Citat:
Ursprungligen postat av
EnCarte
Vad då, efter jag avslutat den?
Det är bara att se på verkligheten om vad man vet om hjärnan, medvetandet och döden och vad man kan observera själv om man varit med om att människor dör. Sen kan de leva kvar i våra minnen, men det är något annat.
Vad vet man om det du säger? Har du ett enda belägg du kan visa upp?
Mitt belägg är att allt med liv som existerar följer samma metafysiska lag. Allt är en cirkel. En cirkel har inget slut men den expanderar.
1,2,4,5,7, 8 skapar en illusion av ändlighet och materia (2,4 | 7,8 | 1,5 = 666 (7+8 = 15 = 6). Tänk på varje siffra som en av regnbågens färger, som vibrerar i en viss frekvens = Fysiska verkligheten
Men de styrs av 3,6,9 som är oändligt. Dvs rent ljus. Ditt medvetande.
Föreställ dig att ditt högre ”jag” är som solen.
Ditt DNA (8) är bryggan mellan det fysiska och det icke fysiska. Du översätter all kod från ljuset (Gud) via ditt DNA som skapar i det fysiska.
Det som avgör vad du kan göra i den fysiska verklighet vi upplever är nivån av din vibration. Nivån på din vibration går att jämföra med hastigheten på ditt bredband. Ju högre vibration du har desto mer ansluten är du till de energier som allt består av och som går att representera i siffror. 369 är allt medvetande i ett som existerar i hela multiverse. Dvs alla nivåer av existens. Varje ental följer ett mönster
Vi gör ett exempel med nr 8:
8 ,16 ,32 ,64 ,128 ,256 ,512 ,1024 ,2048 4096 ,8192 ,16384, ( 12 tal måste skrivas ut för att du ska se att det är ett mönster)
=
8 ,7 ,5 ,1 ,2 ,4 ,8 ,7 ,5 ,1 ,2 ,4 (vortex)
Börjar på 8 slutar på 4 etc dvs 6 st tal tills det börjar om igen
8+7+5+1+2+4+8+7+5 +1+2+4= 54 = 9
8+7+5+1+2+4 = 27 = 9
Mönster för 8 börjar på och slutar på 4 :
8+4 = 12 = 3
Resterande i mitten av mönstret:
7+5+1+2 = 15 = 6
Mitten och yttern = 9
Det vill säga, ditt medvetande, ljuset styr allt i det fysiska. Och du är en del av ljuset. Så det finns inget du inte kan göra i teorin. Tex ett rymdskepp för att ta dig till en annan galax är obsolet i den bemärkelsen.
Dina chakran (energicenter) går att jämföra med OSI-modellen för hur en dator hanterar olika datalager.
Det finns fler saker jag kan gå in på men chansen att det kommer få visas här är 0.