2023-07-10, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vembryrsig-
Mitt sista meddelande här på fb blir väl ganska direkt riktat till J. Vi alla här vet ju att både J och P läser här inne.

J, jag hoppas att du inte skaffar fler barn och vill att du ska veta att jag är en av dom som inte kommer undanhålla sanningen för lilla T varför hans fader inte bryr sig om honom och inte vill ha en relation med honom. Det är ett halvår sen du träffade din son.. det är 3 månader sedan lilla T's mamma bad dig att ha din son i 1 dag på hela sommaren.. du kunde inte planera för honom i en dag.. Det finns inga fler ursäkter nu. Vad skyllde du på denna helg? Tid? Flytten? Pengar? Tid verkade ni ha i överflöd (till och med kalas som lilla T tycker är så kul), alla flyttkartonger var uppackade och klara, pengar blev du erbjuden för att ta hand om din son, fick jag höra. Det blev tyst när inga bortförklaringar gick hem denna gång och ingen J kom för att hämta sin son..

Man kan inte komma och gå som man vill när det kommer till barn. Tycker oerhört synd om lilla T och även mamman hans.
Den dagen de bestämdes att du skulle försöka ta ansvar för din son så var det tydligt att du och P bråkade, ni tog bort varandra på instagram och du la ut en snyftbild på storyn om att det var en "tuff dag".. möjligtvis att P bestämmer både över dig, ditt "umgänge" med lilla T som inte existerar och även över ekonomin.

Hur det än ligger till, så har DU gjort ett val och det är att helt och hållet att välja bort din son. Du vill inte ha honom och det kommer inte att hymlas om. Ett val du kommer ångra i framtiden.. Du går miste om en otroligt fin kille som har hjärtat på rätt plats, vill alla väl och lägger fina komplimanger till sin omgivning, trots att han snart bara är 5år gammal.

Vi är många som skäms över dig, sluta med dina uppenbarligen skitkassa ursäkter och håll dig till sanningen istället.

Jag hälsar från alla du en gång i tiden kände och umgicks med, vi alla kräks.
Byebye 👋

Kanske känns lite bättre att extremt många är medvetna om detta i deras kommun.Snacket går konstant om vad dem gjorde mot T. Sen att det finns ett gäng idiotier som stryker dem medhårs på instagram spelar ingen roll. Det är ytligheter och det är betydligt fler som tycker han ör en vidrig människa. Även i Enköping vet folk om detta dem gjort. Jag är övertygad när alla människor säger exakt samma sak om dem.P och J är inga bra människor innerst inne.Skenet bedrar men fakta är att dessa två människor lever för likes,Deras barns integritet har ingen betydelse.
Kan det vara så att T uteslutits pga P inte klarade av att bli nekad att publicera bilder på honom!
Citera
2023-07-10, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tivolit
Hörni, om P aldrig blivit ihop med J och skaffat barn på 0,5 sekunder och J övergav sitt barn på 0,6 sekunder.. tror ni ens den här tråden hade funnits?
Jag tycker att när hon blev tillsammans med J var det som en markör av hur urblåst hennes skalle är. Visst har det väl kanske alltid varit så, men det blev så tydligt sedan hon tog in J i sitt liv. Antagligen för att J är en jävla SOPA.
Jag har följt P länge och min åsikt om henne tvärvände den dagen J kom. Innan dess följde jag med ett helt annat intresse. Kan hon snälla bara dumpa idioten.

Svårt att veta ändå.
Tycker P spårat totalt ända sen skilsmässan från L
Först otrohet med någon från gymmet som hon blev gravid med? Abort där.
Sen träffa hon någon som hon stack till Grekland med? En kille som inte va lik L överhuvudtaget, kändes inte som hennes stil alls så det var ju uppenbart rebound och att hon kanske inte kan vara ensam?
Sen träffa hon J och blev gravid fort..
Tidsfråga innan hon är gravid igen efter den uppenbara aborten för bara någon månad sen.
Äldre version av tingeling
Citera
2023-07-10, 19:42
Medlem
Så hemskt att läsa om hur han inte ens kan planera en dag med sin son. Och att dom dessutom har valt att ha ett gästrum istället för ett rum till hans son?

Många skriver att dom saknar sympati för J gällande sorgen efter I. Jag saknar även sympati för P. För vilken mamma accepterar att ens sambo inte har kontakt med alla sina barn? Framförallt efter att man förlorat ett av dom. Då borde man vara än mer mån om relationen med kvarvarande.
Senast redigerad av Minionjion 2023-07-10 kl. 19:45.
Citera
2023-07-10, 19:52
Medlem
tivolits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vembryrsig-
Mitt sista meddelande här på fb blir väl ganska direkt riktat till J. Vi alla här vet ju att både J och P läser här inne.

