2026-09-15, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Varför skulle en 14-årig normal tonårstjej hänga på en sexsida från första början?
Om jag gissar så tror jag inte att det är för att ragga på 60-åriga gubbar.
Citera
2026-09-15, 08:58
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MDTAA
Hej
Det där får du gärna berätta mer om, om du vet mer

Det var inte jag som ursprungligen kom med den informationen, utan det var någon annan här i tråden som skrev att han åkt in på psyket. Jag skriver enbart ur minnet, men det går säkert att söka efter inlägget. Alternativet vore ju att den som skrev det uppdaterade här, för #505s hälsostatus skulle man vilja veta mer om.
Citera
2026-09-15, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Han har ju ingen självinsikt för fem öre och saknar all verklighetsuppfattning. Han tror på fullaste allvar att en 14-årig tjej vill hångla och kyssas med en 60-årig gubbe.
https://dumpen.se/2026/09/12/hemlige-bjorn-mustang-jr-stockholm-834/

Kolla hur Dumpen uppvaktar honom i sexchatten #834. Det Dumpen gör kan jämföras med att ställa fram en flaska sprit framför en nykter alkis och skylla allt på alkisen när hen börjar hälla i sig.

Självklart skall flera på Dumpen sitta inne men vissa är helt onödiga rikskändisar.
Citera
2026-09-15, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Om jag gissar så tror jag inte att det är för att ragga på 60-åriga gubbar.

Tror du på fullaste allvar att en 14 åring hänger på dylika sidor? Tonåringar använder inte hemsidor i någon större utsträckning, allting sköts numera via sociala medier.
Citera
2026-09-15, 10:15
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Kolla hur Dumpen uppvaktar honom i sexchatten #834. Det Dumpen gör kan jämföras med att ställa fram en flaska sprit framför en nykter alkis och skylla allt på alkisen när hen börjar hälla i sig.

Självklart skall flera på Dumpen sitta inne men vissa är helt onödiga rikskändisar.
Alla har ett ansvar för sina egna handlingar. Så som du resonerar måste det ju vara Systembolagets fel att vi har alkoholister i Sverige. Missbruk är för övrigt en sjukdom, inte en läggning/störning som i gäddornas fall. Om man får kontakt med underåriga online, så tackar man för sej och blockerar. Om man inte gör det, eller t o m aktivt söker efter underåriga, så betyder det att man har en dragning till barn. I dagsläget har vi #834 gäddor som exemplifierar detta.
Citera
2026-09-15, 12:40
Medlem
Karppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MDTAA
Vad är det för skönt med att vara ett fejkmedium OCH pedofil ?

Han är säkert skön för gäddorna vilket vi tycks ha åtminstone ett par av här.
Citera
2026-09-15, 12:52
Medlem
anortos avatar
Hur har det gått för denna sjuka gädda?

https://dumpen.se/2022/02/03/fran-gallivare-till-sundsvall-for-familjelekar-napp-igen/

Tack vare glchstzngvrfhrn friskades mitt minne upp, gällande denna gädda. Var väl "Sanna fiskare" som plockade upp honom?
Citera
2026-09-15, 13:29
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anorto
Hur har det gått för denna sjuka gädda?

https://dumpen.se/2022/02/03/fran-gallivare-till-sundsvall-for-familjelekar-napp-igen/

Tack vare glchstzngvrfhrn friskades mitt minne upp, gällande denna gädda. Var väl "Sanna fiskare" som plockade upp honom?
Åh, vilken ädel och omtänksam gädda! Helt oskyldig förstås, som alla gäddor. Han hade bara tänkt göra en insats och försöka omvända pedofilkvinnan. Hrm, hrm. För denna hjälteinsats körde han 74 mil. Vilken uppoffring! Vilket patos! Hoppas den jäveln fick punktering på alla fyra däcken på hemvägen och att hans liv blev ensamt och eländigt.

https://dumpen.se/2022/02/03/fran-gallivare-till-sundsvall-for-familjelekar-napp-igen/[/url]
Citera
2026-09-15, 13:29
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Enligt uppgift åkte fettot #505 in på psyket efter den där lilla kaffestunden, så han pissade nog mest via kateter.

Vad fan säger du Cluesless, varför skulle #505 pissa via kateter pga psyket? Om han blivit inlagd någonstans så är det nog bra för din framtida trovärdighet att du börjar bevisa det du sitter och säger nu din svammelpelle.
Citera
2026-09-15, 13:34
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karateillern
Vad fan säger du Cluesless, varför skulle #505 pissa via kateter pga psyket? Om han blivit inlagd någonstans så är det nog bra för din framtida trovärdighet att du börjar bevisa det du sitter och säger nu din svammelpelle.
Har jag på något sätt framlagt det som fakta att #505 fick en kateter insatt? Nej. Men om du är intresserad kan du ringa och fråga honom själv.
Citera
2026-09-15, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Har jag på något sätt framlagt det som fakta att #505 fick en kateter insatt? Nej. Men om du är intresserad kan du ringa och fråga honom själv.

30 mil är väl inget av(stånd) för en läckerbit som Prinsesstårtan #505 i Norrland? Dumpen raggar som fan på tjockisen i sexchatten och det där tjuvfiskeriet har vi sett tidigare.

Saras B-lag kände medvind när dessa fick in gubben på konditoriet och fantiserade om Saras kommande lovord men något pröjs för in(satsen) är det självklart inte tal om och den brutala sanningen är att chefen själv dvs Sara inte orkade masa sig från Skåne till Norrland så skitgörat överläts på gamla tanter lokalt. Lite som praoelever som rapar det läraren brukar säga men ingen vikt i orden.

Vilken pudding till chef den där Sara men hon är jävligt fin i mina ögon.

#505 är nästan lika lång och bra som knullgubbe #135.
Senast redigerad av Gipsy-tears 2026-09-15 kl. 13:55.
Citera
2026-09-15, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glchstzngvrfhrn
Vilka är det som försvarar och i vilka inlägg då?
Minsta lilla mikroskopiska kritik räknas som försvar av gäddor för de klentänkta.
505 är bara så otroligt rolig. Han pissar på lådvinstanterna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in