2023-02-20, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallamakaronen
Tnker jag inte avslja.
D det r inget trovrdig klla.
Citera
2023-02-20, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenssonsQ
Det jag sger bara om han r s dum o vgar gra ngot , det finns folk som r redo att plocka bort hela hans efternamn. Folk som r inblandade i detta r inte normala. S jag tror att det bttre han hller lg profil och inte dummar sig. Polisen har hand om rendet lt dom gra sitt arbete.

han? vem?
Citera
2023-02-20, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gundesvan16
han? vem?
Luffaren Micke
Citera
2023-02-20, 16:27
Medlem
headkeepers avatar
Citat:
Tnker jag inte avslja.
Vilken jvla mess. Vem var BO? Ftutom namnet d som vi alla vet.. Ett bus p glid sen innan tonren? En springis? Knns lite overkill o skjuta en pundarunge.. Hade BO nge strre p gng?
Citera
2023-02-20, 16:43
Medlem
ytmamzs avatar
BO https://m.facebook.com/kevin.ol*n.33/

*= i
Citera
2023-02-20, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ytmamz
BO https://m.facebook.com/kevin.ol*n.33/

*= i
Ser ut som riktig white trash, gick han livets hrda skola?
Citera
2023-02-20, 17:15
Medlem
Talas om 2 Knivskrningar en i Hstas och en i Nrtid.
Kanske finns fler .. Det r ju s klart ett riskbeteende att bevilja sig sjlv rtten att hugga annan med kniv. Om detta stmmer ..... Fel mellan ronen. Tar ju slut p ngt stt
Hade ju hjlpt s klart om Polisen haffat tidigare Stoppat in -Fr vi ju se var det landar.
Vilka det r och vad det handlar om.
Citera
2023-02-20, 17:15
Medlem
Citat:
Jag har hrt mer om fredagens skjutning.

Skriver endast vad jag hrt - det kan vara sanning i det, det kan ocks bara vara prat.

BO's lillebror blev nerslagen och misshandlad fr nn vecka sen.
Morbror Mick* blanda sig i det och hota folk till hger och vnster.

Det utlovades hmnd mot BO.

I fredagskvll var BO hos sin pappa och dem var tillsammans ute med pappans tv hundar som r kamphundar.
Pltsligt uppstr det skjutning mot BO. 3 skott trffar honom. Pappa J slnger sig ver BO fr att skydda honom.

Polis kallas. Resten vet ni.

Jag har hrt tv namn p MGM.
Den ena heter Andr*, den andra B*sart.
* = e.

Sistnmnda MGM br ofta vapen.

Detta r vad jag hrt, dvs rykte.

Inte vad jag hrt. Hrt att han var ensam. Och att det var en kvinna som sprang fram till honom och utfrde HLR.
Citera
2023-02-20, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsigkille
El zein har ingen talan ngonstans frutom i Tyskland. I Sverige blev dom nedstngda och uteslutna av hela vriga vrlden och Europa satudarah och enbart ngra enstaka satudarah medlemmar som hade europa post fick g ver till danska avdelningen och absolut inga el zein. Och innan satudarah s var dom outlaws mc. Och nu har Ahmed som hade Europa post i satudarah frskt starta upp oneblood mc som r dpt efter sin hunds kennel osv. Dom blev fr ett tag sen ven btfllda efter att ha anvnt ord och meningar som r vldigt likt satudarahs ordsprk m.m s oneblood r det inte mnga som gr med pga problem vntas och stora sdana. Plus alla vet att det r bara wt och pundare och avhoppare.

I trelleborg finns det en hel del fahkros som fr vrigt inga andra fahkro vill ha att gra med d dom r en skam fr familjen speciellt efter att 30tal frn malm lindngen ligan stampade snder och samman deras ansikten och liv efter roastlive fighten fr ngot r sedan.
I trelleborg r det albanerna som styr sen finns det ven lilla krket wiz som folk r vldigt rdda fr d han btfller och rnar allt och alla som han fr reda p sljer i trelleborg.
Hahahahah albanerna styr 😂 dom styr dina systers trosor mer n s absolut inte. Albanerna har inget och sga till i Trelleborg din jvla idiot vart fr du dina kllor ifrn. Wiz r i krig med albanerna i Tbg och wiz r nra vn till Mirsad och hans vn s att om ngon styr s r det dom och ingen annan. Fucking pajas
Citera
2023-02-20, 17:58
Medlem
Ngn som har en bild el bildnk p mgm?
Citera
2023-02-20, 18:00
Medlem
brunnsangs avatar
Nn som vet om Herko Sipponen utalat sig?

Verkar fr vrigt finnas en olst artikel om hans pappa om man googlar misstnkt gms namn. Finns p trelleborgs allehanda
Citera
2023-02-20, 18:02
Medlem
Citat:
Jag har hrt mer om fredagens skjutning.

Skriver endast vad jag hrt - det kan vara sanning i det, det kan ocks bara vara prat.

BO's lillebror blev nerslagen och misshandlad fr nn vecka sen.
Morbror Mick* blanda sig i det och hota folk till hger och vnster.

Det utlovades hmnd mot BO.

I fredagskvll var BO hos sin pappa och dem var tillsammans ute med pappans tv hundar som r kamphundar.
Pltsligt uppstr det skjutning mot BO. 3 skott trffar honom. Pappa J slnger sig ver BO fr att skydda honom.

Polis kallas. Resten vet ni.

Jag har hrt tv namn p MGM.
Den ena heter Andr*, den andra B*sart.
* = e.

Sistnmnda MGM br ofta vapen.

Detta r vad jag hrt, dvs rykte.
Men heter BOs pappa verkligen Janne och inte Andr? Vem r i s fall Andre Ohlin som figurerar kring BOs familj?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in