• 1
  • 2
2023-02-22, 20:07
Medlem
Jag vill testa mina förmågor (vet inte om jag klarar övh online), och jag kan inte fråga randoms på stan då det framstår som att man är en dåre.

Hade en sådan tråd accepterats och har vi folk som är villiga att ställa upp som försökskaniner? Ni kan ha nyskapade konton av anonymitetsskäl.

Faktiskt föreslår jag att samtliga deltagare har noll inlägg. Ingen avatar.
Senast redigerad av Ekvilibrium1 2023-02-22 kl. 20:09.
Citera
2023-02-22, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekvilibrium1
Jag vill testa mina förmågor (vet inte om jag klarar övh online), och jag kan inte fråga randoms på stan då det framstår som att man är en dåre.

Hade en sådan tråd accepterats och har vi folk som är villiga att ställa upp som försökskaniner? Ni kan ha nyskapade konton av anonymitetsskäl.

Faktiskt föreslår jag att samtliga deltagare har noll inlägg. Ingen avatar.

Kan du inte se i din spåkula vad moderatorerna svarar?

I min spåkula får du tyvärr avslag.
Citera
2023-02-22, 20:23
Medlem
Får man fråga vilka uppgifter du behöver för att kunna spå?
ska man skicka bild på kaffesumpen eller på sin hand uppge stjärntecken eller personnummer eller vad?
Citera
2023-02-22, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poteter
Kan du inte se i din spåkula vad moderatorerna svarar?
.

Nej, jag måste ju ha något att få kontakt med. I tråden ger användaren mig sin personliga hälsning och välsignelse, och sen sätter jag igång.

Sen vet jag inte hur bra jag faktiskt är online.
Citera
2023-02-22, 20:31
Moderator
Psilosophers avatar
Fanns åtminstone en tråd för c:a tio år sedan där en användare agerade medium, vet inte var den tog vägen.
Citera
2023-02-22, 20:46
Medlem
Vi kan väl göra ett test utan att bryta mot några uppenbara regler och se om det blir godkänt.
Citera
2023-02-22, 21:06
Medlem
Kan berätta den senaste incidenten. Jag ska avliva min hund men känner inte att det är adjö alls. Jag säger till min mor som gråter att jag känner hunden i framtiden. "Lustigt, det verkar ju kört men jag känner inte att hon ska dö om några minuter".

Inväntar provresultat innan beslutet verkställs....

Provresultaten är UA, hunden lever och är glad och fick till slut rätt behandling
Citera
2023-02-22, 21:09
Medlem
Citat:
Jag känner inte att det är rättvist när folk har avatarer. Det blir genast förutfattad mening som jag inte kan frikoppla mig ifrån. Den kan vara hjälpmedel men det blir för ovetenskapligt. Vad hade du velat veta?

Så användare som har avatarer kan alltså inte deltaga i tråden? nu känner jag att detta kanske inte börjar så bra, men berätta allt du kommer fram till om mig! ska jag berätta något om mig själv?

edit: Jag har tagit bort min avatar.
Senast redigerad av Poteter 2023-02-22 kl. 21:13.
Citera
2023-02-22, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poteter
Så användare som har avatarer kan alltså inte deltaga i tråden? nu känner jag att detta kanske inte börjar så bra men Berätta allt du kommer fram till! ska jag berätta något om mig själv?

Som du gjorde, men med blanka konton. Man ska välja sina egna ord för att verkställa processen.
Citera
2023-02-22, 21:38
Medlem
Citat:
Som du gjorde, men med blanka konton. Man ska välja sina egna ord för att verkställa processen.

Ekvilibrium1, du får gärna börja spå mig nu.
Citera
2023-02-22, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HocKusPucKos
Men vadå längre hälsning?

Du får gärna spå mig och om du är synsk så gärna bevisa din förmåga genom att berätta något om mig som ingen på fb känner till.

Tillräckligt?

Med blankt konto i rätt forumdel och tråd. Jag gör inte detta på 5 sekunder.
Citera
2023-02-22, 21:52
Medlem
HocKusPucKoss avatar
Så jag måste skapa ett helt nytt konto? Nä med så många krav tror jag inte på dig. Vadå rätt forum och tråd? Var är dem då?
Jisses
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in