2024-12-30, 15:51
Citat:
Ursprungligen postat av Barajagintedu
Fast jag kanske är intresserad av allt annat hon lägger ut.
Att hon är öppen har inget med videos och bilder att göra. Följer andra influencer som också tyvärr varit med om barn som dött, fått prematurer som kämpat för sina liv men INGEN av dessa har lagt ut bilder som P. Har de lagt ut så har de dolt barnet

Men sluta följ henne istället. Finns andra konton att följa. Ni är ute efter att hata, så sorgligt för er.
Citera
2024-12-30, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grynetss
Vid det här laget är det tydligt att hon är öppen med sina tankar kring I, förlust och livets olika händelser dom varit med om. Hon, tillsammans med många andra, delar denna verklighet. Om man inte uppskattar innehållet finns det alltid en avfölja-knapp! För mig är det väldigt enkelt att inte följa personer som man inte gillar🙈
Fast så enkelt är det väl inte eftersom du ger eld till den här tråden som du hatar så mycket
Citera
2024-12-30, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxlaxen
Men sluta följ henne istället. Finns andra konton att följa. Ni är ute efter att hata, så sorgligt för er.
Gillar du bilder på döda spädisar?
Citera
2024-12-30, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barajagintedu
Fast jag kanske är intresserad av allt annat hon lägger ut.
Att hon är öppen har inget med videos och bilder att göra. Följer andra influencer som också tyvärr varit med om barn som dött, fått prematurer som kämpat för sina liv men INGEN av dessa har lagt ut bilder som P. Har de lagt ut så har de dolt barnet
Jag tycker som dig. Jag tittar in på hennes IG emellanåt och jag gillar mycket som hon lägger upp Bla maten,stickning,barnen och graviditeter. Jag känner med henne i sorgen Har själv förlorat ett spädbarn. Det är fruktansvärt. Men jag hade önskat att hon hade kunnat skriva typ bilder på Ilse före hon lägger upp på henne. Lilla Ilse är självklart en svår sorg. Men jag tror att många människor kan tycka att det är obehagligt med bilder när hon är blå/svart. Jag tycker inte som någon annan skrev här att man ska avfölja henne pga av dessa bilder. För mig hade det räckt om hon skrivit bilder på Ilse då vet jag att jag kan stoppa där och man kan då välja fortsätta titta eller stoppa
Citera
2024-12-30, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Jag tycker som dig. Jag tittar in på hennes IG emellanåt och jag gillar mycket som hon lägger upp Bla maten,stickning,barnen och graviditeter. Jag känner med henne i sorgen Har själv förlorat ett spädbarn. Det är fruktansvärt. Men jag hade önskat att hon hade kunnat skriva typ bilder på Ilse före hon lägger upp på henne. Lilla Ilse är självklart en svår sorg. Men jag tror att många människor kan tycka att det är obehagligt med bilder när hon är blå/svart. Jag tycker inte som någon annan skrev här att man ska avfölja henne pga av dessa bilder. För mig hade det räckt om hon skrivit bilder på Ilse då vet jag att jag kan stoppa där och man kan då välja fortsätta titta eller stoppa

Ja finns det inte en funktion för att varna för känsligt innehåll så man måste klicka vidare. Vet att jag gjort det ibland men minns inte om det var på Instagram eller Facebook
Citera
2024-12-30, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somsvampariskogen
Ja finns det inte en funktion för att varna för känsligt innehåll så man måste klicka vidare. Vet att jag gjort det ibland men minns inte om det var på Instagram eller Facebook
Jag vet inte om det finns
Citera
2024-12-30, 18:55
Medlem
nintendoKalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolini
Fast så enkelt är det väl inte eftersom du ger eld till den här tråden som du hatar så mycket

Fattar inte heller varför de inte bara blockerar tråden/flashback så de slipper läsa här.
Som du skriver, de kastar bara mer eld på brasan och den kommer tyvärr aldrig dö hur mycket de än försöker få oss att få skuldkänslor eller håller på med sina härskartekniker som inte funkar hur mycket de än vill tro det
Citera
2024-12-30, 19:40
Medlem
Har dem skaffat katt eller är det någon av de tidigare husdjuren som införskaffats genom åren som syns på hennes video i hennes profil? Den tredje videon i hennes flöde 🤓
Citera
2024-12-30, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nintendoKalle
Fattar inte heller varför de inte bara blockerar tråden/flashback så de slipper läsa här.
Som du skriver, de kastar bara mer eld på brasan och den kommer tyvärr aldrig dö hur mycket de än försöker få oss att få skuldkänslor eller håller på med sina härskartekniker som inte funkar hur mycket de än vill tro det
Dom borde ta sina dåliga tips och applicera dom på sig själva.
Citera
2024-12-30, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollmamsen
Har dem skaffat katt eller är det någon av de tidigare husdjuren som införskaffats genom åren som syns på hennes video i hennes profil? Den tredje videon i hennes flöde 🤓

Jag vart först helt bländad av Pannans snea kameltoe men efter typ tio sekunder så dyker det upp en katt där till vänster, så de verkar helt klart ha skaffat ett nytt djur som bara kommer försvinna eller samlas in pengar för.
Citera
2024-12-30, 21:58
Medlem
Det jag tycker är märkligast med videon om 2024 är klippen sjukt barn - ”kolla vad snygg jag är i nyvirkad tröja” - sjukt barn - väldigt tillfixad selfie
Citera
2024-12-30, 23:52
Medlem
Det dricks väldigt mycket i det där hemmet. Har inte sett varesig Pannan eller värdelösa Joakim utan ett glas boxvin i handen sen jullovet startade.
Kul för ungarna att konstant ha packade människor runtomkring sig.

Skönt för Pannan att även de små sover till 10:30 eller vad hon skröt om, blir ju så när man får sitta uppe sent om nätterna innan mamma eller pappa orkar natta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in