Citat:
Ursprungligen postat av
LostinDarkness
Jo det finns ett 3:e alternativ kan jag tycka
Och det är att inte ens erkänna provokation ifrån Kina.
Då börjar inte folk gapa och strids hetsa mot Kina och de slipper få press om att begå ett seg som Kina kan utropa dags för Krig.
Nej, skulle inte tro att Ryssland har den kapaciteten.
Nu vet jag inte hur sant det är, men såg någon dokumentär för jättelänge sen om att Kina hade hittat någon Materia som i princip kunde få saker att sväva. Vet inte om det fanns någon sanning i det men OM det fanns så lär det ju vara Kina garanterat. Men som sagt vet inte ens om det var sant.
Men visst kan iden om att det är Usa själva. Men väldigt konstigt att en Kinesisk ballong råkade komma flygandes i exakt rätt ögonblick.
Ett 4:e alternativ är ju faktiskt att det är Elon som har gjort ett hemligt reklam jippo inför Tesla investor day, 1:a mars också.
Asså nu vet man ju aldrig 100% incitament osv osv. Är ju 1000 grejer vi inte vet, och aldrig får veta. Men en provokation från Kina kan jag tänka mig är jackpot att gå ut med. Måla upp den där Xi som satan själv. Men så hade det varit ballonger igen. Man var ju så tydlig med första? Det var ju i princip inga konstigheter.
Enligt dokumentären ”UFO Witness” på Discovery så rimmar det så sjukt bra. Utomjordingarna är oroliga för att vi ska förgöra planeten och oss själva.
Tankarna svävar iväg att någon i världen är på väg att göra något riktigt jävla dumt. Om det är Kina, USA eller Ryssland vet jag inte isåfall. Men det är lite skrämmande, och mystiskt. Och OM det skulle vara utomjordingar, så hoppas jag iallafall att de ordnar upp i detta. Människan förtjänar ju inte den här planeten.
Som ras är man ju så in i helvetes korkad….
Jaja, jag VET ingenting. Och det gör ingen av er andra heller.
Så låt oss fortsätta spekulera. :-)