Citat:
Ursprungligen postat av
sveavegen
Tankar och funderingar om dessa kvinnor? Erfarenheter ni som köper eller köpt?
Fr. artikeln; På Onlyfans säljer kvinnor sin egen porr, hemifrån lägenheter och radhus runtom i landet. Det har lyfts som ett lätt sätt att tjäna snabba pengar. Men bakom fasaderna döljer sig ekonomisk utsatthet och en riskmiljö där gränser suddas ut och kvinnor riskerar att hamna i prostitution. Ewelina Marjatta, 34, från Ingelstad, är gift sedan 15 år. När hon inte säljer porr tycker hon om att gå ut med hundarna. Cina Pödenphant, 43, från Varberg hittade plattformen när hon blev utförsäkrad. I dag lever hon på sina nakenbilder och onanivideor. Anja Rosenskjold, 51, från Uddevalla var rädd för att bli fattigpensionär. Nu säljer hon erotiska bilder till främlingar, det stillar hennes ekonomiska oro.
Möt kvinnorna bakom ”radhusporren” (premium artikeln tyvärr)
https://www.expressen.se/premium/nyh...-radhusporren/
Moralistmedia är igång igen. De vill alltså framställa den potentiella vägen ur fattigdomen som "risken för att hamna i prostitution", inte själva fattigdomen i sig. Fattigdom har aldrig varit ett problem enligt moralister.
Citat:
Ursprungligen postat av
CitrusInYourEye
Samhället blir smutsigare för vart år som går och ALLT handlar om pengar!
Det kallas kapitalism. För varje år som går blir de fattiga fattigare och de rika rikare. Givetvis vill människor hitta vägar ut ur fattigdom och löneslaveri.
Citat:
Ursprungligen postat av
SnutteFia03
Hur mycket självrespekt har man kvar om man säljer videor där man onanerar till snuskgubbar online? Bara tanken på om jag själv skulle göra något sådant gör mig illamående.
Det har inget med självrespekt att göra. Många har blivit miljonärer på OnlyFans och liknande sajter. När de köper nytt hus eller ny bil för pengarna tror jag nog de mår bättre än den hemlösa lusinfesterade personen som sover i en tunna, trots att denne har sin "självrespekt."