• 1
  • 2
2023-02-08, 17:16
Medlem
JajoNej666s avatar
https://www.friatider.se/polisen-nek...-koranbranning

INRIKES. En ny ansökan om tillstånd för att bränna en koran vid Turkiets ambassad har avslagits av polisen, som har fattat beslutet efter "dialog med Säkerhetspolisen".

Helt rätt enligt mig, han kostar och är en fara för vår nation.
Även om han i en egentlig mening inget gör fel.
Vad tycker ni andra?

Grundlagen verkar inte gälla när hoten blir för stora...
Jag personligen tror inte polisen är rädda pga hot utan pga att dom aldrig kommer in i NATO.
Senast redigerad av JajoNej666 2023-02-08 kl. 17:19.
2023-02-08, 17:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JajoNej666

INRIKES. En ny ansökan om tillstånd för att bränna en koran vid Turkiets ambassad har avslagits av polisen, som har fattat beslutet efter "dialog med Säkerhetspolisen".

Vad tycker ni andra?

Jag personligen tror inte polisen är rädda pga hot utan pga att dom aldrig kommer in i NATO.
polisen skulle slicka en bajsig röv för att försöka komma in i nato. men dom kommer bara få en bajsig tunga. dom har redan förnedrat sig själva så mycket det går, det finns ingen återvändo.

sen kan jag tycka att paludan ser ut som en idiot och det han gör är idiotiskt som bara bidrar till mer hat. men det är hans problem.
2023-02-08, 17:24
Medlem
CtrlAltDelThiss avatar
Kan tycka att det är en fråga för Turkiet, egentligen.
2023-02-08, 17:25
Medlem
Bra att de sätter stopp för detta som tar alldeles för mycket resurser för att upprätthålla ordning.

Tycker inte heller att det är rätt att bränna eller skada religösa skrifter vad man än tycker om religionen.
2023-02-08, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JajoNej666

Vad tycker ni andra?

Varför neka en sådan sak, låt han bränna sagobok men ge honom inget skydd, så får mussarna ta hand om saken
2023-02-08, 17:26
Medlem
Endevils avatar
Jag tror iofs inte att man behöver tillstånd för att elda upp koranen på allmän plats. Det är väl samma princip som gäller rent generellt att man har grundlagsstadgad rätt att demonstrera och behöver inget tillstånd av polis för det.
2023-02-08, 17:32
Medlem
sommarlovs avatar
Varför inte lite fantasi?
Man kan göra många saker, förutom att bränna!
2023-02-08, 17:32
Medlem
JajoNej666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Februari2023
Bra att de sätter stopp för detta som tar alldeles för mycket resurser för att upprätthålla ordning.

Tycker inte heller att det är rätt att bränna eller skada religösa skrifter vad man än tycker om religionen.
Ja man vill in i nato därför stoppar man det här och skyller på terror hot.
Men som någon tidigare sa, det är redan försent.
2023-02-08, 17:46
Medlem
maxatdunders avatar
Typ som att ge amnesti och papper till 9000 illegla afghaner som infann sig illegal i laget. Det är sjukt att man ändrar lagen bara sådär, för vem bestämmer vad som är rätt och fel? Och om man kan ändra bara lite hur man vill, hur många pisslagar har vi inte vi border ändat sedan länge sedan??
2023-02-08, 18:27
Medlem
Bassplays avatar
Det är inte helt rätt.
Polisen får egentligen inte neka detta.

Men detta bevisar bara att yttrandefriheten är alltmer hotad och att muslimer ska få som dom vill, annars jävlar smäller det.
2023-02-08, 18:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Endevil
Jag tror iofs inte att man behöver tillstånd för att elda upp koranen på allmän plats. Det är väl samma princip som gäller rent generellt att man har grundlagsstadgad rätt att demonstrera och behöver inget tillstånd av polis för det.

Det behövs inget tillstånd. Det är något som snuten själva har hittat på.
2023-02-08, 18:54
Medlem
diakos avatar
Snälla Esaus & Edoms söner,

Sluta gå på dessa triangulära provokationer genomförda för att hetsa mot Ishmaels söner.

https://mobile.twitter.com/wizardsto...27588994994176

Snart kommer en tid "terrordåden" kommer hagla tillskrivna respektive part (de facto utförda av Mossads långa & smutsiga hand) för att hetsa och senare lagföra och införa drakoniska lagar.

Pauldan är bara en förspels psyop. Det finns betydligt blodigare ting på lager.

Slåss, kriga... Fine! Men aldrig på smutsjudens villkor och efter dennes ränksmiderier.

Vakna upp för i helvete! Ni garvade åt muhammedanerna. Vänta tills dom gör vanila-ISIS på era rumpor...

Se min 12 framåt för flera liknande triangulära provokationer av longNoze™

https://youtu.be/UWQyd-50lgo
Senast redigerad av diako 2023-02-08 kl. 19:09.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in