Citat:
Ursprungligen postat av
Vembryrsig-
Mitt sista meddelande här på fb blir väl ganska direkt riktat till J. Vi alla här vet ju att både J och P läser här inne.
J, jag hoppas att du inte skaffar fler barn och vill att du ska veta att jag är en av dom som inte kommer undanhålla sanningen för lilla T varför hans fader inte bryr sig om honom och inte vill ha en relation med honom. Det är ett halvår sen du träffade din son.. det är 3 månader sedan lilla T's mamma bad dig att ha din son i 1 dag på hela sommaren.. du kunde inte planera för honom i en dag.. Det finns inga fler ursäkter nu. Vad skyllde du på denna helg? Tid? Flytten? Pengar? Tid verkade ni ha i överflöd (till och med kalas som lilla T tycker är så kul), alla flyttkartonger var uppackade och klara, pengar blev du erbjuden för att ta hand om din son, fick jag höra. Det blev tyst när inga bortförklaringar gick hem denna gång och ingen J kom för att hämta sin son..
Man kan inte komma och gå som man vill när det kommer till barn. Tycker oerhört synd om lilla T och även mamman hans.
Den dagen de bestämdes att du skulle försöka ta ansvar för din son så var det tydligt att du och P bråkade, ni tog bort varandra på instagram och du la ut en snyftbild på storyn om att det var en "tuff dag".. möjligtvis att P bestämmer både över dig, ditt "umgänge" med lilla T som inte existerar och även över ekonomin.
Hur det än ligger till, så har DU gjort ett val och det är att helt och hållet att välja bort din son. Du vill inte ha honom och det kommer inte att hymlas om. Ett val du kommer ångra i framtiden.. Du går miste om en otroligt fin kille som har hjärtat på rätt plats, vill alla väl och lägger fina komplimanger till sin omgivning, trots att han snart bara är 5år gammal.
Vi är många som skäms över dig, sluta med dina uppenbarligen skitkassa ursäkter och håll dig till sanningen istället.
Jag hälsar från alla du en gång i tiden kände och umgicks med, vi alla kräks.
Byebye 👋
Usch. Får ont i magen. Vidrigt. Man blir tom på ord...
Ändå är jag inte förvånad. Det är uppenbart att P bestämmer och J är en toffel, men att ge upp sitt barn för en kvinna.. sjukt.