2026-07-21, 17:10
Medlem
MisterCluelesss avatar
Jag har inte ID på #802. Är ni som har det helt säkra på att ni har rätt gubbe? Det låter helt orimligt att den här dåren skulle vara sjuksköterska, men konstigare saker har ju i och för sej hänt. Någon får gärna PMa ID till mej.
Citera
2026-07-21, 17:31
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Jag har inte ID på #802. Är ni som har det helt säkra på att ni har rätt gubbe? Det låter helt orimligt att den här dåren skulle vara sjuksköterska, men konstigare saker har ju i och för sej hänt. Någon får gärna PMa ID till mej.
Att en del gäddor är poliser är väl tillräckligt sjukt.
Citera
2026-07-21, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Att en del gäddor är poliser är väl tillräckligt sjukt.

Jo, det är också sjukt, men dumpenpoliserna har det väl inte direkt skrikit WT om, de har väl inte ens åkt buss, utan haft råd med en bil. En manlig sjuksköterska som inte har råd att harva runt med bussen låter så osannolikt att antingen ljuger han om misären, eller så är det fel ID.
Citera
2026-07-21, 17:43
Medlem
SegerHelg88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MDTAA

Du har hittat tillbaka ?

Nytt namn
Samma tjat om Kukar, sprut och användande av meningar som "Vi har hittat / Vi vill se"
Det finns inget vi i något av det du skriver.

1) Jag vet inte vem du syftar på. Jag har inte varit avstängd från Flashback, skrivit i bland annat denna tråden.

2) Jag har frågat moderatorer huruvida diskussioner om gäddornas könsorgan och kroppar för övrigt är okej, det är det, så länge inte blir uppsatsliknande monologer.

Med det sagt, vi är en del som fascineras av hypersexuella kretiner och deras förfarande. Jag tycker hela deras person är värd att diskutera. De flesta av de verkar ha en fascination för kukar och sprut.
Senast redigerad av SegerHelg88 2026-07-21 kl. 17:47.
Citera
2026-07-21, 17:46
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Jo, det är också sjukt, men dumpenpoliserna har det väl inte direkt skrikit WT om, de har väl inte ens åkt buss, utan haft råd med en bil. En manlig sjuksköterska som inte har råd att harva runt med bussen låter så osannolikt att antingen ljuger han om misären, eller så är det fel ID.
Exakt! Det är precis min tanke också. Om han skulle vara sjuksköterska finns det ingen risk att han skulle vara arbetslös och utfattig. Den enda förklaringen skulle i så fall vara att han blivit av med jobbet och legitimationen pga något olämpligt han gjort och att det inte hunnit uppdateras i söktjänsterna. Det var därför jag frågade om det verkligen är rätt ID på den här monstruösa varelsen.
Citera
2026-07-21, 17:48
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SegerHelg88
1) Jag vet inte vem du syftar på. Jag har inte varit avstängd från Flashback, skrivit i bland annat denna tråden.

2) Jag har frågat moderatorer om diskussioner om gäddornas könsorgan och kroppar för övrigt var okej, det var det, så länge inte blir uppsatsliknande monologer.

Med det sagt, vi är en del som fascineras av hypersexuella kretiner och deras förfarande. Jag tycker hela deras person är värd att diskutera.
Då kan du kanske variera dej med att diskutera gäddornas hudfärg, frisyr, vikt eller liknande också och inte enbart fokusera på kukar till höger och vänster. Det blir ganska tjatigt och är inte särskilt intressant.
Citera
2026-07-21, 17:50
Medlem
SegerHelg88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Ursäkta mitt tjat, men man blir ju jävligt förvånad när någon det skriker WT om är leg SSK. Det här var nog det mest otippade i Dumpens historia för min del. Undrar hur snacket på avdelningen går? Han håller sig nog borta nu när hela staben sett hans blodiga kuk.

802

Finns det belägg för detta? Var någonstans har han arbetat?
Citera
2026-07-21, 17:53
Medlem
SegerHelg88s avatar
#585 "Har du käkat karbonpapper?" Kallar sig för Benny, men för mig är han Kjell på Dumpen..

Hans frissa påminner mig om Ron Jeremy. Till skillnad från Ron tror jag inte Benny nånsin har fått ligga.
Senast redigerad av SegerHelg88 2026-07-21 kl. 17:55.
Citera
2026-07-21, 18:37
Medlem
Luftiss avatar
Ny gris tagen, denna gång verkar det vara någon från Landskrona som blivit filmad i Eslöv.

https://dumpen.se/2026/07/21/ansvarsforflyttningen-landskrona-803/

Citera
2026-07-21, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Ny gris tagen, denna gång verkar det vara någon från Landskrona som blivit filmad i Eslöv.

https://dumpen.se/2026/07/21/ansvarsforflyttningen-landskrona-803/

Han är väkdigt tråkig och snål, skulle ha betalt för att köpa ut cigg.

Undrar vad "glömde min lur, utpressning igår oj" betyder, känns som en felskrivning av fiskaren?

803
Citera
2026-07-21, 18:45
Medlem
MisterCluelesss avatar
Jag har fått bekräftat att #802 varken är sjuksköterska eller gift/sambo. Man ska visserligen inte döma hunden efter håren, men i det här fallet verkar det yttre avspegla det inre.
Citera
2026-07-21, 18:46
Medlem
Kräver inte att bli sjuksköterska HÖGA betyg!? Med tanke på att han uppenbarligen tävlar med en fiskmås i IQ så är frågan vem han mutat på utbildningen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in