag har haft liknande upplevelse just med Deus Medical för ett år sedan när jag körde min första kur, dock deras Test E. Även jag beställde av VG och i ampuller. Jag kände mer än ofta en måttlig men ändå inte katastrofal PIP, men en injektion var så pass illa att jag inte kunde sitta på höger-skinkan på en vecka, samt att infektionen spred sig upp den lägre delen av ländryggen, jättekonstigt men jag var öm i musklerna där.
Tog även blodprov då och det visade ett förhöjt antal vita blodkroppar vilket tydligen indikerar på någon slags infektion.

Jag bytte snabbt till Medi Pharma efter en veckas sittande på vänster skinka (inköpt hos miraculixlab) och körde deras olja till slutet av kuren.
Nu har jag nyligen påbörjat min andra kur, och även nu kör jag Medi Pharma's olja från miraculix som jag starkt grönar! Ingen pip alls dessutom!
Citera
2023-04-06, 17:39
  #43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ekologiskfascist
Jag har haft liknande upplevelse just med Deus Medical för ett år sedan när jag körde min första kur, dock deras Test E. Även jag beställde av VG och i ampuller. Jag kände mer än ofta en måttlig men ändå inte katastrofal PIP, men en injektion var så pass illa att jag inte kunde sitta på höger-skinkan på en vecka, samt att infektionen spred sig upp den lägre delen av ländryggen, jättekonstigt men jag var öm i musklerna där.
Tog även blodprov då och det visade ett förhöjt antal vita blodkroppar vilket tydligen indikerar på någon slags infektion.

Jag bytte snabbt till Medi Pharma efter en veckas sittande på vänster skinka (inköpt hos miraculixlab) och körde deras olja till slutet av kuren.
Nu har jag nyligen påbörjat min andra kur, och även nu kör jag Medi Pharma's olja från miraculix som jag starkt grönar! Ingen pip alls dessutom!
ja PIP är fan aids.
Tack för tipset! Ska tänka på det till nästa kur (till hösten) Vilken ester rullar du?

Mvh
SM
Citera
2023-04-06, 18:46
  #44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sportmonstret
ja PIP är fan aids.
Tack för tipset! Ska tänka på det till nästa kur (till hösten) Vilken ester rullar du?

Mvh
SM

Kör fortfarande bara 250 test e i veckan, men stackar anadrol (PHD) också denna gång.
Jag har kommit över min nålfobi men jag är inte bästa vän med herr kanyl ännu så jag vill helst injicera så sällan som möjligt.
Mår galant och har varken ont i skinkorna eller levern!
Citera
2023-04-06, 21:45
  #45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ekologiskfascist
Kör fortfarande bara 250 test e i veckan, men stackar anadrol (PHD) också denna gång.
Jag har kommit över min nålfobi men jag är inte bästa vän med herr kanyl ännu så jag vill helst injicera så sällan som möjligt.
Mår galant och har varken ont i skinkorna eller levern!
Ah soft mannen!
Ja stickandet har jag aldrig faktiskt aldrig haft problem med, vilket jag trodde jag skulle ha innan jag hoppade ner i smeten.
Gött att du mår fint, det är ändå huvudsaken!

Ha det fint!
SM
Citera
2023-04-07, 11:55
  #46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sportmonstret
När skulle vara bäst läge att mäta blodtrycket anser du?

Om du är på gränsen till hypertension som naturell hade jag införskaffat en blodtrycksmätare själv så du kan mäta hemma och kontrollera över längre tid. Utvärdera hur vissa preparat och doser påverkar.
Behöver inte vara en superdyr mätare. Viktiga är den är konsekvent.
Du ska väl commita till dopningsgamet en lång tid framåt så känns som en bra investering.

Det är mycket vanligt man får högre värde när mäter iväg, när inte hemma i lugn och ro. Du har säkert varit lite stressad när du fått upp mot 140 systolic? Om du verkligen ligger däromkring _utan AAS_ så hade jag varit vaksam, möjligt du är uppe och nosar på 150-160 (slänger bara ur mig en siffra nu från intet) under testo+orala. Inte bra långtidsmässigt att gå med det blodtrycket.

Vill du inte köpa en mätare kan du göra drop-in-mätning hos apotek. Kostar 50 kr eller något. Du får sitta och vila ca 10 minuter innan mätningen. Om du får onormalt hög puls mätningen där så kan du dra av lite från blodtrycket vill jag hävda, för pulsen tyder på du är uppjagad/stressad vid mätningen.
Sen ingen träning innan och konsumera inte massa koffein innan mätningen.

Notera att jag konstaterar inte att du har förhöjt blodtryck nu eftersom du är på AAS. Det är inte en garanti att AAS höjer blodtrycket. Själv åker mitt blodtryck inte upp allt för mycket av olja. Utan det är de orala som rampar upp det.
Under blast sköter man troligtvis träning och kost bättre också. Vilket har stor positiv påverkan på blodtrycket.
__________________
Senast redigerad av Talfy 2023-04-07 kl. 11:57.
Citera
2023-04-07, 14:59
  #47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talfy
Om du är på gränsen till hypertension som naturell hade jag införskaffat en blodtrycksmätare själv så du kan mäta hemma och kontrollera över längre tid. Utvärdera hur vissa preparat och doser påverkar.
Behöver inte vara en superdyr mätare. Viktiga är den är konsekvent.
Du ska väl commita till dopningsgamet en lång tid framåt så känns som en bra investering.

Det är mycket vanligt man får högre värde när mäter iväg, när inte hemma i lugn och ro. Du har säkert varit lite stressad när du fått upp mot 140 systolic? Om du verkligen ligger däromkring _utan AAS_ så hade jag varit vaksam, möjligt du är uppe och nosar på 150-160 (slänger bara ur mig en siffra nu från intet) under testo+orala. Inte bra långtidsmässigt att gå med det blodtrycket.

Vill du inte köpa en mätare kan du göra drop-in-mätning hos apotek. Kostar 50 kr eller något. Du får sitta och vila ca 10 minuter innan mätningen. Om du får onormalt hög puls mätningen där så kan du dra av lite från blodtrycket vill jag hävda, för pulsen tyder på du är uppjagad/stressad vid mätningen.
Sen ingen träning innan och konsumera inte massa koffein innan mätningen.

Notera att jag konstaterar inte att du har förhöjt blodtryck nu eftersom du är på AAS. Det är inte en garanti att AAS höjer blodtrycket. Själv åker mitt blodtryck inte upp allt för mycket av olja. Utan det är de orala som rampar upp det.
Under blast sköter man troligtvis träning och kost bättre också. Vilket har stor positiv påverkan på blodtrycket.
Yes införskaffade mig en egen då jag haft högt blodtryck. Men inte använt den som jag tänkt...
Ska följa ditt råd, börja mäta konsekvent framöver och notera hur det svänger.

Mvh
SM
Citera
2023-04-08, 15:44
  #48
Medlem
Rygg, biceps och baksida axlar på schemat idag.

Kommer mest köra övre rygg, men slänger nog in lite ryggresningar i slutet av passet.

Blodtrycket kollades imorse. 132/88 låg det på. Mättes ca 1h efter jag vaknade, hade bara kikat på telefonen innan👍

Mvh
SM
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in