Flashback bygger pepparkakshus!
2023-11-08, 04:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Inte för att vara sån men de gjorde abort och de var en pojke… nu är de minsann redo och de är en tjej… slump?

Det är ingen slump, pojken togs bort enbart pga kön. P kommer aldrig erkänna det, men alla förstår att det var så. Tror hon ställde den frågan till sig själv för att få slut på rykten. Men det gav nog motsatt effekt då abortskälen inte stämmer med verkligheten. Alldeles för nära inpå med nästa graviditet för att hennes historia med att det var för tidigt ska stämma och immuniseringen är inget man behöver göra abort för.
Citera
2023-11-08, 06:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarflickaan
Det är ingen slump, pojken togs bort enbart pga kön. P kommer aldrig erkänna det, men alla förstår att det var så. Tror hon ställde den frågan till sig själv för att få slut på rykten. Men det gav nog motsatt effekt då abortskälen inte stämmer med verkligheten. Alldeles för nära inpå med nästa graviditet för att hennes historia med att det var för tidigt ska stämma och immuniseringen är inget man behöver göra abort för.

Tror som du, fel kön eller bråk om lilla t. Tror P kan gå över lik och sälja sin egna mamma för att få som hon vill!! Gränslösheten och narcissismen har som sagt aldrig haft ett tydligare ansikte 🤮
Citera
2023-11-08, 06:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vintersagor
Tror som du, fel kön eller bråk om lilla t. Tror P kan gå över lik och sälja sin egna mamma för att få som hon vill!! Gränslösheten och narcissismen har som sagt aldrig haft ett tydligare ansikte 🤮

Exakt! Hon bestämmer
Citera
2023-11-08, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Exakt! Hon bestämmer

Är det inte en pojke hon väntar? Eller ser jag fel på UL bilden..
Citera
2023-11-08, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarflickaan

Ändå har hon så många följare som verksr stötta en abort pga fel kön?! Fy fan!
Citera
2023-11-08, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Är det inte en pojke hon väntar? Eller ser jag fel på UL bilden..

Du ser nog fel. De va någon som hade kommenterat att det var en tjej på Js instagram
Citera
2023-11-08, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Du ser nog fel. De va någon som hade kommenterat att det var en tjej på Js instagram

Såg det men någon har skrivit pojke o det har P kommenterat med hjärta

Jaja, jag vet inte.
Citera
2023-11-08, 11:55
Citat:

Jaja, jag vet inte.
Om det skulle vara en pojke kanske det är därför det är så tyst från J😅 Att han får ytterligare en son och är besviken.

Är dock övertygad om att det är en flicka.
Citera
2023-11-08, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstalen21
Om det skulle vara en pojke kanske det är därför det är så tyst från J😅 Att han får ytterligare en son och är besviken.

Är dock övertygad om att det är en flicka.

Håller med har trott det med, men tyckte jag såg något annat. Vi får se..
Citera
2023-11-08, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1-2-3-4
ÄNTLIGEN !

Haha 😄. Tror sidan Familjeliv hade passat bättre
Citera
2023-11-08, 15:56
Medlem
Citat:

Jaja, jag vet inte.

Såklart gör hon det för att låtsas vara glad för att någon tror på en pojke, att pojke oxå är okej, ingen slump det heller. Uträknat av P att det ska synas utåt så hon får bort ryktena om hennes abort pga kön.

Det är en flicka, rosa bärsele i storys och lite flickiga kläder rosa/brunt.
Senast redigerad av Sommarflickaan 2023-11-08 kl. 15:59.
Citera
2023-11-08, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejmidlov
Har följt P i flera flera år, alltid varit på hennes sida. Igår frågade jag i frågeboxen varför inte J delar något om nya tillskottet.
Nu är jag blockerad?? Va fan.
Jag frågade om hon gjorde abort pga fel kön och blev inte blockad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in