Citat:
Ursprungligen postat av
Nannegijala
Förstår att din sida av diskussionen skulle bli mer givande då. Däremot skulle min position bli svårare eftersom jag måste hitta på att jag är jude. Jag lägger inget värde i om judar har makt eller inte.
Fast det är inget fel att vara judinna. Många kloka själar är det. Krävs lite soulsearching dock kanske?
Vi vet alla att du är judisk. Vad du säger är orelevant faktiskt just om detta.
Du en grej... Du länkade till den där siffran om 6 miljoner döda judar och citerade någon sorts folkräkning...
Du vet om att det just har förfalskats med folkräkningar ganska friskt senaste två hundra åren? T ex om irländarna, tyskarna i Europa främst vk2. Det dog miljoner i läger och av svält efter kriget med.
Givet alla judiska lögner runt vk2 kan du faktiskt nästan anta att det är en lögn.
Inte heller hade nazisterna någon ideologi om en "mästarras".
Även om du nu är lojal mot din stam och religion försök bena ut alla dessa lögner innan din stund på jorden är kommen. Och bara hålla alla dina insikter för dig själv. Du behöver inte göra en Atzmon lixom.
Sanningen är trots allt vacker och befriande. Och lögnen redan hatisk och falsk vid sin självaste födelse.
Önskar dig det bästa. Och att du fattar vad judarna (mfl) gjorde mot tyskarna (och de judiska tyskarna) en dag, om du inte redan gör det och spelar bara dvs.