2026-09-02, 13:11
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nelia
Det är väl en idé till uppvisningsgren i O-Ringen.
5 km Terrängstyltning för tjackade gäddor. Ge #823 en liten påse så kan han försöka kvala.

Edit - #109
Hahaha, ja, jag är faktiskt imponerad över att #109 faktiskt klarar att springa i dom där foppatofflorna. Om man tittar närmare på hans fotbeklädnad, så ser dom ut att vara aningen för stora. Det borde vara aningen knepigt att bara i dom och nästintill omöjligt att springa. Ändå klarar han det, både på asfalt och i terräng. Fast det är klart, han var ju dopad.
Citera
2026-09-02, 13:23
Medlem
Kan inte låta bli att undra hur det går nu med Gräv... #785 skulle ju med hjälp av indier stänga ner gruppen om den inte stängde ner självmant inom 48 timmar. Hallå Nicklas vad händer? Det har gått mer än 48 timmar. Eller har du nyktrat till och insett dina begränsningar...?
Citera
2026-09-02, 13:27
Medlem
Nelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Hahaha, ja, jag är faktiskt imponerad över att #109 faktiskt klarar att springa i dom där foppatofflorna. Om man tittar närmare på hans fotbeklädnad, så ser dom ut att vara aningen för stora. Det borde vara aningen knepigt att bara i dom och nästintill omöjligt att springa. Ändå klarar han det, både på asfalt och i terräng. Fast det är klart, han var ju dopad.
Inte omöjligt att #109 skadade både fotlederna och upptäckte detta åtta timmar senare.
Citera
2026-09-02, 13:38
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Kan inte låta bli att undra hur det går nu med Gräv... #785 skulle ju med hjälp av indier stänga ner gruppen om den inte stängde ner självmant inom 48 timmar. Hallå Nicklas vad händer? Det har gått mer än 48 timmar. Eller har du nyktrat till och insett dina begränsningar...?
Jag har också tänkt på det och väntat på att få höra det men icke sa NICKE och sen blev han nykter #785
Citera
2026-09-02, 13:43
Medlem
Betalvägg, men kan detta stämma.

https://www.moratidning.se/alvdalen/misstankt-for-barnvaldtakt-jagades-av-dumpen/
Citera
2026-09-02, 13:44
Avstängd
ERKKANMs avatar
Nu är Raket-Gubben igång igen #588 https://gofile.io/d/oK2ypp3A
Citera
2026-09-02, 13:58
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Jodå, det är #477, Kompostgäddan. Verkligen kreativt. Sopor och kompost är underskattat som afrodisiakum. 😅

Aah, härligt! Han hade jag nästa glömt bort, grannbyn till den lilla sovorten jag växte upp i (vi delade även högstadieskola, då Klågerup bara hade upp till mellanstadiet på den tiden). Känner dock inte igen honom, gärna ett ID på PM. Var det han som jobbade på ett byggvaruhus i Fosie, Malmö eller var det en annan gädda?
Citera
2026-09-02, 14:05
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Parakit
Har är gift. Han jobbar också ihop med kärringen i samma storkök. Hon är chef över honom. Haha.

Citat:
Ursprungligen postat av Gymprincess
Tråkigt att det antagligen kommer bli jobbig stämming för henne också på jobbet bara för att hennes man vill träffa småpojkar i skogen. Förövrigt fattar jag inte hur de har tid att runka och chatta hela dagarna med fru och jobb. Han har ju dessutom två jobb att hinna med.

Märkligt att ens fördomar alltid måste stämma. En man som jobbar i skolkök, även om han är gift med en kvinna, är i egentligen bög. I det här fallet är mat-tanten dessutom pederast...
Citera
2026-09-02, 14:09
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kille.Dalarna

https://www.moratidning.se/alvdalen/misstankt-for-barnvaldtakt-jagades-av-dumpen/

Märkligt hela storyn, men att han tidigare "jagats" av Dumpen skulle väl inte ursäkta att han sedan våldtar ett barn på riktigt? Menar han att det våldtagna barnet på campingen skulle kunna misstas för ett fiktivt barn bara för att han tidigare lurats av Dumpen? De verkar ha en skev verklighetsuppfattning de här pedofilerna, utöver att de har ett skevt tändningsmönster som Patrik brukar säga.
Citera
2026-09-02, 14:20
Medlem
Nationalromantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kille.Dalarna

Klart det stämmer, men vem är gäddan? Tweedy?
Citera
2026-09-02, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalromantik
Klart det stämmer, men vem är gäddan? Tweedy?

Det är det jag vill veta.
Citera
2026-09-02, 14:24
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Märkligt hela storyn, men att han tidigare "jagats" av Dumpen skulle väl inte ursäkta att han sedan våldtar ett barn på riktigt? Menar han att det våldtagna barnet på campingen skulle kunna misstas för ett fiktivt barn bara för att han tidigare lurats av Dumpen? De verkar ha en skev verklighetsuppfattning de här pedofilerna, utöver att de har ett skevt tändningsmönster som Patrik brukar säga.

"misstänks ha våldtagit en 15-årig flicka innan han försvann ut i Österdalälven". MYSTISKT!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in