Fredags update!
Hej kära vänner!
Kuren tuggar på och gymmet går bra. Känner mig definitvt varmare i kroppen och har ett väldigt bra fokus på gymmet. Svettas inte så mycket mer än innan, men får ge det lite mer tid. Väger mig 1x i veckan (fredagar). Imorse vägde jag 97,4 kg, så ca 2 kilo har jag tappat sedan start. Ådror har börjat röra sig fram vid lower abs, så det är kul! Dålig att köra cardio, så det måste förbättras. Men mage tränas åtminstone 2-3x i veckan.
Har en otrolig PIP, snurrar runt på fyra ställen (glutes medius + quadriceps). Båda är nya injektionsställen för mig, då jag tidigare kört i glutes maximus när jag körde enanthate. Haltar så jag ser ut som jag blivit påsatt bakifrån

Släpper nog om ett par stick (förhoppningsvis).
Igår hände det jag var rädd för när jag började pinna i låret, träffade en nerv... Låret blev mer spänt där en sekund än vad brösten blir efter ett sjuhelvetes bröstpass. Bytte nål samt flyttade injektionsstället någon cm åt sidan och provade igen, gick felfritt.
Sexlusten skulle jag påstå är densamma som innan kurstart.
Styrkan har gått varken uppåt eller nedåt, utan tuggar på med samma vikter som innan.
Nämnde förra fredagen att jag lidit av huvudvärk och att jag skulle öka mitt vattenintag. Detta gjordes och har inte haft huvudvärk lika ofta. Den har inte försvunnit, men betydligt mildare. Halsbränna känns av lite då och då, men inget jag stör mig på.
Ni som följt rapporten vet att jag doserar 25mg enclomiphene citrate (fördelat på två intag / vecka). Än har bollarna inte krympt alls vilket är kul! Osäker hur lång tid det brukar ta innan de krymper, men tidigare kurer krympte de avsevärt på några veckor.
Nu ska jag knega klart på jobbet sen vidare mot gymmet för lite axlar och mage
Trevlig helg på er!
SM