2023-10-12, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herbert.Spencer
Finns 1 000 000 krogar som heter så. Akta dig för gangsteraffärer om du faller så lätt för osannolika teorier

Jaså, en miljon krogar i Sverige med det namnet? Imponerande, jag måste ha levt under en sten för att kunna ha missat alla dessa.

Vidare var jag ganska tydlig med hur jävla långsökt det låter, men ändå en kul fotnot att blanda in i etern. Hur kul vore det inte om den här överklasskärringen var inblandad i organiserad narkotikahandel? Min aluminiumhatt är stor, och jag gillar den så.
Citera
2023-10-12, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robinhoodvarUCsnut
Jaså, en miljon krogar i Sverige med det namnet? Imponerande, jag måste ha levt under en sten för att kunna ha missat alla dessa.

Vidare var jag ganska tydlig med hur jävla långsökt det låter, men ändå en kul fotnot att blanda in i etern. Hur kul vore det inte om den här överklasskärringen var inblandad i organiserad narkotikahandel? Min aluminiumhatt är stor, och jag gillar den så.

Ja men de är väl inte så dumma som att de skyltar med restaurantnamnet om det nu är de....
Citera
2023-10-12, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drajjan
Ja men de är väl inte så dumma som att de skyltar med restaurantnamnet om det nu är de....

Det riktigt sjuka är att jag söker på en person just nu som inte har det minsta med detta att göra och då får jag upp La Madrina bl a
Citera
2023-10-12, 14:19
Medlem
Citat:

hiding in plain sight
Citera
2023-10-12, 20:07
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Du har nog helt rätt i att inlägget snart blir borttaget!

Tror ingen ville betala Jeanettes lyft av ögonlock….. Fast… skitsamma, hon fick en säng.

Märkligt hur denna Jeanette har kvar något förtroende.

Platt fall
Citera
2023-10-12, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robinhoodvarUCsnut
hiding in plain sight
Det är väl inte ok att klaga på Jeanettes utseende även om Tjuvkonan Nina tyckte att det behövde fixas och lurade i henne att hon betalade…
Citera
2023-10-13, 17:37
Bannlyst
Det som inte framkom i rättegången, har kärringen betalat tillbaka pengarna?
Fick Jeanette betala nåt, tänkte på sängen hon fick som skulle kostat 70.000kr.
Den dömda kärringen många haft Sveriges sämsta advokat.
Citera
2023-10-13, 20:37
Medlem
Det känns helt fel att det fanns/finns flera miljoner på kontot. En sådan gräsrotsorganisation ska väl inte samla miljoner på kontot när det finns tusentals akuta fall varje dag? Kommer det in mer pengar än man räknade och hunnit göra av med så är det ju bara att öppna soppkök 7 dagar i veckan exempelvis. Enligt de själva:
Citat:
Ett soppkök med lagad mat, bröd, kaffe och fikabröd kostar idag ca 12 000 SEK.
Senast redigerad av Herbert.Spencer 2023-10-13 kl. 20:42.
Citera
2023-10-13, 21:18
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejstefan
Det som inte framkom i rättegången, har kärringen betalat tillbaka pengarna?
Fick Jeanette betala nåt, tänkte på sängen hon fick som skulle kostat 70.000kr.
Den dömda kärringen många haft Sveriges sämsta advokat.
Det ingår i domen. Nina von Krusenstierna ska återbetala 1,6vad det nu var för summa miljoner till Vid din Sida. Därtill ska hon skaka galler.
Citera
2023-10-13, 21:23
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herbert.Spencer
Det känns helt fel att det fanns/finns flera miljoner på kontot. En sådan gräsrotsorganisation ska väl inte samla miljoner på kontot när det finns tusentals akuta fall varje dag? Kommer det in mer pengar än man räknade och hunnit göra av med så är det ju bara att öppna soppkök 7 dagar i veckan exempelvis. Enligt de själva:

Enligt rättegången så förstod jag att det var närmare 5+ miljoner som de hade stående på sina bankkonton inom VDS.
Citera
2023-10-13, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterpanp
Enligt rättegången så förstod jag att det var närmare 5+ miljoner som de hade stående på sina bankkonton inom VDS.

Makabert. De hade/har alltså råd att köra soppkök 7 dagar i veckan i ett och ett halvt år liggandes på banken. Ut med pengarna så fort de kommer in. Och så har de en fullt utvecklad webbshop ser jag. 3 000 personer som skänker en 500-ing i månaden ger 1,5 m. Om man kör soppkök 7 dagar i veckan så har man kvar 1,2 m. Äsch, jag tycker hela affären verkar helt skev
Senast redigerad av Herbert.Spencer 2023-10-13 kl. 21:39.
Citera
2023-10-13, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barnabyhimself
Hoppas det funkar

https://store3.gofile.io/download/20...l%20(23%20.pdf

Kan du lägga ut fup igen ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto