2023-04-09, 12:53
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sportmonstret
Yes införskaffade mig en egen då jag haft högt blodtryck. Men inte använt den som jag tänkt...
Ska följa ditt råd, börja mäta konsekvent framöver och notera hur det svänger.

Mvh
SM

Citat:
Ursprungligen postat av Sportmonstret
Rygg, biceps och baksida axlar på schemat idag.

Kommer mest köra övre rygg, men slänger nog in lite ryggresningar i slutet av passet.

Blodtrycket kollades imorse. 132/88 låg det på. Mättes ca 1h efter jag vaknade, hade bara kikat på telefonen innan👍

Mvh
SM

Gör det!

Ser bra ut den mätningen. Undertrycket lite högt kanske men jag är nog biased eftersom mitt undertryck går jävligt lågt (65-70) oavsett full blast eller cruise. Är mitt övertryck som är problematiskt och känsligt.

Får du problem med blodtrycket kan du alltid köpa hem påstått bt-sänkande kosttillskott. Vill hävda COQ10 är det kosttillskott som verkar ge mest effekt på mig.
Cialis kör många. Har även andra positiva effekter som förbättrad pump, bra för prostatan. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC9024809/
Citera
2023-04-09, 13:25
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talfy
Gör det!

Ser bra ut den mätningen. Undertrycket lite högt kanske men jag är nog biased eftersom mitt undertryck går jävligt lågt (65-70) oavsett full blast eller cruise. Är mitt övertryck som är problematiskt och känsligt.

Får du problem med blodtrycket kan du alltid köpa hem påstått bt-sänkande kosttillskott. Vill hävda COQ10 är det kosttillskott som verkar ge mest effekt på mig.
Cialis kör många. Har även andra positiva effekter som förbättrad pump, bra för prostatan. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC9024809/
Grymt, uppskattas. Ska ha detta i åtanke om det skenar iväg!

Mvh
SM
Citera
2023-04-09, 13:27
  #51
Medlem
Blir ett lite lugnare ben pass idag, väldigt mör i kroppen då träningen har varit stenhård senaste veckan.

Kommer fokusera dagens pass på baksida lår, vader sen cykling i 30min ungefär. Brukar köra 30min cardio (cykling/treadmill) varannan dag.

Mvh
SM
Citera
2023-04-09, 13:52
  #52
Medlem
Du deffar? I trådstarten vägde du 99,5 kg och sen ser jag inlägg du vägde 97,4 kg.
Varför? Du är redan lean. Bra fettprocent för bygga massa. Vad tråkigt att deffa under blast och eventuellt bli svagare. Ha lite fett på kroppen är skönt för lederna och välmåendet!

Hur lång är du? Du måste vara över 190 cm m.t.p. din vikt och fettprocent? Är du under 190 måste dina ben vara gigantiska. Vet du vad de mäter där som tjockast/störst, benen, låren?

Kanske har missat din "plan" med kuren.

Varför ska du PCT:a? Du har inte funderat på cruisa? När tror du du kör nästa kur/blast efter din tilltänkta PCT? Hur länge kommer du vara "ren" efter denna blast?
Hur länge var du off mellan första och nuvarande blast?
__________________
Senast redigerad av Talfy 2023-04-09 kl. 13:57.
Citera
2023-04-09, 14:23
  #53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talfy
Du deffar? I trådstarten vägde du 99,5 kg och sen ser jag inlägg du vägde 97,4 kg.
Varför? Du är redan lean. Bra fettprocent för bygga massa. Vad tråkigt att deffa under blast och eventuellt bli svagare. Ha lite fett på kroppen är skönt för lederna och välmåendet!

Hur lång är du? Du måste vara över 190 cm m.t.p. din vikt och fettprocent? Är du under 190 måste dina ben vara gigantiska. Vet du vad de mäter där som tjockast/störst, benen, låren?

Kanske har missat din "plan" med kuren.

Varför ska du PCT:a? Du har inte funderat på cruisa? När tror du du kör nästa kur/blast efter din tilltänkta PCT? Hur länge kommer du vara "ren" efter denna blast?
Hur länge var du off mellan första och nuvarande blast?
Mäter ca 188cm. Ingen aning omkr runt benen, men de är kraftiga och lean, synliga fibrer på utsida lår.

Alltså jag vill skaffa en summerbody, det är liksom målet.
Planerar att gasa på igen till hösten, och varför jag inte tänkte cruisa är pga allt roligt som sommaren har att bjuda på. Kommer såklart träna åtminstone 5-6 dagar i veckan, men blir mycket annat också (festivaler, resor etc).
Kuren innan detta blev ett misslyckande då jag fick skit prep, så han bara köra i typ 6v typ. Avslutade sen och var off i typ 5-6v. Sen påbörjades denna.

Mvh
SM
Citera
2023-04-10, 11:30
  #54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sportmonstret
Mäter ca 188cm. Ingen aning omkr runt benen, men de är kraftiga och lean, synliga fibrer på utsida lår.