J, jag hoppas att du inte skaffar fler barn och vill att du ska veta att jag är en av dom som inte kommer undanhålla sanningen för lilla T varför hans fader inte bryr sig om honom och inte vill ha en relation med honom. Det är ett halvår sen du träffade din son.. det är 3 månader sedan lilla T's mamma bad dig att ha din son i 1 dag på hela sommaren.. du kunde inte planera för honom i en dag.. Det finns inga fler ursäkter nu. Vad skyllde du på denna helg? Tid? Flytten? Pengar? Tid verkade ni ha i överflöd (till och med kalas som lilla T tycker är så kul), alla flyttkartonger var uppackade och klara, pengar blev du erbjuden för att ta hand om din son, fick jag höra. Det blev tyst när inga bortförklaringar gick hem denna gång och ingen J kom för att hämta sin son..

Man kan inte komma och gå som man vill när det kommer till barn. Tycker oerhört synd om lilla T och även mamman hans.
Den dagen de bestämdes att du skulle försöka ta ansvar för din son så var det tydligt att du och P bråkade, ni tog bort varandra på instagram och du la ut en snyftbild på storyn om att det var en "tuff dag".. möjligtvis att P bestämmer både över dig, ditt "umgänge" med lilla T som inte existerar och även över ekonomin.

Hur det än ligger till, så har DU gjort ett val och det är att helt och hållet att välja bort din son. Du vill inte ha honom och det kommer inte att hymlas om. Ett val du kommer ångra i framtiden.. Du går miste om en otroligt fin kille som har hjärtat på rätt plats, vill alla väl och lägger fina komplimanger till sin omgivning, trots att han snart bara är 5år gammal.

Vi är många som skäms över dig, sluta med dina uppenbarligen skitkassa ursäkter och håll dig till sanningen istället.

Jag hälsar från alla du en gång i tiden kände och umgicks med, vi alla kräks.
Byebye 👋

Kan inte någon printa detta och skicka till båda från anonymt konto.
Citera
2023-07-10, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minionjion
Så hemskt att läsa om hur han inte ens kan planera en dag med sin son. Och att dom dessutom har valt att ha ett gästrum istället för ett rum till hans son?

Många skriver att dom saknar sympati för J gällande sorgen efter I. Jag saknar även sympati för P. För vilken mamma accepterar att ens sambo inte har kontakt med alla sina barn? Framförallt efter att man förlorat ett av dom. Då borde man vara än mer mån om relationen med kvarvarande.

Jag känner ingen sympati för någon av dom. Karma. Som man bäddar får man ligga
Citera
2023-07-10, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tivolit
Kan inte någon printa detta och skicka till båda från anonymt konto.

Passa på, P har ju en frågelåda nu💀😂
Citera
2023-07-10, 22:55
Medlem
Nämner bara L.. ej T. Såklart
Citera
2023-07-11, 10:29
Medlem
Det är otroligt sorgligt att förlora sitt barn och jag känner stor empti för P att hon behövt gå igenom det.J känner jag ingenting för då han inte bör sätta fler barn till världen.Kan han inte förstå själv hur hans handlingar faktiskt påverkar sin son är han inte mogen att ta ansvar för barn överhuvudtaget. Det är sorgligt att se dem behandla ett barn som dom gjort.Och ännu sorgligare med alla följare som hejjar på deras beslut att överge T.

Mig gör det inget att framstå som en elak skvallerkärring.Rättvisa för Lilla T väger upp mer än två vuxna (och offentliga) människors känslor.Med det nya boendet och begravning bakom sig så har J all chans att göra rätt för sig.Men faktum är att han inte vill.

(En liten fågel har viskat i mitt öra att denna Flashback tråd kommer outas inför deras följare)

Hur och när vet jag däremot inte men jag väntar med spänning.
Citera
2023-07-11, 12:38
Medlem
Så ihåligt när de visar upp J som gullar med P:s barn och L. Det enda man känner är förakt. P framstår som svartsjuk och kontrollerande och J som en riktig toffel. Vilken looser som struntar i sitt eget barn. Hoppas han skäms riktigt mycket. Konstigt att inte hans släktingar ser hur allt ligger till. Lille T:s farmor och farfar tex…
Citera
2023-07-11, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaiser86
Det är otroligt sorgligt att förlora sitt barn och jag känner stor empti för P att hon behövt gå igenom det.J känner jag ingenting för då han inte bör sätta fler barn till världen.Kan han inte förstå själv hur hans handlingar faktiskt påverkar sin son är han inte mogen att ta ansvar för barn överhuvudtaget. Det är sorgligt att se dem behandla ett barn som dom gjort.Och ännu sorgligare med alla följare som hejjar på deras beslut att överge T.

Mig gör det inget att framstå som en elak skvallerkärring.Rättvisa för Lilla T väger upp mer än två vuxna (och offentliga) människors känslor.Med det nya boendet och begravning bakom sig så har J all chans att göra rätt för sig.Men faktum är att han inte vill.

(En liten fågel har viskat i mitt öra att denna Flashback tråd kommer outas inför deras följare)

Outas hur??
Citera
2023-07-11, 13:16
Medlem
tivolits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaiser86

Snälla outa sönder familjen White Trash och vad dom gör mot lilla T.
Citera
2023-07-11, 13:23
Medlem
Nu hyllar hon sig själv på Instagram igen 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här