Citat:
Ursprungligen postat av
peterZiipen
Återigen, beslutar man sig för att göra en ambitiös faktabaserad dokumentär så bör man se till så att materialet som spelas in är så sanningsenligt som möjligt. Varför var tillexempel veden som syntes runt min 08:00 sågad med fogsvans? Så jävla svårt kan det inte vara att se till så att veden blir kluven på rätt sätt... Och nej, det är inte en fråga om budget och kostnad.
Och att mörkhyade nydushade Balenciaga-modeller krälar in i Sverige, i fint läder och plädar från Royal Design, utan att få en smutsfläck på sig, bidrar då inte heller till realismen. Många bäckar små.
Det saknar betydelsen det du tar upp för 15000 års historia, börjar svårt undrar hur du mår snart.
Stackars dig att man har sågat med fogsvans för fixa veden, du måste inte fatta något alls i detta och ta upp detaljer som saknar betydelse.
Och klippt gräset med maskin kan jag se framför mig, ja, gråter du nu då eller över det hemska.
Vi andra tar in och lär av programmet och inte är som du en proffsgnällare frö saken skulle, för detta är inte din första tråd du gnäller som ett litet barn.
Vilket berättar du mår väldigt dåligt över något som saknar all betydelse.
Att du inte ens förstår att detta är vad man väljer pga kostnad, det tyder på att du är helt ointresserad.
Citat:
Ursprungligen postat av
JeffDavis
Så du tror att gemene man innan 1920-talet gick upp varje morgon, kokade upp 300 liter vatten och badade med tvål och schamponerade håret, borstade tänderna, tog på sig rena kläder och deo under armarna innan de gick till jobbet?
Haha, du idiot förklarar dig själv, ingen behöver 300l vatten för göra rent sig