2026-07-21, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Kräver inte att bli sjuksköterska HÖGA betyg!? Med tanke på att han uppenbarligen tävlar med en fiskmås i IQ så är frågan vem han mutat på utbildningen?

Någon stackars sköterska har tydligen blivit ihopblandad med gäddan.
Citera
2026-07-21, 19:37
Medlem
Citat:
Kräver inte att bli sjuksköterska HÖGA betyg!? Med tanke på att han uppenbarligen tävlar med en fiskmås i IQ så är frågan vem han mutat på utbildningen?
Nej sjuksköterska har lägsta möjliga krav. En utbildning för kvinnor.
Citera
2026-07-21, 19:46
Medlem
MisterCluelesss avatar
Angående #802 vill jag förtydliga att han inte är sjuksköterska, inte är sambo/gift och inte bor i Småland. Jag var inte på MrKoll och fel person (som faktiskt är sjuksköterska) är enormt eftersökt. När flera personer har liknande namn är det mycket viktigt att rätt person identifieras så att oskyldiga inte behöver lida för vad gäddorna ställer till med.
Citera
2026-07-21, 19:48
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
#802 är inte sjuksköterska. Han har förväxlats med en person med liknande namn.
Citera
2026-07-21, 19:50
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
#802 är inte sjuksköterska. Han har förväxlats med en person med liknande namn.
Och då gissar jag att även hans fru är fel. Verkade ju lite för bra för att vara sant #802
Citera
2026-07-21, 19:56
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Och då gissar jag att även hans fru är fel. Verkade ju lite för bra för att vara sant #802
Helt riktigt. Han är inte ens sambo och bor inte heller i Småland. #802
Citera
2026-07-21, 20:01
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymHingst
803 vi skulle behöva en cool ringsignal på denna löpare - något du kanske löser? Usain Bolt släng dig i väggen

Action!

Kostymgäddan var nog strået vassare. Han försvann som ett blått streck.

Men denna kan vara god tvåa. Undras hur mycket han fipplade med nycklarna innan han lyckades starta bilen.

Det var ett tag sedan vi fick en springande gädda?
Citera
2026-07-21, 20:08
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Action!

Kostymgäddan var nog strået vassare. Han försvann som ett blått streck.

Men denna kan vara god tvåa. Undras hur mycket han fipplade med nycklarna innan han lyckades starta bilen.

Det var ett tag sedan vi fick en springande gädda?
Förstår inte riktigt det. Det förändrar ingenting för deras del, det är väl snarare hur dom hanterar tiden framåt som spelar roll kan jag tycka/tro. Menar, bli bortglömd och skärpa sig, eller se till att dom aldrig glöms bort (ni vet redan alla exempel på det)
Citera
2026-07-21, 20:21
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Förstår inte riktigt det. Det förändrar ingenting för deras del, det är väl snarare hur dom hanterar tiden framåt som spelar roll kan jag tycka/tro. Menar, bli bortglömd och skärpa sig, eller se till att dom aldrig glöms bort (ni vet redan alla exempel på det)

Teoretiskt sett skulle Dumpen kunna missa att sätta igång kameran, vilket säkert har hänt någon gång, och att de inte hinner se bilens registreringsnummer. Och om det inte finns några bilder ...

Då skulle en gädda kunna komma undan.
Citera
2026-07-21, 20:26
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
bli bortglömd och skärpa sig, eller se till att dom aldrig glöms bort (ni vet redan alla exempel på det)
Gädda #588 är väl bästa exemplet
Senast redigerad av Sommargay 2026-07-21 kl. 20:35.
Citera
2026-07-21, 20:39
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
#588 är väl bästa exemplet
Hahaha, ja han har verkligen skärpt till sej och sadlat om från misslyckad gädda till psykotisk rättshaverist. Det är sannerligen en beundransvärd personlig utveckling. #588
Citera
2026-07-21, 20:40
Medlem
803

Verkar inte bättre än att gäddorna numera är lektyr i form av chatloggar, istället för film. Man saknar ju lite grann galna irrfärder till skogs, inbjudan till mataffärens personalrum med mera, vilket var kutum i Dumpens begynnelse.
Senast redigerad av Florman 2026-07-21 kl. 20:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in