Feminister har använts, och används fortfarande av kommunister. De bryr sig inte det minsta lilla om kvinnors rättigheter, då kvinnor i väst aldrig saknade några rättigheter redan från början. Jag vet inte exakt vad deras mål är, men i sann kommunistisk/totalitär anda, handlar det om att radera historien. Riva ner statyer, göra om bra gamla filmer till skräp-filmer, byta ut ord osv. Detta är psykologisk krigsföring mot befolkningen, för att bryta ner dem mentalt, och skapa en total förvirring där de inte längre vet vad de ska försvara. Det är därför de målar ut allt möjligt till "rasism", för att förvirra och bryta ner.
Kommunister använder alltid språket som verktyg. Om din motståndare inte kan använda en lång lista av ord och fraser, blir det väldigt svårt att försvara sig verbalt. Med tanke på att Kommunism inte utgår ifrån logik och sunt förnuft, är det oftast väldigt enkelt för många konservativa att vinna över dem under en debatt. Det är därför kommunister och övriga vänster-människor alltid använder sig av en massa etiketter, "guilt by association" osv. En insider från Socialdemokraterna har tex vittnat om att styret inom partiet sa till sina medlemmar "attackera SD:s värdegrund. Debattera inte invandringen, då det är en debatt vi ändå aldrig kan vinna" för många år sedan då SD växte som mest.
Detta handlar inte om att vänstern bryr sig om transvestiter. Jag är 38 år, och har aldrig i hela mitt liv träffat en enda svensk transvestit. Detta är en kultur som vänstern har skapat. I Thailand och Filippinerna är trans-kultur något som har uppstått naturligt. Men i väst är det något som median och vänstern har drivit fram. Det finns väldigt få transvestiter i väst, och av de som finns är jag personligen 99% säker på att det rör sig om psykisk ohälsa. Detta är även fallet med de transvestiter i Thailand. Många av dem är narkomaner och destruktiva i övrigt.
För många många år sedan flyttade en tysk kommunist till USA. Hans ide för att få igenom Kommunism, var att skapa en massa små grupper, och få dem att bråka med varandra, för att på så sätt få till en låsning, så att kommunister kunde operera fritt och ta över. Jag minns inte hans namn, men det är hans ide som sedan har praktiserats i framförallt USA. Det är detta som idag kallas för "identitets-politik", där kvinnor är en grupp, svarta en grupp, transvestiter en grupp, homosexuella en grupp, muslimer en grupp osv. Alla dessa grupper uppmanas till att vara emot vita heterosexuella män, och anledningen till det är att vita heterosexuella män är den största gruppen. Kort sagt, under tiden alla dessa grupper håller på och bråkar med varandra om totalt irrelevanta saker (inte sällan saker som har skett längre bak i historien och inte kan förändras), tar kommunister över, och förvandlar USA och västvärlden till ett mer och mer totalitärt samhälle.
Av alla ideologier och religioner som existerar, är Kommunism den jag föraktar mest, och anledningen till det är att den i slutändan inte gynnar någon, förutom möjligtvis några enstaka personer. Men den gynnar inte någon grupp, något land eller någonting. Den leder endast till total misär. Både i form av fattigdom och psykisk ohälsa. En dysfunktionell familj är en familj där medlemmarna inom familjen lever och kommunicerar utifrån oärlighet. De utgår inte ifrån verkligheten och sanning, utan utifrån lögner och hemligheter. Detta får alla inom familjen att må psykiskt dåligt, vissa mer än andra. Kommunism är precis som det, fast i en mycket större skala.