• 1
  • 2
2023-02-26, 07:21
Medlem
Tankar och funderingar om dessa kvinnor? Erfarenheter ni som köper eller köpt?
Fr. artikeln; På Onlyfans säljer kvinnor sin egen porr, hemifrån lägenheter och radhus runtom i landet. Det har lyfts som ett lätt sätt att tjäna snabba pengar. Men bakom fasaderna döljer sig ekonomisk utsatthet och en riskmiljö där gränser suddas ut och kvinnor riskerar att hamna i prostitution. Ewelina Marjatta, 34, från Ingelstad, är gift sedan 15 år. När hon inte säljer porr tycker hon om att gå ut med hundarna. Cina Pödenphant, 43, från Varberg hittade plattformen när hon blev utförsäkrad. I dag lever hon på sina nakenbilder och onanivideor. Anja Rosenskjold, 51, från Uddevalla var rädd för att bli fattigpensionär. Nu säljer hon erotiska bilder till främlingar, det stillar hennes ekonomiska oro.
Möt kvinnorna bakom ”radhusporren” (premium artikeln tyvärr)
https://www.expressen.se/premium/nyh...-radhusporren/
Senast redigerad av sveavegen 2023-02-26 kl. 07:28.
Citera
2023-02-26, 07:31
Medlem
Folketstempels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sveavegen
Tankar och funderingar om dessa kvinnor? Erfarenheter ni som köper eller köpt?
Fr. artikeln; På Onlyfans säljer kvinnor sin egen porr, hemifrån lägenheter och radhus runtom i landet. Det har lyfts som ett lätt sätt att tjäna snabba pengar. Men bakom fasaderna döljer sig ekonomisk utsatthet och en riskmiljö där gränser suddas ut och kvinnor riskerar att hamna i prostitution. Ewelina Marjatta, 34, från Ingelstad, är gift sedan 15 år. När hon inte säljer porr tycker hon om att gå ut med hundarna. Cina Pödenphant, 43, från Varberg hittade plattformen när hon blev utförsäkrad. I dag lever hon på sina nakenbilder och onanivideor. Anja Rosenskjold, 51, från Uddevalla var rädd för att bli fattigpensionär. Nu säljer hon erotiska bilder till främlingar, det stillar hennes ekonomiska oro.
Möt kvinnorna bakom ”radhusporren” (premium artikeln tyvärr)
https://www.expressen.se/premium/nyh...-radhusporren/

Vem vill slå vad, jag påstår alla tre tillhör kategorin Atk Hairy Girls
Citera
2023-02-26, 07:33
Medlem
No_lifers avatar
Borde finnas en hel del med tanke på hur många radhus-horor som det finns i landet!
Citera
2023-02-26, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No_lifer
Borde finnas en hel del med tanke på hur många radhus-horor som det finns i landet!

Tänkte samma, allmänt känt att många kvinnor/tjejer kränger extra på webben, men det var bara
dessa tre kvinnor som klev ut och blottade sig, om nu inte artikeln döljer fler namn, tragiskt och
luktar lite WT om det hela, finns marknad för allt o alla tydligen.
Citera
2023-02-26, 07:48
Medlem
TheGretaResets avatar
https://sverigesradio.se/artikel/7169884

Anja Rosenskjold, 51, från Uddevalla var rädd för att bli fattigpensionär. Nu säljer hon erotiska bilder till främlingar, det stillar hennes ekonomiska oro.

Ja, sälja porrbilder till ynkliga män på nätet kommer att ta dig så mycket närmare dina mål.

Har media inget ansvar alls? Är det rätt av media att tjäna pengar på blåste kvinnor helt utan konsekvenstänk? Det blir kiul för Kevin när hela skolan vet hur hans morsa tjänar pengar till nya tatueringar och Ullaredbesök.
Citera
2023-02-26, 08:03
Medlem
CitrusInYourEyes avatar
Känns inte så najs.

Anja Rosenskjold blev redan som femåring utsatt för incest av sin morfar. Hennes första kontakt med sex blev genom övergrepp.

Att bli utsatt för sexuella övergrepp kan sätta djupa spår i sexlivet långt efter utnyttjandet. En viktig del i att kunna äga sin sexualitet kan vara att skilja på incest och sex och se det som separata handlingar.

- Jag har aldrig känt det här att jag känner obehag inför sex, det har ändå varit olika saker. Jag ser inte incesten som sex, det är övergrepp, säger Anja.

I unga år var sex ändå ingenting som hon själv kunde njuta av. Det var svårt att hitta sin egen roll i det och veta vad hon själv föredrog.

- Det är ju äldre jag har blivit som jag har blivit mera sådär att det är faktiskt okej att njuta av sex, det är faktiskt okej att välja vad jag tycker om, berättar Anja.
Citera
2023-02-26, 08:14
Medlem
SnutteFia03s avatar
Har folk helt tappat greppet? Det är som att en del ser allt som sker via nätet som "på låtsas" eller "inte lika allvarligt" som om det hände irl.

Hur mycket självrespekt har man kvar om man säljer videor där man onanerar till snuskgubbar online? Bara tanken på om jag själv skulle göra något sådant gör mig illamående.
Citera
2023-02-26, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CitrusInYourEye
Känns inte så najs.

Anja Rosenskjold blev redan som femåring utsatt för incest av sin morfar. Hennes första kontakt med sex blev genom övergrepp.

Att bli utsatt för sexuella övergrepp kan sätta djupa spår i sexlivet långt efter utnyttjandet. En viktig del i att kunna äga sin sexualitet kan vara att skilja på incest och sex och se det som separata handlingar.

- Jag har aldrig känt det här att jag känner obehag inför sex, det har ändå varit olika saker. Jag ser inte incesten som sex, det är övergrepp, säger Anja.

I unga år var sex ändå ingenting som hon själv kunde njuta av. Det var svårt att hitta sin egen roll i det och veta vad hon själv föredrog.

- Det är ju äldre jag har blivit som jag har blivit mera sådär att det är faktiskt okej att njuta av sex, det är faktiskt okej att välja vad jag tycker om, berättar Anja.

Verkligen inte najs, trauman i yngre ålder gestaltas i någon form senare i livet sägs det.
Citera
2023-02-26, 08:20
Medlem
SnutteFia03s avatar
Citat:
Känns inte så najs.

Inte så förvånande att det finns övergrepp med i bilden. Synen på sex hos dessa individer har blivit förvriden, tyvärr.
Citera
2023-02-26, 08:23
Medlem
CitrusInYourEyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sveavegen
Verkligen inte najs, trauman i yngre ålder gestaltas i någon form senare i livet sägs det.

Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03
Inte så förvånande att det finns övergrepp med i bilden. Synen på sex hos dessa individer har blivit förvriden, tyvärr.

Även Anjas dotter på ca 20 bast håller på med OF-Porr, tror inte hon har samma efternamn och jag tänker inte outa hennes förnamn heller.
Citera
2023-02-26, 08:26
Medlem
SnutteFia03s avatar
Citat:
Även Anjas dotter på ca 20 bast håller på med OF-Porr, tror inte hon har samma efternamn och jag tänker inte outa hennes förnamn heller.

Inte så förvånande egentligen. En del i problemet är ju att det är normaliserat och liksom har blivit "rumsrent" med sådant här, vilket är ett moraliskt lågvattenmärke inte bara på individnivå utan även i samhället som stort.
Citera
2023-02-26, 08:26
Medlem
Citat:

Sätter 5 kronor att de kör tillsammans och gubbsen swishar över en slant.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in