Du deffar? I trådstarten vägde du 99,5 kg och sen ser jag inlägg du vägde 97,4 kg.
Varför? Du är redan lean. Bra fettprocent för bygga massa. Vad tråkigt att deffa under blast och eventuellt bli svagare.

Ha lite fett på kroppen är skönt för lederna och välmåendet!
Hur lång är du? Du måste vara över 190 cm m.t.p. din vikt och fettprocent? Är du under 190 måste dina ben vara gigantiska. Vet du vad de mäter där som tjockast/störst, benen, låren?
Kanske har missat din "plan" med kuren.
Varför ska du PCT:a? Du har inte funderat på cruisa? När tror du du kör nästa kur/blast efter din tilltänkta PCT? Hur länge kommer du vara "ren" efter denna blast?
Hur länge var du off mellan första och nuvarande blast?