Alltså jag vill skaffa en summerbody, det är liksom målet.
Planerar att gasa på igen till hösten, och varför jag inte tänkte cruisa är pga allt roligt som sommaren har att bjuda på. Kommer såklart träna åtminstone 5-6 dagar i veckan, men blir mycket annat också (festivaler, resor etc).
Kuren innan detta blev ett misslyckande då jag fick skit prep, så han bara köra i typ 6v typ. Avslutade sen och var off i typ 5-6v. Sen påbörjades denna.

Mvh
SM
Hänger med! Står faktiskt i ämnesraden ("Finslipa kroppen"). Jag som är så fruktansvärt osugen på deffa så blir nästan svårt att sätta mig in i andra som tar beslutet att göra det, lol.

Du har inte gjort en kur ännu på kaloriöverskott. Det är där man får de sjuka ökningarna. Skulle vilja se din utveckling på en bulkkur. Du lär fixa 700 kg i styrkelyftstotalen då (beroende på kurlängd och doser givetvis), vilket är mäkta imponerande för din ålder och kroppsvikt.
Citera
2023-04-10, 12:13
  #55
Medlem
Till hösten blir det en sjuhelvetes resa, så är det planerat i alla fall. Kommer givetvis göra en ny rapport då

Nej jag var verkligen inte heller sugen att deffa, då mat är så jävla gott. Men men… Det som pushar mig framåt nu är resultaten, så sjukt jävla roligt när nya fibrer och ådror man inte trodde man hade börjar komma fram!
Ge det ett försök, kanske nästa sommar?😉

Mvh
SM
Citera
2023-04-10, 19:27
  #56
Medlem
Axlar och mage idag!

Började passet med 15min cykel och även 15min i slutet av passet.
Gick inte så bra att träna, kände mig inte så motiverad. Har pausat anavar nu för nån vecka, och senaste testo injek. var nog ca 7-8 dagar sedan nu… kanske det som påverkar min motivation.

Försöker hålla huvudet högt och kriga på i vanlig ordning!

Mvh
SM
Citera
2023-04-13, 21:46
  #57
Medlem
Idag blev det en timme cykling nere på gymmet! Lite aktiv vila!

Även idag dunkade paketet med ny testo ner i brevlådan. Blir att öppna det imorgon och sätta första. Återkommer imorgon

Mvh
SM
Citera
2023-04-26, 10:04
  #58
Medlem
Tjena boys!

Längesedan jag uppdaterade. Har börjat med nya oljan, dock får jag samma PIP. En sådan som gör att man inte gå kan och måste stanna hemma i sängen vissa dagar. Blir väldigt svullen dagen efter vid injektionsstället.

Har börjat snurra mig in på att oljorna jag haft kanske inte är "dålig". Kanske jag rengör med "fel" sorts rengöring. Eller helt enkelt att prop estern gör såhär ont. Dock känns det sista osannolikt. Sätter 1ml i eftermiddag igen och ska prova att rengöra med en annan alkohol istället.

Inte tränat nu heller på 3-4 dagar då jag blivit tokförkyld, men så fort det släpper så kommer jag att uppdatera mer frekvent om träningen och kosten!

Vi hörs!

SM
Citera
2023-04-29, 02:56
  #59
Medlem
Eldamyckes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sportmonstret
Tjena boys!

Längesedan jag uppdaterade. Har börjat med nya oljan, dock får jag samma PIP. En sådan som gör att man inte gå kan och måste stanna hemma i sängen vissa dagar. Blir väldigt svullen dagen efter vid injektionsstället.

Har börjat snurra mig in på att oljorna jag haft kanske inte är "dålig". Kanske jag rengör med "fel" sorts rengöring. Eller helt enkelt att prop estern gör såhär ont. Dock känns det sista osannolikt. Sätter 1ml i eftermiddag igen och ska prova att rengöra med en annan alkohol istället.

Inte tränat nu heller på 3-4 dagar då jag blivit tokförkyld, men så fort det släpper så kommer jag att uppdatera mer frekvent om träningen och kosten!

Vi hörs!

SM

*Edit, tog det i PM istället

*Edit 2, kunde ej PM:a så det får vara. Ursäkta röran
__________________
Senast redigerad av Eldamycke 2023-04-29 kl. 03:05.
Citera
2023-04-29, 17:51
  #60
Medlem
Vi är igång igen efter sjukdom.
Beslutat att dra ner dosen testo till 75mg eod för att inte bli helt jävla handikappad. Satt igår och känns bra idag, men det känns ju såklart!

Var iväg nyss och körde bröst + front delts. Hade ett jävla flås. Hade planerat att köra cardio, men har lite för ont i benen just nu för det.

Kommer att hoppa på anavar igen 3v framåt från den 1a maj vilket jag är sjukt taggad på!

Mvh
SM
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in