2026-09-01, 10:07
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Det vanliga... ööööh #822 borde åka på en LPT för den där är en bomb som kan smälla när som!
Ja, det där var en ordentlig rysare. Och ingenting syns som vanligt utanpå som indikerar att här kommer ett riktigt praktäckel. När man kollar hans Facebook ser han precis ut som man kan förvänta sej av en person som bor i Majorna, Göteborgs motsvarighet till Södermalm. Jag kan sätta en peng på att han använder droger också. #822
Citera
2026-09-01, 10:32
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
"Nä, bara det vanliga. Barnporr och scat". Som att "barnporr" är en helt vanlig kategori på en legal porrsajt...

Hans frisyr är också något helt sanslöst, typ ett försök till Haaland men han har bara haft en helt vanlig frisyr som växt ut lite så han fått bakersta delen i en liten snodd. Jag tror aldrig att han legat, varken snyggt eller osnyggt.

Egentligen borde alla de misslyckade pedofilerna typ #785, #588, #342, senaste #822 och övriga porrskadade, eviga oskulder satsa på att bli bögar och ha sex med varandra. De hade fått legat dygnet runt, över 800 intressenter att välja på! Fast det är väl inte intressant, eftersom de är tvättäkta pedofiler och pederaster. Det är bara barn och minderåriga som duger åt Raketen, Dans-gäddan och IT-forensikern!
Riktigt oskön snubbe, den här #822. Jag funderar på om han har någon begynnande 50-årskris. På Facebook har han bild på ett rätt imponerande hårsvall, men i konfrontationen syns bara en liten ledsen tuss. Gift är han också. Livet kanske känns enehanda och trist. Han vill ha något mer. Allt det där kan jag förstå, men så läser man om vad han, utöver att ragga på barn, tycks uppfatta som lika normalt som att handla på ICA - barnporr, rape play, scat etc. Vi fick ju nyligen gotta oss åt pedofilen Koprofagus I, #816 som tog begreppet "äckel" till nya höjder. Nu verkar det som att vi fått en prins också med liknande intressen. Höstmörkret lägger sej tidigt över Sverige, får man säja.
Citera
2026-09-01, 10:37
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idiamindada

Såg att Dumpen gjort ett register. Nyfiken som jag är sökte jag om #558 var med då detta är en lokalkändis. Han var inte med. Sökte vidare utan att hitta hans namn på nätet. Kan han ha bytt namn?

Är så fallet är det bra om det nya blir känt. Någon som vet?
Är #558 dömd? För det är bara personer som är dömda dom senaste fem åren som man kan hitta.
Citera
2026-09-01, 10:48
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ja varför i helvete kan de inte bara pedoböga loss istället? Får väl ta på blöja och leka jättebebis. Särskilt #785 med sin uppsyn passar ju för leken.
Haha, ja just #785 har väl homoerotiska erfarenheter sedan sin tid som bakgrundsdansare till Christer Lindarw, så den biten klarar han garanterat av. Tänk er denna match made in heaven - #746 sätter på #785 både analt och oralt. Med sina gamla skådespelartalanger kan #785 säkert spela spädbarn som #746 tycker så otroligt mycket om. 🤮
Citera
2026-09-01, 10:51
Medlem
idiamindadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Är #558 dömd? För det är bara personer som är dömda dom senaste fem åren som man kan hitta.

Ok. De skall vara dömda. Tror han och kuken slapp undan.
Citera
2026-09-01, 10:59
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idiamindada
Ok. De skall vara dömda. Tror han och kuken slapp undan.
Ja, registret är ju ett ganska trubbigt verktyg , men bättre än ingenting alls. #558 kanske hamnar där så småningom. Tyvärr, bör tilläggas, för varje dom innebär ju att ett barn har blivit skadat för livet.
Citera
2026-09-01, 12:01
Medlem
Citat:
När man kollar hans Facebook ser han precis ut som man kan förvänta sej av en person som bor i Majorna, Göteborgs motsvarighet till Södermalm. #822

Han bor där han åkte fast. #822
Citera
2026-09-01, 12:03
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bolt
Han bor där han åkte fast. #822
Jo, jag vet var #822 bor. Du missförstod nog mitt inlägg.
Citera
2026-09-01, 12:54
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Nej.
Vadå nej? Känner du honom, eller? Filip och Fredrik ägnade ett helt avsnitt åt #558 och hans hypersexualitet. Det är väl inte otroligt att han kommer att begå sexbrott han blir dömd för någon gång i framtiden.
Citera
2026-09-01, 13:08
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Haha, ja just #785 har väl homoerotiska erfarenheter sedan sin tid som bakgrundsdansare till Christer Lindarw, så den biten klarar han garanterat av. Tänk er denna match made in heaven - #746 sätter på #785 både analt och oralt. Med sina gamla skådespelartalanger kan #785 säkert spela spädbarn som #746 tycker så otroligt mycket om. 🤮
HAHAHA en syn man inte vill se men nu inte kan låta bli; #785 med en bebismössa och napp!
Citera
2026-09-01, 13:11
Medlem
Donaldstrumpets avatar
Citat:
Vadå nej? Känner du honom, eller? Filip och Fredrik ägnade ett helt avsnitt åt #558 och hans hypersexualitet. Det är väl inte otroligt att han kommer att begå sexbrott han blir dömd för någon gång i framtiden.

Går det avsnittet att se?
Citera
2026-09-01, 13:12
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
HAHAHA en syn man inte vill se men nu inte kan låta bli; #785 med en bebismössa och napp!
Hahaha, ja och på det en stönande #746 som kör på honom i röven. 😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in