2026-09-30, 21:16
Medlem
anortos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Byter namn, fimpar skägget, odlar och färgar håret eller skaffar peruk,
migrerar till Tajland, och börjar om på ny kula?

Han har inte gjort något av det där. Men ändå på något sätt fått ny sambo.

https://dumpen.se/2024/01/22/fornekelsens-ansikte-napp-352/
Citera
2026-09-30, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anorto
Han har inte gjort något av det där. Men ändå på något sätt fått ny sambo.

https://dumpen.se/2024/01/22/fornekelsens-ansikte-napp-352/

Enligt Mrkoll så bor han ensam på 44 kvm numera.
Citera
2026-09-30, 21:28
Medlem
duschrunkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tassanpassadpistol
Vet du om han har fått ett nytt arbete?
Idag så jobbar han på Annedalsskolan i Göteborg.

Citera
2026-09-30, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av duschrunkare

Det var det jävligaste jag har hört. Är han alltså anställd på en skola i Gbg?
Citera
2026-09-30, 21:40
Medlem
Citat:

Det låter helt osannolikt, det behöver absolut styrkas på något sätt. Han har ju runkat ner varenda skoltoalett i hela Västerås innan, finns inte en skola i hela riket som skulle anställa honom.
Även om han har bytt namn och är skriven ovanför Sthlm så måste ju en presumtiv arbetsgivare (skola) kolla upp honom. Då lär det bli svårt för honom att förklara varför han inte har mer historia än en nyfödd bebis.
Citera
2026-09-30, 21:49
Medlem
Citat:

Hmm du verkar veta mycket om flera gäddor. Säger som föregående talare. Ge bevis för att detta stämmer. Det är väldigt allvarligt och om det är sant, kommer jag kontakta skolan.
Citera
2026-09-30, 22:12
Medlem
anortos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonnie.Byler
Enligt Mrkoll så bor han ensam på 44 kvm numera.

Tack för info, då har hon väl fått nys om hans eskapader online. 352 var i alla fall tidigare sambo efter han blev utkickad.
Citera
2026-09-30, 22:21
Medlem
Nej sambo med kvinna
Citera
2026-09-30, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anorto
Tack för info, då har hon väl fått nys om hans eskapader online. 352 var i alla fall tidigare sambo efter han blev utkickad.

Ja, han var visserligen skriven tillsammans med en kvinna med finskt efternamn när han bodde i Fagersta, men hon avled förra sommaren, 64 år gammal. Vad de hade för förhållande till varandra vet jag däremot inte.
Citera
2026-09-30, 22:33
Medlem
Busstransan #839 sitter och lattjar med Facebook som om inget har hänt. Bytt förnamn där och lagt upp en bild tidigare idag. Det bekräftar bara att det är en psykopat. Han dyker säkert upp här i tråden snart också. Många gäddor gör ju det, istället för att ta tag i sina problem.
Citera
2026-09-30, 23:28
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonnie.Byler
Busstransan #839 sitter och lattjar med Facebook som om inget har hänt. Bytt förnamn där och lagt upp en bild tidigare idag. Det bekräftar bara att det är en psykopat. Han dyker säkert upp här i tråden snart också. Många gäddor gör ju det, istället för att ta tag i sina problem.
Ja, det kan han ju göra, så kastar vi honom under bussen. Han är identifierad, för kännedom. #839.
Citera
2026-10-01, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Han förlorade både jobbet och sin lärarlegitimation. Frågar du gäddorna i den "andra tråden" är detta naturligtvis både negativt och har aldrig hänt eftersom dumpen inte är en rumsren rörelse och ingenting positivt har någonsin kommit ur det.

https://www.vlt.se/vasteras/lararen-pa-dumpen-kan-bli-av-med-sin-legitimation/

https://www.dn.se/sverige/larare-far-sitt-lararleg-indraget-efter-uthangning-pa-dumpen/

Angående #680.

Det stämmer tyvärr inte. Den första länken du anger nämner endast att skolan anmält honom. Den andra länken refererar till en annan lärare.

#680 har ännu inte förlorat sin lärarlegitimation. Skolverket är inte direkt kända för sina snabbhet.

Eftersom jag har barn på skolan som drabbades av #680 så försöker jag ha koll på denna pedofil. Innan det uppdagades bad han min dotter att skriva en uppsats där hon skulle berätta om sina finaste familjeminnen. Vilket inte hade något att göra med de ämnen han lärde ut. Inga närmanden eller olämpliga kommentarer vad jag har hört. Han var omtyckt av alla på skolan vilket såklart gjorde sveket om möjligt ännu värre. Skolan agerande extremt snabbt och effektivt i hanteringen och gav min dotter professionellt stöd bara någon timme efter att händelsen blev offentlig.

Han kan nog klassificeras som en "incest är mysigt och låt oss utforska våra könsorgan tillsammans i hemlighet"-pedofil. Om han bara visste hur mycket skada han åsamkade. Det är smärtsamt att få uppleva. Personen har inte begått något brott enligt vår förvridna lagstiftning men jag hoppas han själv insett att han inte ska arbeta med barn eller vara i närheten av dem. Han kommer antagligen aldrig kunna hantera sin läggning. Men att hålla sig undan kanske funkar. Då blir skadan minimal. Skulle jag få nys om att han börjat på en skola så kommer jag informera dem om denna händelse. Det är ju ett tydligt tecken på att han då ramlat tillbaka i sina gamla spår.

Jag tycker det låter väldigt orimligt att han arbetar i Göteborg som en person nämnde i tråden. Men det är ju inte omöjligt att han har lägenheten i Svealand som täckmantel och bor i andrahand någonstans. Men han har ingen särskild postadress uppsatt utöver sin ordinarie. Men visst, han kanske har en granne som hjälper till med posten.
Senast redigerad av AlvinBerg 2026-10-01 kl. 08:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in