2023-02-14, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aurun
Vita husets sändning natten till igår(?) sa dom det.

Det såg jag inte. Så tar gärna emot ett klipp.

Hittar ingenting
Citera
2023-02-14, 21:47
Medlem
Arthur Dents avatar
För två dagar sedan hade de, enligt DoD, bärgat betydande mängder kraschat material från objektet ovanför Alaska. Nu heter det att man inte lyckats bärga något alls pga dåligt väder.

"The object was shot down over frozen water, so it landed on the ice essentially. We don't know what condition it's in––whether it is intact, for example––but recovery efforts have been launched, and, according to the Defense Department, they have been able to recover a significant amount of debris."

https://www.youtube.com/watch?v=-BwQ0gpW0Ew
Citera
2023-02-14, 21:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ApansPappa
Källa på att de påstår att det inte är utomjordiska?

Citat:
Vita husets sändning natten till igår(?) sa dom det.

Korrekt. USA har gått ut med att de inte är utomjordiska. Carl Bildt kommenterade det med humoristisk underton på Twitter.
Citera
2023-02-14, 21:50
Medlem
Citat:
USA själva säger att det INTE är Kina. Det lämnar ju bara Ryssland. Och det är ju tveksamt att dom kan skapa cylinderformade objekt som bryter fysikens lagar.

1. Det är aliens som är här för att avvärja ett kärnvapenkrig

2. Det är USA själva som gör detta för att distrahera oss från det faktum att USA blev ertappade med att spränga Nordstream och försätta Europa i kris…

Finns egentligen inget tredje eller fjärde alternativ

Så bra. Om det inte finns något alternativ förutom dina två (vilka det garanterat inte är) så har inget hänt.
Ps. Tycker synd om apan om du är hans pappa…
Citera
2023-02-14, 21:52
Medlem
gratrunkarns avatar
Citat:
Alltså UFOn…

vad menar du? källa?
Citera
2023-02-14, 21:53
Medlem
Bollapinsvins avatar
Citat:
Jo. De har hittat vraket. Iallafall det ena. Det är inte Kina och dom vet inte vad det är.

Är det bara jag som inte hittar någonstans annat än att bara det första hittas?

Har du sett någonstans att de andra har hittats?

Ja, det finns några beskrivningar på dom andra, från observationer.

Och baserat på dessa observationer säger de alltså att inget specifikt tyder på att de är kinesiska.

Dom utesluter inte det jag kan hitta, att de är kinesiska, men att inget alls, enligt observationer, tyder på att dom er det.

Det er en logisk slutsats.

Pentagon har ett visst ansvar för sina kinesiska medborgare. USA har en ful historia med undertryckning av kinesiska i USA.

Så de vill undvika rasism och våld.

Jag har också UAP-abstinensbesvär, men nu ser det ut som att det är något lokalt reklam/handelsrelaterat, eller et lokal geni /nörd som är tekniskt skicklig.
Senast redigerad av Bollapinsvin 2023-02-14 kl. 21:57.
Citera
2023-02-14, 21:54
Medlem
JohannesSnajdares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gratrunkarn
kanske inte är ufo kanske bara är nåt flygande objekt som de inte identifierat tänker jag

Är inte det ganska exakt definitionen av UFO?
Citera
2023-02-14, 21:55
Medlem
Hardstekts avatar
Kina och usa vill kunna skjuta ner varandras drönare mm utan att erkänna konflikt/krig.

Därför insinuerar båda att det är ufon.

På så vis kan de föra ett offerlöst krig och testa gränser.
Citera
2023-02-14, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arthur Dent
För två dagar sedan hade de, enligt DoD, bärgat betydande mängder kraschat material från objektet ovanför Alaska. Nu heter det att man inte lyckats bärga något alls pga dåligt väder.

"The object was shot down over frozen water, so it landed on the ice essentially. We don't know what condition it's in––whether it is intact, for example––but recovery efforts have been launched, and, according to the Defense Department, they have been able to recover a significant amount of debris."

https://www.youtube.com/watch?v=-BwQ0gpW0Ew

Låter väldigt oklart. När är nästa presskonferens?

Vem vet, det kanske blir aliens som håller i den...
Citera
2023-02-14, 21:56
Medlem
gratrunkarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohannesSnajdare
Är inte det ganska exakt definitionen av UFO?

jag är inte säker att det är ufo kan ju också vara nåt man inte vet vad det är?
Citera
2023-02-14, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bollapinsvin
Är det bara jag som inte hittar någonstans att bara det första hittas?

Har du sett någonstans att de andra har hittats?

Ja, det finns några beskrivningar på dom andra, från observationer.

Och baserat på dessa observationer säger de alltså att inget specifikt tyder på att de är kinesiska.

Dom utesluter inte det jag kan hitta, att de är kinesiska, men att inget alls, enligt observationer, tyder på att dom er det.

Det er en logisk slutsats.

Pentagon har ett visst ansvar för sina kinesiska medborgare. USA har en ful historia med undertryckning av kinesiska i USA.

Så de vill undvika rasism och våld.

Jag har också UAP-abstinensbesvär, men nu ser det ut som att det är något lokalt reklam/handelsrelaterat, eller et lokal geni /nörd som är tekniskt skicklig.

Är det inte utomjordingar så är det USA själva.
De har så mycket att vinna på att rikta om fokuset. Det dom har gjort med detta räcker. Nordstream är gårdagens nyheter och lär inte tas upp igen oavsett utfall av denna soppa.

Nu kan dom i princip gå ut och döda storyn och vara home free
Citera
2023-02-14, 21:58
Medlem
Insperatuss avatar
Det är inte aliens för det har de sagt. Så det är sant. Precis som att ballongen bara var en partyballong, för det har Kina sagt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in