2026-09-30, 17:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Hur vet vi det? Låter osannolikt att hen rattar runt bussar idag
Därför Västtrafik inte har någonting med dennes anställning att göra. Han jobbar ju för Omnibuss.

Om han fortfarande kör buss är ingenting som framkommit här i tråden. Men tror nog att Omnibuss avskedat pojkfittan 839
Citera
2026-09-30, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gedda746
Därför Västtrafik inte har någonting med dennes anställning att göra. Han jobbar ju för Omnibuss.

Om han fortfarande kör buss är ingenting som framkommit här i tråden. Men tror nog att Omnibuss avskedat pojkfittan 839

Han kör i Uddevalla i dag
Citera
2026-09-30, 18:07
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pillerburk
Håller med angående Gädda #352 ! Detta är en episk konfrontation. Denna människa liknar en blandning mellan Peter Stormare och Hans Scheike och har en hobby som innefattar att föra upp objekt i ändtarmen. Till vardags jobbar han hos en ICA-handlare, vidare sker konfrontationen på hans arbetsplats. Han bjuder in Patrik & Sara till personalens fikarum och "förhörs" sedermera av Patrik & Sara (FBI-style). Gäddan har en tämligen obrydd approach om vad kollegorna kommer tänka när de kommer se alla filmer där han för upp objekt i anus iförd sambons kvinnokläder.

Jag kan nästan höra hur kollegorna frågat honom direkt efter konfrontationen om vilka de två personerna var som satt med honom i fikarummet. Gäddan har säkert svarat något i stil med "De var från Dumpen.se och vi hade en bra dialog. Avsikten var ej att förgripa mig på barnet, så det är lugnt. Vet du förresten när dom skall serva pantmaskinen nästa vecka?". No Fucks Given...

Undrar hur man reser sig efter en sån där konfrontation. Hela världen kan gå in och se hur du knullar dig själv i röven med dildos. Även om du tar livet av dig så vet du att videon finns kvar på nätet.
Jag har svårt att tänka mig nått mer förnedrande.
Citera
2026-09-30, 18:07
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Hur det ser ut arbetsrättsligt mellan bolagen är en annan fråga. Omnibus själva har i vilket fall som helst möjlighet att handlägga det som ett personalärende eftersom #839 är anställd där. Killgissar dock att Västtrafik inte gillar underleverantörer som har anställda med pedofil läggning och som chattar på arbetstid. Ännu mer försvårande blir det när det görs under färd.

Citat:
Ursprungligen postat av Ventil80
Han kör i Uddevalla i dag
Tack då kan vi sluta spekulera i det.
Citera
2026-09-30, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tassanpassadpistol
Vet du om han har fått ett nytt arbete?

Nej, det har jag tyvärr ingen aning om.
Citera
2026-09-30, 18:41
Medlem
Jur fan kan idioten vara ute och köra buss, snacka om att busschaufför är ett slasltrattsyrke. T.om lastbilschaffisarna blir ju utköpta och de har inte ens kontakt med bsrn.
Citera
2026-09-30, 19:20
Medlem
tassanpassadpistols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Undrar hur man reser sig efter en sån där konfrontation. Hela världen kan gå in och se hur du knullar dig själv i röven med dildos. Även om du tar livet av dig så vet du att videon finns kvar på nätet.

Samma här.

Jag fattar inte hur de kan vara så villiga i att skicka bilder och videos på sig själva kors och tvärs över hela nätet, och extremt intima bilder. De har igen aning om var bilderna hamnar, och att bilder tenderar att vara kvar "för alltid" på nätet.

Utöver då att chatta med väldigt unga personer.

Varför vill man ens annonsera ut i cyberrymden att man har kvinnliga underkläder på sig och knullar sig själv med dildos i röven?

Ens värdighet och integritet som människa har man själv bidragit med att den är borta, och det enda som folk ser och som finns kvar på näthinnan är dessa äckliga och förnedrande bilder. Sex och sexuella bilder är på det stora hela rätt så befläckande och därför håller normala människor det privat.
Senast redigerad av tassanpassadpistol 2026-09-30 kl. 19:28.
Citera
2026-09-30, 19:35
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:

Byter namn, fimpar skägget, odlar och färgar håret eller skaffar peruk,
migrerar till Tajland, och börjar om på ny kula?
Citera
2026-09-30, 19:52
Medlem
Donaldstrumpets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonnie.Byler

#352 Förnekelsens ansikte. Den bästa konfrontationen all-time, enligt min åsikt.
https://dumpen.se/2024/01/22/fornekelsens-ansikte-napp-352/

Hans dildovideo är fan det vidrigaste jag har sett. Jag hatar mig själv att jag åter igen klickade på länken.
Citera
2026-09-30, 20:02
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donaldstrumpet
Hans dildovideo är fan det vidrigaste jag har sett. Jag hatar mig själv att jag åter igen klickade på länken.
Jag håller med dej. Just den videon är faktiskt något jag ångrar att jag såg. Det vänder sej i magen av blotta tanken. Och sådant skickade han till vad han trodde var ett barn och trodde dessutom att barnet skulle bli intresserad. Man blir alldeles mållös. #352
Citera
2026-09-30, 20:51
Medlem
Den senaste känns som en sån som mycket väl hade kunnat sitta på nätet eller nånstans och trycka till nån för att inte ha "rätt värderingar". Typexemplet på en egenkär och självförhärligande individ som skulle leka bror duktig och prata om "allas värde" och hur SD är fascister.
Samtidigt vill han knulla ett barn, perverterad som han är. En fin representant för hbtq-rörelsen som älskar att känna sig som moraliskt överlägsna andra med andra ord.
Citera
2026-09-30, 20:55
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:

Det är nog ytterst få som är intresserade av att se en sådan video. Tror man blev förvarnad ... Det finns en hel ocean av saker som folk gör på nätet, videon torde drunkna där. Men det är säkert skämmigt lokalt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in