2026-07-20, 15:57
Medlem
MDTAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SegerHelg88
#801 Hans penis verkar vara rätt stor, jag tror vi har hittat Peter North bland gäddorna. Min tanke om gäddornas förkrympta och deformerade penisar har ett samband med deras parafilier fick sig nu visas sig fel i detta exemplar.

Tänker mig översexualiserade använder penisen ofta och kanske ägnar sig åt avancerade lekar med sitt organ,därför de blir deformerade,sen blir de mer störda av förloppet. Men om man har en stor penis som sprutar megasprut, kanske har de sån fokus på sin storlek att allt handlar om kuken och den stora utlösningen?

Du har hittat tillbaka ?

Nytt namn
Samma tjat om Kukar, sprut och användande av meningar som "Vi har hittat / Vi vill se"
Det finns inget vi i något av det du skriver.
Citera
2026-07-20, 16:05
Medlem
MDTAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beautilfulLoser
https://dumpen.se/2022/11/13/gaddan-som-inte-har-problem19065/

Här är en gammal klassiker som är väldigt underhållande även den. Får hoppas det kommer fler samtal snart.

Ett av de bästa samtalen
"Vahettere" 340 gånger

Tack
Citera
2026-07-20, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aurun
Tycker telefonsamtalen när gäddorna ringer upp efteråt och försöker få dispans från publicering är det roligaste. Vilka är de bästa?
Är förvisso inte ett samtal, men konfrontationen med #528 Katkinky, är ett nöje att titta på, här får man även se ångesten. Musiker och lärare som ville ha små barn har jag för mig, bröt ihop och låg och snyftade i ett hörn. Gick åt helvete med både jobb och fru, bor nu på annan ort, inga spelningar inplanerade vad jag kan se. Som det kan gå när fel kroppsdel får styra...
Citera
2026-07-20, 18:57
Medlem
Jaha alltså nya gäddan #802 är också en sån jävel som påstår att han inte har gjort något. Varför i hela helvete påstår dessa gäddor att de är oskyldiga?? Tror de att de ska komma undan?
Citera
2026-07-20, 19:04
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redivivus
#802 någon slags nationell lirare?

Då kanske hans liv kan bli skoj?

Tycker iof mer att han ser ut som en pundare, lite samma klass som Röde, Toffeljoggaren, knivmannen på en station utanför Helsingborg, snubben som promenerade runt i PEAB-jacka i folks trädgårdar och bodde hos morsan samt sist men inte minst; grillbaxaren!!!
Citera
2026-07-20, 19:13
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach

Tycker iof mer att han ser ut som en pundare, lite samma klass som Röde, Toffeljoggaren, knivmannen på en station utanför Helsingborg, snubben som promenerade runt i PEAB-jacka i folks trädgårdar och bodde hos morsan samt sist men inte minst; grillbaxaren!!!
Jag håller med dej helt och hållet. Alla gäddor du räknar upp verkar ha gått i samma klass på LHS och dessutom gått om några år för att sedan vandra ut i livet och en allmänt svävande tillvaro som inte är bra för dom själva och definitivt inte är bra för barn.
Citera
2026-07-20, 19:32
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Är förvisso inte ett samtal, men konfrontationen med #528 Katkinky, är ett nöje att titta på, här får man även se ångesten. Musiker och lärare som ville ha små barn har jag för mig, bröt ihop och låg och snyftade i ett hörn. Gick åt helvete med både jobb och fru, bor nu på annan ort, inga spelningar inplanerade vad jag kan se. Som det kan gå när fel kroppsdel får styra...
Hur är det möjligt att man bettar sitt liv mot möjligheten att få ligga med en 8-åring?
Ett bondeoffer i det stora hela, så viktigt att det här avskyvärda kommer upp till ytan, att gemene man blir medveten om det sjuka som pågår. Nu behöver våra politiker vakna. #528
Citera
2026-07-20, 19:59
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach

Grillbaxaren är en klassiker. Negativ fallhöjd på den.
Citera
2026-07-20, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redivivus
Grillbaxaren är en klassiker. Negativ fallhöjd på den.

Haha, minns att han fått beställning på ett partytält som han monterade ned en natt och sprang iväg med
Citera
2026-07-20, 22:36
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM
Jaha alltså nya gäddan #802 är också en sån jävel som påstår att han inte har gjort något. Varför i hela helvete påstår dessa gäddor att de är oskyldiga?? Tror de att de ska komma undan?

Nej. Men det är den lättaste vägen ut. De har knappast något att tjäna på att sjunga ut och berätta sin pedohistoria så förneka och komma därifrån är naturligtvis den väg de flesta väljer. Och det är den smartaste....inget de säger kommer göra deras situation bättre ändå. Om något är det i de allra flesta fall betydligt värre att vara ärlig och börja prata om det hela.
Citera
2026-07-20, 22:46
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Nej. Men det är den lättaste vägen ut. De har knappast något att tjäna på att sjunga ut och berätta sin pedohistoria så förneka och komma därifrån är naturligtvis den väg de flesta väljer. Och det är den smartaste....inget de säger kommer göra deras situation bättre ändå. Om något är det i de allra flesta fall betydligt värre att vara ärlig och börja prata om det hela.
Ja, att så diskret som möjligt promenera bort från konfrontationen som #802 gör är faktiskt ganska smart, sett ur gäddperspektiv. Jämför med hur t ex #785 stod kvar och svamlade och enbart grävde ner sej ännu djupare ner på gäddbotten. Båda ville träffa 13-åringar i sexuellt syfte. #802 kommer vi nog tyvärr snart att ha glömt bort medan #785 för alltid stannar i minnet.
Citera
2026-07-20, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Jag håller inte med om att det är smartare för de att förnekar det de har gjort såklart men om man ska vara ärlig så spelar det ingen roll om de förnekar eller är ärliga för ALLT finns i chattloggar och de blir filmade osv Gädda #1-#802
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in