2026-09-27, 13:27
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Han är helt utanför gränserna. Det finns ingen förälder som skulle tillåta deras 13-åriga dotter dela hotellrum med honom. Vad fan tror han?
#743 Hallongrottan

Roligt att det schweiziska ägarbolaget bara avpolletterat honom och petat honom från styrelsen i "hans eget" bolag. Kanske jobbar kvar som anställd, någon form av teknisk kompetens verkar ju fettot besitta?
Citera
2026-09-27, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Roligt att det schweiziska ägarbolaget bara avpolletterat honom och petat honom från styrelsen i "hans eget" bolag. Kanske jobbar kvar som anställd, någon form av teknisk kompetens verkar ju fettot besitta?
Hur mycket ”eget” är bolaget?
Citera
2026-09-27, 14:28
Medlem
MisterCluelesss avatar
Hela persoligeheten hos #743 skriker incel, eller i alla fall incel-ish. Hans tafatta snuskchattande är i all sin bedrövligt ändå lite komiskt. Till skillnad från DaddyCool som i videon med emfas säjer "Jag älskar verkligen fitta!" kör han med ordet "hallongrotta" istället. Det är som hämtat ur en porrnovell från 1950-talet när man inte var riktigt så explicit. Man hade kunnat vänta sej att #743 skrivit att han ville genomborra flickan med sitt kärlekssvärd också.
Citera
2026-09-27, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Hela persoligeheten hos #743 skriker incel, eller i alla fall incel-ish. Hans tafatta snuskchattande är i all sin bedrövligt ändå lite komiskt. Till skillnad från DaddyCool som i videon med emfas säjer "Jag älskar verkligen fitta!" kör han med ordet "hallongrotta" istället. Det är som hämtat ur en porrnovell från 1950-talet när man inte var riktigt så explicit. Man hade kunnat vänta sej att #743 skrivit att han ville genomborra flickan med sitt kärlekssvärd också.
Nej jag håller inte med dig men det är en gränslös man. Finns ingen normal människa som skulle hantera en flicka på detta vis.
Citera
2026-09-27, 15:01
Medlem
anortos avatar
Citat:

När jag såg videon första gången, så tyckte åtminstone jag det skrek oskuld om 743.
Citera
2026-09-27, 15:09
Medlem
Det roliga med #743, är att utan tfn-samtalet och stämningen, hade han nog varit rätt jävla glömd. Så till den vida grad att med namnbyte, ändrat utseende och flytt till annan ort - hade han nog kunnat börja om på ny kula relativt ostört. Men nu är han märkt för livet.
Citera
2026-09-27, 15:28
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Nej jag håller inte med dig men det är en gränslös man. Finns ingen normal människa som skulle hantera en flicka på detta vis.
Med incel menar jag naturligtvis inte att han på något sätt är ofarlig, tvärtom. Han är precis lika farlig för barn som alla andra gäddor och saknar dessutom allt vad självinsikt heter. Det var bara hans ordval jag raljerade över, inget annat. #743
Citera
2026-09-27, 15:34
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anorto
När jag såg videon första gången, så tyckte åtminstone jag det skrek oskuld om 743.
Vi kan nog enas om att #743 inte på något sätt har varit, är eller någonsin kommer att bli en ladies' man. Däremot kommer han för alltid att vara peddot #743 aka Hallongrottan samt riksidiot.
Citera
2026-09-27, 15:36
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Hur mycket ”eget” är bolaget?

Inte alls antagligen, eftersom de kunde avsätta honom direkt. Det verkade vara nån typ av startup i Lund, han har någon typ av innovation eller idé (mobilitet inom batterteknik, lite roligt då KTH-gäddan forskade inom samma område), de står för pengarna, han sitter i styrelsen och är anställd. Säkert någon klausul eller policy om "conduct" som gör att de kan avsätta honom på studs när han kommer ut som pedofil på nätet.

Citera
2026-09-27, 15:42
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olofzzon
Det roliga med #743, är att utan tfn-samtalet och stämningen, hade han nog varit rätt jävla glömd. Så till den vida grad att med namnbyte, ändrat utseende och flytt till annan ort - hade han nog kunnat börja om på ny kula relativt ostört. Men nu är han märkt för livet.
Ja, det är märkligt att gäddornas kränkthet totalt grusar deras omdöme i sådan grad att dom gör allt för att försöka få upprättelse för dessa upplevda oförrätter. #743 verkar ju ganska teoretiskt begåvad och har varit framgångsrik med sitt företagande, men när det gäller damage control av sina eskapader med minderåriga är han en klåpare av Guds nåde.
Citera
2026-09-27, 16:02
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ja, det är märkligt att gäddornas kränkthet totalt grusar deras omdöme i sådan grad att dom gör allt för att försöka få upprättelse för dessa upplevda oförrätter. #743 verkar ju ganska teoretiskt begåvad och har varit framgångsrik med sitt företagande, men när det gäller damage control av sina eskapader med minderåriga är han en klåpare av Guds nåde.

"En intelligent man", som Sara säger till honom i samtalet. Men totalt inkompatibel med verkligheten, dels att tro att en 13-årig flicka är något man kan ha en relation med (vill han dejta så får han ju hitta någon 18+, eller ännu hellre 30+. Vill han ligga så är tåget till Köpenhamn en halvtimma bort i Lund, där är horor lagliga, vuxna och man slipper hamna på Dumpen och förlora jobbet), dels tro att han ska kunna vinna över Dumpen och på något magiskt sätt bli "oskyldig" till att vara pedofil (lite som "342 som lyckats intala sig själv att det bara handlade om en krockad bil och inte att han ville slicka fitta på och skickade kukbilder till vad han trodde var en 14-årig flicka). Och sen ställa upp på en bild, leendes i oljerock och halsduk utanför Tingsrätten (min profilbild) istället för att hålla low profile. Helt vilsen i vuxenvärlden...

Men genren "tekniker/forskare" verkar sticka ut lite på Dumpen, man skulle nästan behöva Hassan von Essens statistiska talanger för att sammanfatta. Men på rak arm är det den sydamerikanske forskaren som sprintade på Medborgarplatsen, Västkust-pedofilen som redan var dömd för att ha duschat med fulla, minderåriga flickor han raggade upp i Göteborg (båda gäddorna med kopplingar till det statliga forskningsinstitutet RISE), Hallongrottan som vi diskuterar nu, KTH-gäddan som ville böga med småpojkar, #588 Raket-peddot (om vi är RIKTIGT generösa med termen forskare/tekniker), professorn från Lund/Malmö som ville "knolla" i gräset med en flicka yngre än sina döttrar och satt i LU´s medicinskt-etiska utskott, Professor Potatis från Helsingborg som fick kicken i Danmark och sålde 20-miljonersvillan när det kom fram att han var en knöl på mer än ett sätt. Är där fler från teknik- och forskarvärlden så fyll gärna på?
Senast redigerad av Wotan 2026-09-27 kl. 16:05.
Citera
2026-09-27, 16:20
Medlem
anortos avatar
Citat:
Vi kan nog enas om att #743 inte på något sätt har varit, är eller någonsin kommer att bli en ladies' man. Däremot kommer han för alltid att vara peddot #743 aka Hallongrottan samt riksidiot.

Absolut, han har fått ett eftermäle som inte är särskilt lockande.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in