Citat:
Ursprungligen postat av
Wotan
"Nä, bara det vanliga. Barnporr och scat". Som att "barnporr" är en helt vanlig kategori på en legal porrsajt...
Hans frisyr är också något helt sanslöst, typ ett försök till Haaland men han har bara haft en helt vanlig frisyr som växt ut lite så han fått bakersta delen i en liten snodd. Jag tror aldrig att han legat, varken snyggt eller osnyggt.
Egentligen borde alla de misslyckade pedofilerna typ #785, #588, #342, senaste #822 och övriga porrskadade, eviga oskulder satsa på att bli bögar och ha sex med varandra. De hade fått legat dygnet runt, över 800 intressenter att välja på! Fast det är väl inte intressant, eftersom de är tvättäkta pedofiler och pederaster. Det är bara barn och minderåriga som duger åt Raketen, Dans-gäddan och IT-forensikern!

Riktigt oskön snubbe, den här #822. Jag funderar på om han har någon begynnande 50-årskris. På Facebook har han bild på ett rätt imponerande hårsvall, men i konfrontationen syns bara en liten ledsen tuss. Gift är han också. Livet kanske känns enehanda och trist. Han vill ha något mer. Allt det där kan jag förstå, men så läser man om vad han, utöver att ragga på barn, tycks uppfatta som lika normalt som att handla på ICA - barnporr, rape play, scat etc. Vi fick ju nyligen gotta oss åt pedofilen Koprofagus I, #816 som tog begreppet "äckel" till nya höjder. Nu verkar det som att vi fått en prins också med liknande intressen. Höstmörkret lägger sej tidigt över Sverige, får man säja.